هنگامه قاضیانی و پسرش در جشن فارغ التحصیلی وی در ایرلند

هنگامه قاضیانی و پسرش در جشن فارغ التحصیلی وی در ایرلند


منبع: نیک صالحی

868

1398/8/19

18:03


هنگامه قاضیانی بازیگر مطرح کشورمان که در زمینه ترجمه و خوانندگی نیز فعالیت دارد در صحفه شخصی اش از مراسم فارخ التحصیلی پسرش اشکان در ایرلند تصاویری را منتشر کرده است.

هنگامه قاضیانی بازیگر فیلم به همین سادگی تنها یک پسر جوان به نام اشکان دارد که تصاویری از جشن پایان تحصیلات پسرش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. وی در زمانی که پسرش ۵ ساله بوده از همسرش جدا شده است و اطلاعی از همسر این بازیگر در دسترس نیست. در ادامه تصاویری از هنگامه قاضیانی و پسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید

عکس های هنگامه قاضیانی و پسرش

هنگامه قاضیانی بازیگر مشهور کشورمان عکس های از جشن فارغ التحصیلی پسرش اشکان را در ایرلند منتشر کرده است

هنگامه قاضیانی در ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در مشهد متولد شد. هنگامه قاضیانی فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می باشد. هنگامه قاضیانی یک پسر به نام اشکان دارد.

هنگامه قاضیانی و اشکان پسرش

هنگامه قاضیانی و پسرش

رابطه هنگامه قاضیانی و پسرش اشکان

رابطه من و پسرم رابطه درستی است. این را به چند دلیل می گویم. مهم ترین علتش این است که هیچ دروغی بین ما وجود ندارد و همین همه چیز را درست پیش می برد. ممکن است بعضی وقت ها به خاطر گفتن واقعیت رنج بکشیم اما مهم این است که به هم دروغ نمی گوییم. راستش همیشه فکر می کنم که در زمینه حضور پسری مثل اشکان در زندگی ام شانس خیلی بزرگی آوردم.

اشکان پسر هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی

کودکی هنگامه قاضیانی

خیلی وقت ها یادمان می رود که در چه شرایطی در مقابل هم قرار داریم. من بعضی وقت ها مادرش هستم، یک وقت هایی خواهرش می شوم و خیلی وقت ها هم پیش آمده که دوست صمیمی اش بودم. به نظرم اشکان هم دقیقا همین حس را دارد.

عکس های هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی

گفتنی است هنگامه قاضیانی در کنار فعالیت هنری خود ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در کارنامه خود دارد و همچنین وی به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان شرکت کرد.

تصاویر هنگامه قاضیانی

تولد هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو