دستگیری باند توزیع چای‌های تقلبی

منبع: برترین ها

47

1398/8/20

15:23


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پنج کلاهبردار خبر داد که با جعل علائم و کارتن یکی از برند‌های معروف چای در کشور، کلاهبرداری می‌کردند.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پنج کلاهبردار خبر داد که با جعل علائم و کارتن یکی از برندهای معروف چای در کشور، کلاهبرداری می کردند.

سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور " در تشریح این خبر، گفت: چندی پیش مدیر حقوقی یکی از شرکت های معتبر چای به اداره سیزدهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهارکرد که فرد یا افرادی با مارک شرکت چای برند، اقدام به توزیع چای های تقلبی در بازار مصرف می کنند.

دستگیری باند توزیع چای‌های تقلبی

وی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات اداره سیزدهم قرار گرفت، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت 2 تن از متهمان اصلی پرونده در چاپخانه ای در محدوده بهارستان چای­ های تقلبی را در کارتن­ های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند معروف، اقدام به توزیع آن می­ کنند.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از آن محل 11 هزار و 400 کارتن چای تقلبی کشف و به دنبال آن چاپخانه با دستور قضائی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم سوم پرونده که وظیفه سلفون، زرورق و مهر برجسته کارتن های تقلبی چای را در چایخانه دیگری در شهرک صنعتی رباط کریم داشت، شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی به چایخانه دوم 3 متهم دیگر از عناصر اصلی پرونده دستگیر و در بررسی های بیشتر مشخص شد که در این چایخانه علاوه بر چای های تقلبی، مقداری مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی و صنعتی تقلبی نیز موجود است که محل مذکور پس از تحقیقات پلیسی با دستور قضائی پلمب شد.

وی بیان کرد : در ادامه شناسایی محل انبار کالاهای تقلبی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند عامل اصلی توزیع چای‌های تقلبی را که مردی 30 ساله بود، دستگیر کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، با بیان اینکه در این انبار علاوه بر مقادیر زیادی کارتن های جعلی چای ، پودر شوینده و اسانس های مربوط به مواد غذایی نیز کشف شد.

تقی پور ابراز داشت: هر پنج متهم با دستور بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 33 برای کشف سایر جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

براساس گزارش سایت پلیس، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش کالاهای تقلبی، مرجع قضائی و پلیس را در جریان قرار دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو