محمد علی وکیلی در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس این تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

پژمانفر به وزیر کشور: چرا سازمان ثبت احوال کشور در اقدامی غیرکارشناسانه و در مغایرت آشکار با سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری در طراحی لوگوی جدید این سازمان الگوی آسیب‌سازی کم فرزندی و کم فرزندی را ترویج نموده است؟

محمدعلی پورمختار، رنجبرزاده، آزادی خواه و خجسته به وزیر آموزش پرورش: رسیدگی و نظارت بر عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان.

حسن نوروزی به وزیر دادگستری: علت عدم استقرار اداره تعزیرات در شهرستان بهارستان چیست؟ چرا پرونده سرانه‌های شهرداری شهر گلستان تجدید نظر تهران معطل مانده است؟ به وزیر کار:چرا برای ساخت بیمارستان ٦٠٠ تخت خوابی در کیلومتر ١٤ مشهد - چناران که ٤٢ سال از کلنگ زنی آن می گذرد اقدامی نمی‌کنید؟

عین الله شریف پور به وزیر صنعت: پیرو مذاکرات و مکاتبات متعدد لزوم صدور دستور ابلاغ ٦٠ میلیون دلار از بابت ۳ درصد واردات به پیله وران بازارچه ساری سوی ماکو و صنم بولاغی پل دشت به اولویت شناور نمودن ابلاغ.

کوچکی نژاد به وزیر آموزش و پرورش: چرا به سوء مدیریت و مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان توجه نمی شود؟ به وزیر کار: چرا به مشکلات مدیریت شرکت دخانیت توجه نمی‌شود؟

نادر قاضی پور به رییس جمهور: تسریع در اسکان مردم زلزله زده آذربایجان شرقی و حل مشکل احشام آنها و تسریع در بازسازی مکان های زلزله زده.

محمد قمی به همراه نجفی به وزیر راه: تسریع در تکمیل احداث طرح قطار شهری پاکدشت.

نجفی به وزیر صنعت: لزوم تنظیم بازار با توجه به نوسانات افزایش قیمت کالاهای اساسی و کمبود و گرانی آنها.

بنیادی به وزیر راه: علت صدور مجوز پرواز به هوپیمای مسافری آنتونوف در کشور.

نجفی به وزیر کشاورزی: لزوم نظارت بر برنامه و عملکرد حوزه مسئولیت و دقت در عزل و نصب مدیران، به وزیر نیرو: ضرورت اجرای هرچه سریع‌تر شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهرستان پاکدشت.

نیازآذری به وزیر راه: تسریع در بهسازی جاده‌های بند پی غربی و محور بابل به کیا کلا و جلوگیری از تصادفات روزافزون مرگبار در این محورها.

خالقی به وزیر ارتباطات: لزوم پیگیری در خصوص هزینه‌های سنگین تلفن همراه زائران اربعین حسینی، به رییس جمهور: با تعطیلی کارخانه آسفالت شهرستان خلخال که هیچگونه آلودگی زیست محیطی نداشت موجبات عدم آسفالت شدن جاده های روستایی شده است.

فولادگر به وزیر ورزش: رسیدگی و توجه به ضعف داوری در مسابقات فوتبال لیگ برتر خصوصا در دو بازی اخیر تیم سپاهان.

خالقی به رییس جمهور: بی توجهی محیط زیست استان و شهرستان درباره جاری شدن فاضلاب به رودخانه شهر خلخال.

قاضی پور به وزیر راه: تسریع در افزایش تعداد قطار مسافربری ارومیه به تهران و مشهد مقدس.

محمد اسماعیل سعیدی به وزیر ورزش: ضرورت جلوگیری از ناداوری‌های مسابقات فوتبال و عذرخواهی رسمی از مربی تیم ماشین‌سازی و مادر دو شهید که در مسابقات روز پنجشنبه مورد توهین قرار گرفتند.