سالک به روحانی: کشور را معطل دشمن نکن

منبع: برترین ها

83

1398/8/19

16:12


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: کشور را معطل دشمنان نکنید و برای حل مشکلات به ظرفیت‌های جوانان، نخبگان، مردم و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توجه بیشتری کنید.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: کشور را معطل دشمنان نکنید و برای حل مشکلات به ظرفیت‌های جوانان، نخبگان، مردم و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توجه بیشتری کنید.

 احمد سالک کاشانی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 19 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان‌دستور، گفت: پس از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دو اتفاق مهم در سطح جهان هستیم؛ نخست اینکه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت و رهبری داهیانه آیت الله خامنه‌ای در اوج عزت و اقتدار رو به کمال با هدف دستیابی به قُلل جهان است و دوم اینکه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حضیض ذلت و التماس هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جای اقتدار و التماس نباید تغییر کند بنابراین مراقبت ویژهای باید داشت. بر این اساس رسالت ما حفظ امانت الهی است و آن عبارت است از وجود رهبری، قرآن، عترت و مردم با بصیرت یعنی انقلاب اسلامی لذا سه کار بزرگ را باید پیگیری کرد.

وی افزود: نخست حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی که اوجب واجبات است، مسئولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته است، تفرقه، اختلاف و نفوذ بیگانگان آفت این حرکت بزرگ است. دومین کار تلاش برای استحکام درون تشکیلاتی نظام با اصلاح ساختارها و سازماندهی دقیق و علمی و به کارگیری جوانان و نخبگان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی است که معظم له ضامن این حرکت است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: سومین کاری که باید انجام داد اینکه بعد از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب مقوله به معنای شرق و غرب در عالم وجود ندارد بلکه در حال حاضر نبرد سنگین بین اسلام ناب محمدی(ص) و استکبار و سلطه جهانی است، لذا با تکیه بر فرامین الهی، اعتصام به خداوند بزرگ و ریسمان الهی عترت پاک پیامبر اعظم(ص) و در زمان غیبت کبری و جانشینی آن حضرت، مقام معظم رهبری باید چنگ زد یعنی تطبیق با محتوای قرآن و عترت در زمینه‌های اخلاق، احکام، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و حکومت عمل جدی داشت.

سالک ادامه داد: خداوند وعده داده است که «بی‌تردید و با اعتقاد راسخ عرض می‌کنم در این نبرد سنگین بین اسلام و استکبار اسلام بر کفر جهانی پیروز است».

کشور را معطل دشمنان نکنید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: کشور را معطل دشمنان نکنید و برای حل معضل بیکاری، معیشت مردم، گرانی، تورم و اقتصاد به ظرفیت‌های جوانان، نخبگان، مردم و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری کنید. در مقابل فشار حداکثری آمریکا و اروپای خبیث سر خم نخواهیم کرد.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود: با اقتدار برای توجه به مصوبات 9 ماده و مصوبات جلسات دهم، سیزدهم و بیست و چهارم شورای عالی آب را با رعایت حق آبه‌های کشاورزان و جلوگیری از بارگذاری در استان بالادستی و اقدام برای انتقال آب بر اساس قانون توزیع عادلانه آب به فلات مرکزی اقدام جدی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو