بهترین دیدنی های ویکتوریا در کانادا که هرگز نباید از دست بدهید

بهترین دیدنی های ویکتوریا در کانادا که هرگز نباید از دست بدهید


منبع: آرگا

177

1398/8/19

22:38


ویکتوریا در جزیره ونکوور قرار دارد که با وجود آب و هوای خنک همواره میزبان گردشگران زیادی است. این شهر دارای جشنواره های قایق رانی متعددی می باشد که در ادامه بیشتر با دیدنی های ویکتوریا کانادا آشنا خواهید شد با ما همراه باشید.

ویکتوریا شهری در جنوب جزیره ونکوور کانادا می باشد که پایتخت استان بریتیش کلمبیا است. شهر ویکتوریا همواره شهری تاریخی و هنری و جذاب در فصول بهار و تابستان می باشد که هر ساله گردشگران زیادی به دیدن این شهر با عظمت می آیند. قدم زدن در اطراف این شهر که معماری متنوع و خاصی دارد هر فردی را سر ذوق می آورد بنا ها و موزه های تاریخی به همراه باغ ها و تفریحات آبی چشم نواز از سرگرمی های این شهر می باشد. که در این مطلب بیشتر به دیدنی های ویکتوریا شهری در کانادا اشاره خواهیم کرد.

مکان های دیدنی ویکتوریا

آشنایی با دیدنی های ویکتوریا

یکی از جذاب ترین و زیبا ترین شهر ها در آمریکای شمالی شهر ویکتوریا می باشد که در سال ۱۸۶۲ میلادی به عنوان شهر به ثبت رسید. این شهر با فاصله ای ۱۰۰ کیلومتری از ونکورر واقع شده است که حدود ۴۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد و بیش از ۲۰% از جمعیت این شهر را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل داده اند. ویکتوریا را می توان به عنوان جنوبی ترین شهر کانادا غربی دانست که جزیره ونکورر در اقیانوس آرام قرار دارد. سالانه حدود ۴۰۰۰ نفر گردشگر و توریست به این شهر سر می زنند تا از دیدنی های ویکتوریا که دارای ۷۰ پارک است، لذت ببرند.

شهر ویکتوریا کجاست؟

  • پارک بیکان هیل

یکی از جاذبه ها و دیدنی های ویکتوریا Beacon Hill park می باشد که به معنای تپه فانوس دریایی است. این واژه از ۲ فانوس دریایی در کوه بیکان نیویورک برگرفته شده که از زمان ۱۸۶۲ است و یکی از زیبا ترین و پرطرفدار ترین مکان های شناخته شده در ویکتوریا است. اغلب گردشگران این محل را به خاطر باغ ها و جنگل ها و زمین بازی اش دوست دارند که یک منطقه حفاظت شده توسط سرجیمس داگلاس در سال ۱۸۵۸ میلادی است.

  • موزه رویال بریتیش کلمبیا

اگر می خواهید یک تجربه و نگاه متفاوت از موزه داشته باشید این مکان مناسبی می باشد که در این موزه شما با اولین ملیت ها تا به امروز آشنا می شوید که آثار فراوانی در این گالری با جزئیاتش توریست ها رقم می زند. در این محل نمایشگاه موقت هم برگزار خواهد شد.

جاذبه ها و دیدنی های ویکتوریا

  • پارک استانی گلداستریم

از دیگر دیدنی های ویکتوریا می توان به Goldstream Provincial Park اشاره کرد که تقریبا در ۱۷ کیلومتری شمال ویکتوریا قرار دارد. این پارک اکوسیستم طبیعی زیبایی دارد که همراه با درختان صنوبر داگلاس است. در این مکان پرنده های عقاب متنوع و همینطور خرس هاو ماهی های سالمون به چشم می خورد.

  • بندر ویکتوریا اینر

وجود این بندر در مرکز شهر ویکتوریا رونق و جنبو جوش زیادی در تابستان دارد که با طبیعت دلنشینش چشم نوازی می کند این بندر جذاب هر ساله فعالیت های از قبیل فستیوال قایقرانی کلاسیک دارد که شما می توانید با رفتن به این محل در آخر هر هفته این را ببینید. این بندر واقعا زیبا است و می توانید کلی عکس های به یاد ماندنی و جذاب در غروب آفتاب بگیرید.

ویکتوریای کانادا

  • ساختمان مجلس بریتیش کلمبیا

این ساختمان یک بنایی با معماری زیبا که همواره محل برگزاری مجلس بریتیش کلمبیا است. این محل بزرگ در سال ۱۸۹۷ میلادی به شکل و سبک نئوباروک ساخته شد که واقعا تحسین برانگیز است. اگر می خواهید به دیدنی های ویکتوریا بروید این مکان را از دست ندهید.

  • باغ وحش حشرات ویکتوریا

این باغ وحش همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۷ مورد توجه توریستان قرار دارد که می توانند تجربه ای به یاد ماندنی داشته باشند. در این باغ وحش که فقط ۲ اتاق دارد شما می توانید انواع و اقسام حشرات استوایی و عنکبوت ها را ببینید که از تفریحات جالب در ویکتوریا می باشد.

آشنایی با دیدنی های ویکتوریا

  • اسکله ماهیگیران

یکی دیگر از دیدنی های کانادا که در ویکتوریا واقع شده است، این اسکله می باشد که همه روزه از ۹ صبح تا ساعت ۲۱ می توان از آن دیدن کرد. این اسکله مکانی سرشاز از غرفه های غذا و قایق و دیدن نهنک و سوار شدن کایاک است که می توانید روزی دلپذیر در این محل داشته باشید و از مناظر دیدن کنید.

  • باغ های بوچارت

اگر می خواهید مکانی متفاوت ببینید که در آن جا انواع گیاهان وجود دارد به باغ های بوچارت بروید و از طبیعت ۱۰۰ سالهاش دیدن فرمایید. این باغ نزدیک برنتبود بی است که عمارت و فواره های بزرگی در این محل اضافه شده تا گردشگران لذت کافی را ببرند. در این مکان که توسط صاحبان آن اداره می شود می توانید هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ از آن جا دیدن فرمایید.

مکان های ویکتوریا

  • قلعه Craigdarroch

اگر اهل پیاده روی هستید می توانید از این مکان که جزو دیدنی های ویکتوریا است دیدن کنید. این کاخ یا قلعه در مرکز شهر قرار دارد که عمارت اسکاتلندی به شمار می رود که دارای ۳۹ اتاق به عنوان موزه هنری و آنتیک است. این محل در قدیم به سلطنت ملکه ویکتوریا تعلق داشته که بعد از ساخته شدنش در سال ۱۸۹۰ مکانی عمومی شد.

  • مرکز رابرت بیتمن

اگر شما هم فردی هنرمند هستید یا از هنر لذت می برید پیشنهاد می کنیم به این مکان بروید و از نقاشی های هنری که در غالب حیات وحش می باشند استفاده نمایید. این مرکز در بندر ویکتوری قرار دارد که متعلق به رابرت بیتمن از هنرمندان کانادا بوده که آثار زیبایش را به نمایش گذاشته است. همینطور در این محل برنامه های آموزشی که فرصت یادگیری ادبیات و محیط زیست و هنر است برگزار می شود.

مناطق دیدنی ویکتوریا

  • پارک ملی گرمپاینز

یکی دیگر از دیدنی های ویکتوریا وجود این پارک ملی می باشد که وسعتی ۱۶۸۰۰۰ هکتاری دارد و در رشته کوه های بی نظیر که انواع گیاهان و جانوران در آن جا یافت می شود به چشم می خورد. این مکان در ۴۵۰ کیلومتری شرق ادلاید و ۲۶۰ متری غرب ملبورن قرار دارد که واقعا دیدن از این پارک خارق العاده زیباست که با وجود تونل ها و صخره ها دو برابر شده است. در این پارک شما می توانید کوالا و کانگورو ها و آهو و مرغابی ها را ببینید. پارک ملی گرمپاینز تفریحاتی از قبیل؛ غارنوردی، اسب سواری، پیاده روی، کوه نوردی، ماهیگیری و همینطور مکانی برای پیک نیک گردشگران می باشد.

  • رور یارا

از دیدنی های ویکتوریا می توان به رود یارا که در فاصله ۲۴۲ کیلومتری شهر ملبورن قرار دارد گفت که تور های زیادی در این رود همراه با گاری و موزه و رستوران ها و انواع مرکز خرید است که کروز های دریایی در این محل معروف می باشند. اگر شما اهل قایق رانی یا بازی های گلف و شهربازی باشید به این مکان جذاب بروید.

جاذبه ها و دیدنی های ویکتوریا

  • جاده بزرگ اقیانوس

این جاده به سال ۱۹۳۰ میلادی برمی گردد که در ایالت ویکتوریای استرالیا قرار دارد و طبیعتی بی همتا می باشد. اگر شما طبیعت را دوست دارید به این مکان دل انگیز بروید و از اقیانوس و صخره های غول پیکرش دیدن فرمایید. تماشای وال ها، نهنگ ها، کوالاها، اسکیوبا دایوینگ، پرواز با هلی کوپتر، دیدار از آتشفشان ۳۰۰۰ ساله و در نهایت صدها کافه و رستوران بی همتا و کم نظیرش از دیگر تفریحات این جاده می باشند که واقعا جالب می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو