دانلود Blossom Blast Saga Flower Link v74.0.6 – بازی انفجار شکوفه ها برای اندروید

دانلود Blossom Blast Saga Flower Link v74.0.6 – بازی انفجار شکوفه ها برای اندروید


منبع: دانلود ها

119

1398/8/20

10:48


بازی Blossom Blast Saga Flower Link توسط استودیو بازی سازی King در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک پازلی می باشد که توانسته با ۵۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در بازی Blossom Blast Saga Flower Link شما باید به سه باغ که در بازی برایتان مشخص شده است بروید و با چیدن غنچه هایی که مشابه هم هستند انفجار شکوفه ای درست کنید.

هر چقدر این کار را انجام دهید امتیاز هایی زیادی بدست می آورید و به قدرت های زیادی دست پیدا خواهید کرد. بازی انفجار شکوفه ها دارای ۱۲۰ مرحله با ۴ حالت مختلف سرگرم کننده است و یکی از چالش هایی که پیشرو شما خواهد بود علف های هرز هستند، پس مراقب آنها باشید و علف های هرز را از بین ببرید تا بتوانید امتیاز و گل های بیشتری را جمع آوری کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Blossom Blast Saga Flower Link v74.0.6 Apk

بازی-blossom-blast-saga-flower-link-اندروید

info

Match your way through a cascade of bee-autiful garden levels in Blossom Blast Saga, a fun linker game from the makers of Candy Crush Saga and Farm Heroes Saga! Link flower buds of the same colors to make beautiful flowers blossom, and clear the flowerbeds before you run out of moves! Match 3 or more flower buds to make the world bloom into spectacular colors.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو