کریستال رید ستاره‌ی سریال Swamp Thing به فیلم Escape The Field پیوست

منبع: گیمفا

131

1398/8/20

01:01


کریستال رید ستاره‌ی سریال Swamp Thing به فیلم Escape The Field پیوست

به گزارش اختصاصی سایت خبری Deadline کریستال رید (Crystal Reed) که به تازگی در سریال هیجان‌انگیز کمپانی Warner یعنی سوامپ ثینگ (Swamp Thing) به ایفای نقش پرداخته بود با عنوان نقش اصلی به فیلم هیجان‌انگیز فرار از زمین (Escape The Field) پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

امرسون مور (Emerson Moore) وظیفه‎‌ی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد که خود او با همکاری شان ام.واتن (Sean M. Wathen) و جی دی دابکین (JD Dobkin) فیلمنامه را نوشته‌اند. این فیلم داستان ۶ غریبه که در زمین ذرتی بی پایان بیدار شده و خود را در تله‎‌ای می‌یابند روایت می‌کند. آن‌ها در تلاشند تا داستان رازی مرموز که عذابشان می‌دهد بیابند.

جیسون مورینگ (Jason Moring) و مایکل فیلیپ (Michael Philip) از کمپانی DDI تحت نام Cr8tiv Universe تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. گفتنی است DDI وظیفه‌ی پخش جهانی این فیلم را نیز برعهده دارد.

کریستال رید پیش از این در سریال گرگ جوان (Teen Wolf) شبکه‌ی MTV و سریال گاتهام (Gotham) نقش آفرینی کرده است. وی توسط کمپانی های Silver Lining Entertainment، ICM Partners و McKuin Frankel Whitehead حمایت می‌شود.

مورینگ در رابطه با این فیلم اظهار داشت:

ما با فیلم فرار از زمین در حال بهره‌برداری از محبوبیت گسترده‌ی فرار از اتاق‌های چهارگوش با هدفی والا هستیم.

کمپانی DDI همچنین در حال کار روی انیمیشن آکادمی کرانستون: محدوده‌ی هیولا (Cranston Academy: Monster Zone) با همکاری جیمی بل (Jamie Bell) و روبی رز (Ruby Rose) است.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو