آدام مک‌کی طنز Don’t Look Up را می‌سازد

منبع: گیمفا

88

1398/8/19

13:37


آدام مک‌کی طنز Don’t Look Up را می‌سازد

نویسنده و کارگردان برنده اسکار، آدام مک‌کی (Adam McKay) چند سال اخیر سوار بر موج موفقیت ژانر طنز بوده و فیلم‌هایی همچون The Big Short و Vice ساخته و گویا پروژه جدیدش همین روند را در پیش گرفته و Don’t Look Up خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، مک‌کی قراردادی با پارامونت پیکچرز امضا کرده تا این فیلم را از طریق کمپانی Hyperobject Industries بسازد، و این فیلم اولین همکاری وی با این کمپانی خواهد بود.
مک‌کی به سایت خبری ددلاین گفته:

این فیلم طنز تاریکی مانند Wag the Dog, Doctor Strangelove و Network است و حتی اگر یکم مثل اینها خوب باشد، راضی‌ام.
دو منجم طبقه متوسط شهاب‌سنگی کشف می‌کنند که زمین را ظرف شش ماه از بین می‌برد و او باید تور رسانه‌ای راه بیندازد تا بشر را از این موضوع باخبر کند.

مک‌کی قبلا به واسطه Gary Sanchez Productions رابطه خوبی با پارامونت داشت و این دو، شش فیلم برای این استودیو ساختند و فیلم‌های Anchorman را نوشته و کارگردانی کرد. بعد از ۱۳ سال کار کردن با این کمپانی، این دو تصمیم بر جدایی گرفتند درحالیکه هنوز بر سر پروژه‌هایی که قبل از جدایی توافق کردند، همکاری دارند.

ویک گادفری (Wyck Godfrey)، مدیر گروه فیلم پارامونت اظهار داشته:

ما از همکاری طولانی و موفق و خلاق‌مان با آدام بسیار مشعوفیم و خوشحالیم این فیلم با او ساخته می‌شود.

مک‌کی نیز اذعان داشته:

اولین فیلم‌نامه‌ای که نوشتم برای پارامونت بود. اولین قراردادمان ۱۲ سال قبل با پارامونت وانتیج بود و شش فیلم اینجا ساختیم و با آدم‌هایی همچون مویک گادفری و جیم گیانوپولوس آشنا شدم و حس خیلی خوبی داشتم.

منبع: ComingSoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو