نحوه مصرف سیر و عسل برای لاغری

منبع: اوما

153

1398/8/19

17:28


نحوه مصرف سیر و عسل برای لاغری

کاهش وزن کار ساده ای نیست، اما تغییر عادت های کوچک می تواند باعث شود کاهش وزن سریع تر و آسان تر پیش برود. برخی روش ها به کاهش وزن سریعتر کمک میکند مانند نوشیدن آب گرم در هنگام صبح و قبل از غذا، یا مصرف میان وعده های سالم و غیره.

اگر می خواهید لاغر شوید، احتمالاً با روش ها و قرص های لاغری آشنا هستید. اما روشی غیر متداول برای لاغری وجود دارد که کمتر کسی با آن آشنایی دارد؛ خوردن سیر و عسل با معده خالی. ترکیب عسل و سیر خیلی جالب به نظر نمی رسد، اما برای لاغری بسیار مفید است. توصیه می شود برای بهبود هضم و سم زدایی بدن صبح پس از بیدار شدن (قبل از هر چیز دیگر) سیر خام بخورید.

در حقیقت ، مصرف سیر خام همراه با آب یک درمان خانگی معمول برای بیماری هایی مانند فشار خون بالا و کلسترول بالا است. تاثیر سیر خام بر بیماری ها به دلیل وجود بسیاری از مواد معدنی مفید و ترکیبات فعال زیستی در آن است.

اثرات سیر و عسل بر لاغری

مصرف سیر به همراه عسل علاوه بر کاهش وزن، فواید سلامتی دیگری نیز دارد:

  •  ایمنی را تقویت می کند
  •  با سرماخوردگی و آنفولانزا مبارزه می کند
  •  باعث تقویت دستگاه گوارش می شود
  • بدن را سم زدایی می کند
  • عسل و سیر منجر به کاهش وزن می شوند

اگر قصد "سم زدایی" دارید، سیر و عسل گزینه عالی برای شما هستند. زیرا این تونیک های غیرمعمول می توانند به سم زدایی کامل بدن کمک کنند. مهمترین خاصیت سیر و عسل کمک به لاغری با تحریک اشتها و افزایش هضم می باشد. همانطور که اغلب کارشناسان بهداشت می گویند، سیستم هضم خوب برای کاهش سریعتر وزن بسیار مهم است. بنابراین عسل و سیر همراهان ایده آلی برای لاغری هستند.

سیر خام از مواد مغذی بهتری نسبت به سیر پخته برخوردار است و به همین دلیل ماده اولیه مناسبی برای لاغری می باشد. به همین ترتیب، مصرف عسل خام در اوایل صبح به افزایش سوخت و ساز چربی کمک می کند. عسل بدون چربی و فاقد کلسترول است و به مهار گرسنگی کمک می کند. همچنین عسل منبع انرژی است و به شما کمک می کند تا با سهولت کارهای روزانه خود را انجام دهید.

نحوه مصرف سیر خام و عسل برای لاغری

می توانید عسل و سیر خام را ترکیب کرده و برای مصرف روزانه در یک ظرف شیشه ای ذخیره کنید. تمام آنچه نیاز دارید مقداری سیر تمیز و تازه پوست کنده، مقداری عسل خام یا ارگانیک و یک ظرف شیشه ای می باشد. سیر پوست کنده را درون شیشه بریزید و عسل را روی آنها بریزید، تا زمانی که کاملاً آن ها را بپوشاند. درب ظرف را محکم ببندید و آنرا تکان دهید تا عسل سیرها را به طور کامل بپوشاند. بگذارید ترکیب عسل و سیر مدتی بماند تا مواد مغذی سیر درون عسل نفوذ کند و بالعکس. می توانید روزانه سیرها را خارج کنید، آن ها را با قاشق یا چاقو خرد کنید و با معده خالی بخورید تا سریعتر لاغر شوید.

عسل خام مایعی شیرین و طبیعی است. این مایع توسط زنبور عسل از شهد شکوفه های تازه گل جمع آوری می شود. این مایع تحت گرمایش و پردازش قرار نمی گیرد و غیرپاستوریزه است. کلمه "خام" به وضوح نشان دهنده "نپخته" است. این درمان خانگی برای پوست شما نیز مفید است زیرا سیر یک تصفیه کننده طبیعی خون است که دارای خواص ضد باکتریایی است. بنابراین، نگران وزن خود نباشید و با این ترکیب درمانی شگفت انگیز، لاغر شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو