۲۰هزار پروانه کار برای اتباع خارجی صادر شده

منبع: برترین ها

90

1398/8/19

15:53


مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۲۰ هزار پروانه کار در استان اصفهان برای اتباع خارجی صادر شده است و این اتباع در ۶۶ رشته شغلی مشغول به فعالیت هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۲۰ هزار پروانه کار در استان اصفهان برای اتباع خارجی صادر شده است و این اتباع در ۶۶ رشته شغلی مشغول به فعالیت هستند.

۲۰هزار پروانه کار برای اتباع خارجی صادر شده

مهدی سلیمانی امروز (یکشنبه) در نشست خبری که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۱۶۰ هزار تبعه مجاز خارجی داریم که در ۱۲ شهرستان استان، مجاز به اقامت بوده و ۱۱۰ هزار نفر از آنان دارای کارت اقامت و ۵۰ هزار نفر هم دارای گذرنامه کشور متبوع خود هستند.

وی افزود: مهمترین حوزه کاری اداره اتباع، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط است. در حوزه بهداشت و درمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات رایگان درمانی به اتباع خارجی ارائه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان، گفت: در دانشگاه‌های استان ۲۴۰۰ دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل و در حوزه‌ها نیز ۶۰۰ طلاب خارجی درس می‌خوانند.

سلیمانی تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار پروانه کار در استان اصفهان برای اتباع خارجی صادر شده است و این اتباع در ۶۶ رشته شغلی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بر اساس قانون، کارگروه فرهنگی اتباع خارجی در استان‌ها تشکیل شده است. امروز با رشد ۱۶۰ درصدی حضور اتباع خارجی در مراسم اربعین روبرو هستیم و امسال ۱۸ هزار نفر از این اتباع برای مراسم اربعین حسینی به کربلا رفتند.

مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد اتباع خارجی ساکن در استان اصفهان، افغان هستند و حدود ۵ هزار عراقی هم در این استان سکونت دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو