پوستر فیلم ترسناک Fantasy Island:‌ هرگز به خانه برنگردید!

منبع: گیمفا

151

1398/8/19

16:32


پوستر فیلم ترسناک Fantasy Island:‌ هرگز به خانه برنگردید!

استودیوهای بلوم‌هاوس و سونی اولین پوستر فیلم ترسناک ماورایی Fantasy Island «جزیره فانتزی» براساس سریالی کلاسیک به همین نام را منتشر کردند. مایکل پنیا (Michael Peña) و مایکل روکر (Michael Rooker) بازیگران دنیای سینمایی مارول اعضای اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر پوستر فیلم، خلاصه داستان Fantasy Island هم منتشر شده که در آن آمده است: آقای رورک مرموز (با بازی پنیا) در یک خانه باشکوه اما دورافتاده آرزوهای پنهان مهمانان خود را برآورده می‌کند. اما وقتی فانتزی‌ها تبدیل به کابوس می‌شوند، مهمانان باید برای فرار از جزیره و نجات جان خودشان معمای این جزیره را حل کنند.

این فیلم به عنوان ترکیبی از Westworld «وست‌ورلد» و The Cabin in the Woods «کلبه‌ای در جنگل» توصیف شده و داستان گروهی از انسان‌ها را دنبال می‌کند که به هتلی در یک جزیره می‌روند تا به آرزوهای خود برسند، اما در سناریوهای کابوس‌واری گیر می‌افتند.

لوسی هیل (Lucy Hale)، جیمی او یانگ (Jimmy O. Yang)، شارلوت مک‌کینی (Charlotte McKinney)، پاریسا فیتز هنلی (Parisa Fitz-Henley)، آستین استاول (Austin Stowell)، مگی کیو (Maggie Q)، پورشا دابل‌دی (Portia Doubleday) و رایان هنسن (Ryan Hansen) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Fantasy Island در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو