همه چیز در ارتباط با قطار نور

منبع: پارس ناز

243

1398/8/20

12:32


همه چیز در ارتباط با قطار نور

همه چیز در خرید بلیط قطار نور

شاید برای تان پیش آمده باشد که در حین خرید بلیط قطار با نام قطار نور برخورد کرده باشید. این شرکت حمل و نقل ریلی فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرد و در برحه ای از زمان هم به انعقاد قرارداد با شرکت ریلی رجا پرداخت. قطار نور از بهترین تکنولوژی های روز دنیا به منظور جا به جایی آسان تر مسافرین استفاده کرده است.

 

قطار نور یک شرکت خصوصی است که قطعات قطار خود را از کشورهای مختلف تهیه کرده است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که پیش از سفر با هر وسیله نقلیه ای، ابتدا، همه چیز را در موردش بدانید؟ با ما همراه باشید تا هر چیزی که لازمه شناخت این قطار مسافربری است را برای تان شرح دهیم.

 

ساخت قطار نور و تهیه قطعات آن

بیش از 85 درصد قطعات این قطار از کشور ژاپن صادر شده است. قطار نور تجهیزات ویژه ای دارد و دارای سیستم تهویه هوای بسیار خوبی می باشد که از یک شرکت آلمانی به نام فیولی خریداری شده است. این قطار دارای سیستم چرخ بسیار قوی می باشد که از کشور ایتالیا وارد شده است.

 

لازم به ذکر است تمامی سیستم های ترمز این قطار هم از همان سرکت آلمانی خریداری شده است و بسیار پیشرفته می باشد. درب انتهای قطار نور مجهز به سیستم بسیار قوی، و همچنین مجهز به بهترین سیستم های صوتی و تصویری از بهترین کشورهای اروپایی می باشد که با برترین استانداردهای جهان ساخته شده اند.

همه چیز در ارتباط با قطار نور

قطار نورالرضا VIP

همانطور که گفتیم این شرکت فعالیت خود را از سال 1358 شروع کرده است و با هدف توسعه خطوط ریلی تحت نظارت راه آهن جمهوری اسلامی می باشد. طبق قراردادی که شرکت نور با راه آهن ایران بسته است، این شرکت 64 واگن مسافربری لوکس و با تمام امکانات به راه آهن ریلی ایران داده است که 54 واگن آن 4 تخته هستند. در این قطار 5 واگن رستوران و 5 دستگاه مولد هم وجود دارد.

 

اگر به دنبال یک قطار لوکس با امکانات ویژه هستید می توانید با خرید بلیط قطار نور از سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایید، چراکه این شرکت ریلی نور الرضا اولین شرکتی است که بدون هیچگونه واسطه ای، واگن های استاندارد خارجی را برای قطار خود تهیه کرده است. واگن هایی که در قطار نور مورد استفاده قرار گرفته اند، همگی محصولی از کشور چین و ژاپن هستند.

 

شرکت نورالرضا با استفاده از بهترین تجهیزات خارجی و استاندارد توانسته است، سفری امن در مسیرهای ریلی ایران را برای مسافرین رقم بزند و باعث شده تا مردم بتوانند تجربه سفری لذت بخش و آسوده را داشته باشند. در سال های گذشته دوره سوم سفرهای گردشگری به وسیله قطار نور صورت گرفت که بر اساس نظر سنجی مسافرین مشخص شد که بیشترین میزان رضایت خدمات رسانی و تجهیزاتی، متعلق به قطار نور است.

همه چیز در ارتباط با قطار نور

امکانات قطار مسافربری نور

برای تهیه بلیط قطار نور راه های مختلفی وجود دارد، اولین راه این است که با جستجوی بهترین سایت های فروش بلیط اقدام به خرید کنید. یکی از این سایت های معتبر و مطمئن وب سایت مستر بلیط است که شما می توانید با مراجعه به آن اقدام به خرید بلیط قطار نور نمایید. و اما نوبتی هم که باشد نوبت معرفی امکانات ویژه این قطار محبوب است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

دارای عایق صوتی و حرارتی

واگن های قطار نور مجهز به دو عدد درب کشویی الکتروپناماتیکی هستند که در یک سمت واقع شده اند و کلیه تجهیزات مکانیکی این درب ها از شرکت آلمانی فیولی تهیه شده است. تمامی استانداردهای موجود در تولید این درب ها رعایت شده است.

 

دارای سیستم تهویه مطبوع

این سیستم هم از شرکت فیولی آلمان تهیه شده است و یکی از معتبر ترین برندهای اروپایی در سطح جهان می باشد. برای مسافرینی که با وسایل نقلیه زمینی سفر می کنند، موضوع تهویه هوا در اتوبوس یا قطار بسیار اهمیت دارد. از این رو قطار نور دارای بهترین سیستم های تهویه هوا می باشد که طراحی آن ها کاملا بر اساس شرایط محیطی بین 25 الی 50 درجه سانتی گراد می باشد و در فصل های گرمی مانند تابستان بر روی 22 درجه سانتیگراد تنظیم می شود.

 

سایر خدمات رفاهی قطار نور

• دارای توالت فرنگی سیار و توالت فرنگی در سالن.

• دارای ویلچر برای افراد ناتوان و سالمند به منظور حمل راحت تر در قطار.

• مجهز به پخش موسیقی در این صورت که مسافر تمایل داشته باشد.

• هر واگن مجهز به هدفون می باشد.

• دارای سیستم صوتی در هر واگن برای اعلام اطلاعات سفر.

• دارای پیجر در هر کوپه برای احظار مهمانداران و خدمه قطار.

• مجهز به ماکروفر برای گرم کردن غذا.

• ارائه کتاب های مختلف برای مطالعه و سرگرمی مسافرین.

• ارائه بروشورهای اطلاعاتی در میان مسافرین برای آشنایی بیشتر آن ها با قطار نور.

• مجهز به لوازم خواب مانند پتو و بالش تمیز و ضد عفونی شده.

• مجهز به مانیتور در هر کوپه. منبع:‌ آژانس بازاریابی اسپاتنا

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو