نماینده میانه: به داد زلزله‌زدگان برسید

منبع: برترین ها

126

1398/8/19

16:09


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به وضعیت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان میانه تاکید کرد: به داد زلزله زدگان میانه برسید.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به وضعیت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان میانه تاکید کرد: به داد زلزله زدگان میانه برسید.

فردین فرمند، نماینده مردم میانه در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تیتر روزنامه‌های خارجی را بخوانید ببینید که آمریکایی‌ها چگونه از منافع خود دفاع می‌کنند. پامپئو از ارعاب برای اخراج بازرس می‌گوید و این موضوع را ظالمانه می‌داند از آنها به خاطر اتخاذ این مواضع تشکر می‌کنیم چرا که با این کار باعث بیداری ملت ایران شدند. کار آمریکایی‌ها به فکر خودشان درست است؛ فکر می‌کنند از منافع خود دفاع می‌کنند، اما ما چه می‌کنیم؟ وزیر امور خارجه را به مجلس شورای اسلامی می‌آوریم و اعصاب او را به هم می‌ریزیم.

نماینده مردم میانه گفت: خدا را شکر می‌کنم که اگر عشق او نبود جوانان و بسیجی‌ها به داد مردم میانه نمی‌رسیدند، چرا که دولتی‌ها کاری نمی‌کنند. روزنامه کیهان نوشته است بسیج سریع امکانات بومی و کشوری برای کمک به زلزله‌زدگان میانه. از زلزله بم، ورزقان و کرمانشاه چه یاد گرفته‌ایم؟ آقایان برای بازدید رفتند سلفی گرفتند و بازگشتند.

فرمند بیان کرد: از وزیر جوان گله کردم که چرا موضوع تلفن همراه را در روستاهای میانه مورد توجه قرار نمی‌دهند. مردم میانه بلد نیستند همچون سرخپوستان با دود به یکدیگر علامت دهند. ایشان با این موضوع شوخی کردند و موضوع تلفن حل نشد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بسیاری از خانه‌ها در این زلزله ویران شده و از بین رفته که سال پیش زهرا عابدی دختر کوچکی در مصاحبه‌ای از وضعیت مدارس گله کرد و هنگامی که مصاحبه کننده دلیل گله کردن او را پرسید که می‌خواهد مشکل کشور خود را حل کند، اما او اولین کسی بود که از زیر آوار بیرون آوردند. به داد میانه برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو