تیپ متفاوت چهره های معروف در اکران خصوصی سریال کرگدن

تیپ متفاوت چهره های معروف در اکران خصوصی سریال کرگدن


منبع: نیک صالحی

1,043

1398/8/19

13:51


سریال کرگدن روز گذشته در طی مراسمی باشکوه اکران خصوصی آن با حضور چهره های سرشناس ایرانی و بازیگران این سریال برای شبکه نمایش خانگی برگزار شده است

روز گذشته مراسم اکران خصوصی سریال کرگدن که ساخته کیارش اسدی زاده بر عهده دارد با حضور بازیگران آن برگزار شده است. در این مراسم الهام کردا , مصطفی زمانی , هدی زین العابدین , پانته‌ آ پناهی‌ ها , بانیپال شومون , میلاد کی مرام و … حضور داشتند. در ادامه تصاویر این مراسم را در نیک صالحی مشاهده کنید

اکران خصوصی سریال کرگدن

سریال کرگدن از جمله سریال‌های جدیدی است که به شبکه نمایش خانگی آمده است. این سریال ساخته کیارش اسدی‌زاده بوده و با سرمایه‌گذاری سرو رسانه پارسیان و صادق یاری تهیه و تولید شده است. کرگدن داستانی اکشن و اجتماعی دارد.

شعار سریال شبکه نمایش خانگی کرگدن نه شکار می‌کند و نه شکار می‌شود، است و در خلاصه داستان آن آمده: ۵ جوان، به‌واسطه مهارت‌ هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی‌ شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

پانته آ پناهی ها و هدی زین العابدین

پانته آ پناهی ها

هدی زین العابدین

برخی از بازیگران سریال کرگدن عبارت‌اند از: سارا بهرامی، مصطفی زمانی، الهام کردا، کاظم سیاحی، نادر فلاح، هدی زین‌العابدین، مجید آقاکریمی، محمد امین، ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شراره دولت‌آبادی، پوریا رحیمی سام، بانیپال شومون، معصومه قاسمی پور و مهدی کوشکی.

الهام کردا بازیگر سریال کرگدن

میلاد کی مرام

معرفی بازیگران سریال کرگدن

در ادامه به معرفی برخی از بازیگران سریال کرگدن و نقش آنها در این سریال می‌پردازیم:

سارا بهرامی در نقش رها

سارا بهرامی در سال ۱۳۶۱ در اصفهان دیده به جهان گشود. وی فعالیت در حوزه تئاتر و نمایش را از کودکی آغاز کرده و با فیلم تهرون وارد سینما شد. بهرامی پیش‌ از این نیز با سریال ساخت ایران ۲ در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

اکران خصوصی سریال کرگدن

مصطفی زمانی در نقش نوید

مصطفی زمانی از بازیگران سینما و تلویزیون است که با سریال یوسف به شهرت بسیاری رسید. وی نیز متولد ۱۳۶۱ در گیلان است. رشته تحصیلی‌اش مدیریت صنعتی بوده و در دوره کارشناسی ارشد نیز مدیریت تکنولوژی خوانده است. زمانی پیش‌ از این در سریال نهنگ آبی نیز ایفای نقش کرده است و کرگدن دومین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

مصطفی زمانی و بانیپال شومون

الهام کردا در نقش کیانا

الهام کردا متولد ۱۳۵۷ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۱ فعالیت هنری‌اش را آغاز کرده و رشته تحصیلی‌اش نیز نمایش بوده است. کردا با فیلم برف روی کاج‌ها به سینما آمده است. خانم کردا نیز پیش‌ از این با نهنگ آبی در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده و سریال کرگدن دومین تجربه ایشان در این شبکه است.

الهام کردا

هدی زین‌العابدین در نقش گیسو

هدی زین‌العابدین متولد ۱۳۶۸ در کرج می‌باشد. وی از سال ۱۳۹۰ فعالیتش را در سینما و تلویزیون آغاز کرده است. زین‌العابدین لیسانس گرافیک دارد و پیش‌ از این نیز با سریال‌های رقص روی شیشه، قلب یخی و شوخی کردم در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است و می‌توان سریال کرگدن را چندمین حضور وی در این شبکه دانست.

هدی زین العابدین

محمد امین در نقش افشین

محمد امین متولد ۱۳۶۸ در تهران است. وی با فیلم دموکراسی تو روز روشن وارد سینما شد و پس‌ از آن نیز توانست در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش بپردازد. امین پیش‌ از این نیز با سریال ممنوعه در شبکه نمایش خانگی حضورداشته است و کرگدن دومین حضور او در این شبکه محسوب می‌شود.

بازیگران سریال خانگی کرگدن

بانیپال شومون در نقش دانیال

بانیپال شومون متولد ۱۳۵۷ در تهران است. وی در سال ۱۳۸۷ فعالیت هنری‌اش را آغاز کرده و پس‌ از آن نیز در چندین اثر سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. شومون فارغ‌التحصیل مهندسی عمران است و پیش‌ از این نیز در بخش‌هایی از سریال شهرزاد حضور داشته و کرگدن دومین تجربه وی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

بانیپال شومون

ستاره پسیانی در نقش نازنین

ستاره پسیانی در سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است. وی تاکنون در فیلم و سریال‌های بسیاری
ایفای نقش کرده است. ستاره پیش‌ازاین در شوخی کردم و سریال نهنگ آبی نیز ایفای
نقش کرده است. سریال کرگدن سومین تجربه نمایش خانگی ایشان است
و در این سریال نقش نازنین را بازی می‌کند.

اکران خصوصی کرگدن

پوریا رحیمی سام در نقش کاظی

پوریا رحیمی متولد ۱۳۶۱ بوده و فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. رحیمی اولین بار با سریال کرگدن به شبکه نمایش خانگی آمده است و نقش کاظی را بر عهده دارد.

میلاد کی مرام

هدی زین العابدین و الهام کردا

ایسنا , شبکه های اجتماعی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو