افشای رابطه‌ی خواننده معروف با کایلی جنر

منبع: برترین ها

134

1398/8/20

01:19


کایلی جنر، ستاره برنامه تلویزیونی ریالیتی شو "پا به پای کارداشیان ها" (Keeping Up with the Kardashians) و جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان به ادعای مجله فوربس، پس از دو سال رابطه با تراویس اسکات، خواننده جنجالی سبک رپ، از وی جدا شده و ظاهراً بار دیگر به سراغ یک خواننده رپ مشهور رفته است: دریک.

ایران آرت: کایلی جنر، ستاره برنامه تلویزیونی ریالیتی شو "پا به پای کارداشیان ها" (Keeping Up with the Kardashians) و جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان به ادعای مجله فوربس، پس از دو سال رابطه با تراویس اسکات، خواننده جنجالی سبک رپ، از وی جدا شده و ظاهراً بار دیگر به سراغ یک خواننده رپ مشهور رفته است: دریک.

شایعات مربوط به رابطه این غول دنیای لوازم آرایشی و زیبایی و رپر کانادایی بعد از آن شکل گرفت که گفته شده کایلی جنر در مهمانی جشن تولد دریک با او رابطه ای نزدیک داشته است.

کایلی جنر که یک دختر نیز دارد ماه گذشته و بعد از دو سال رابطه با اسکات و داشتن یک فرزند دختر از او به نام استورمی وبستر، اعلام کرد که از او جدا شده است. کایلی جنر به عنوان یکی از اعضای کلیدی خانواده کارداشیان-جنر در طول سال های اخیر در سریال ریالیتی شو "پا به پای کارداشیان ها" حضور داشته و در برابر دوربین بزرگ شد، سریالی که کایلی در زمان آغاز آن تنها ۱۰ سال سن داشت. مادر ۲۲ ساله این روزها که به ثروتمندترین و شاید شناخته شده ترین چهره خانواده اش تبدیل شده در سال ۲۰۱۶ و با تاسیس شرکت آرایشی خود با نام Kylie Cosmetics برای خود نامی دست و پا کرد.

به گزارش روزیاتو، بدنبال شهرت و موفقیت تجاری کیت آرایشی مربوط به لب خود که تنها پس از دقایقی از قرار گرفتن در وبسایت شرکتش به تمامی به فروش رفت، این غول جوان دنیای زیبایی و لوازم آرایشی در سن ۲۱ سالگی، جایگاه جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان را بدست آورد. بدنبال دو سال رابطه عاشقانه با تایگا که یک خواننده دیگر موسیقی رپ بود، جنر در آوریل ۲۰۱۷ و زمانی که در کوآچلا با تراویس اسکات هیوستونی دیده شد رابطه خود با این چهره جنجالی را فاش کرد. کمتر از یک سال بعد، این دو سوپراستار به دخترشان، استورمی، خوشامد گفته و ظاهراً با دختر اکنون ۲۰ ماهه خود خانواده خوشبخت و مستحکمی را تشکیل داده بودند تا اینکه در اوایل اکتبر گذشته به طور رسمی جدایی خود را اعلام کردند.

افشای رابطه‌ی خواننده معروف با کایلی جنر

بدنبال جدایی اش از اسکات، شایعاتی در مورد از سرگیری رابطه عاشقانه او با تایگا به گوش می رسید. با این وجود این شایعات، کایلی جنر در مراسم جشن تولد دریک که ماه گذشته برگزار شد ظاهراً با وی رابطه بسیار نزدیکی داشته است. اکنون منابع بیشتری فاش کرده اند که جنر پس از جدایی اش از اسکات، رابطه بسیار گرم و نزدیکی را با این رپر کانادایی برنده جایزه گرمی شکل داده است.

یک منبع خبری نزدیک به دریک به ادعای مجله خبری People چنین گفته است: "او و کایلی اکنون مدتی است که با هم هستند. آن ها سال هاست که با هم دوست بوده و دریک به خانواده او بسیار نزدیک است". یک منبع دیگر فاش کرده که کایلی جنر و دریک ۳۳ ساله رابطه عاشقانه ای پس از جدایی جنر از اسکات را آغاز کرده اند.

افشای رابطه‌ی خواننده معروف با کایلی جنر

البته یکی دیگر از نزدیکان جنر و دریک نیز رابطه این دو را تنها دوستی دانسته و هرگونه ارتباط رمانتیک بین این دو را قویاً رد کرده است. مجله Us Weekly ادعا کرده که در مراسم جشن تولد دریک که در اکتبر برگزار شد، کایلی هیچ وقت فاصله زیادی از او نداشته است و او بیشتر وقت مهمانی را در کنار دریک و دوستان وی گذرانده است. ظاهراً این دو با هم نرقصیده اند اما وجود رابطه عاشقانه بین آن ها ملموس بوده است. پیش از شایعات مربوط به رابطه با دریک، کایلی جنر قصد داشت که تعطیلات خود علیرغم جدایی از اسکات در کنار این رپر و دخترشان استورمی بگذراند. جنر در بیانیه رسمی خود علت جدایی اش از اسکات را خیانت وی در طول دو سال رابطه شان عنوان کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو