فیلم های عاشقانه و رمانتیک 2019: از عشق های نوجوانی تا ... + عکس

فیلم های عاشقانه و رمانتیک 2019: از عشق های نوجوانی تا ... + عکس


منبع: سیمرغ

1,092

1398/8/20

16:45


فیلم های عاشقانه و رمانتیک 2019: از عشق های نوجوانی تا ... + عکس

در این مقاله ۱۷ فیلم رمانتیک برتر که تا سال ۲۰۱۹ تمام نشده حتما باید ببینید و از تماشایش لذت ببرید را معرفی می نماییم

فیلم‌ های رمانتیک سال 2019

عشق و عاشقی حرف ندارد؛ شکی در این نیست. اما وقتی که عشق واقعی را در دنیای امروز کمتر می‌توان یافت، وقت آن می‌رسد که به پرده نقره‌ای سینما و تلویزیون پناه ببریم!

در اینجا می‌خواهیم ۱۷ فیلم رمانتیک را به شما معرفی کنیم که خوب است تا ۲۰۲۰ نیامده حتما تماشا کنید؛ از داستان‌های دوران نوجوانی که اشک شما را سرازیر می‌کنند گرفته تا کمدی‌های رمانتیکی که لبخند به لبان شما می‌نشانند.

فیلم «رمانتیک نیست؟» Isn’t It Romantic

تاریخ اکران: ۱۳ فوریه ۲۰۱۹

فیلم عاشقانه 2019


فیلم «رمانتیک نیست؟»


اگر می‌خواهید چکیده همه فیلم‌های کمدی رومانتیک با آن پایان خوش همیشگی را در یک فیلم ببینید فیلمIsn’t It Romantic? همان فیلمی است که رضایت شما را جلب می‌کند. شما در این فیلم شاهد ساکسیفون‌نوازی حیرت‌انگیز لیام همسورث هم خواهید بود. شاید هم اصلا نمی‌دانستید که چنین چیزی را در زندگی می‌خواهید ببینید. درست است؟

فیلم «۵ فوت فاصله» Five Feet Apart

تاریخ اکران: ۱۵ مارس ۲۰۱۹

فیلم عاشقانه 2019


فیلم ۵ فوت فاصله Five Feet Apart

فیلم Five Feet Apart، که بسیار به فیلمFault in Our Stars شباهت دارد، یک فیلم شدیدا احساسی است. هیلی لو ریچاردسون و کول اسپروس در نقش دو نوجوان مبتلا به فیبروز کیستیک هستند که عاشقانه‌ای زیبا را به تصویر می‌کشند. آنها مجبورند برای زنده ماندن حد و مرزهایی برای خود حفظ کنند و همان طور که از نام این فیلم پیداست هر دو باید ۵ فوت از یکدیگر فاصله داشته باشند؛ آن هم زمانی که دل در گروی عشق هم داده‌اند.

فیلم «بعد از آن»

تاریخ اکران: ۱۲ آپریل ۲۰۱۹

در این فیلم، دخترهای خوب به دام پسرهای بد می‌افتند. فیلم «بعد از آن» یا Afterداستان تسا دختر جوان زیبارویی را روایت می‌کند که بعد از ورود به دانشگاه با هاردین اسکات روبه‌رو می‌شود؛ همکلاسی مرموزی که زندگی او را به طور کل زیر و رو می‌کند.

فیلم «شخصی بزرگ»

تاریخ اکران: ۱۹ آپریل ۲۰۱۹

فیلمSomeone Great در دورهمی دخترهابه همراه دوستان خود بیشتر مزه می‌دهد. جینا رودریگز در این فیلم نقش «جنی» را بازی می‌کند که خبرنگار موسیقی است و شغل جدیدی را در سانفرانسیسکو برای خود دست و پا کرده است. او باید با بهترین دوستان خود، دوست پسر و همین طور زادگاهش، شهر نیویورک، خداحافظی کند اما قبل از خداحافظی اتفاقاتی رخ می‌دهد که در جریان آن دوستانش به دادش می‌رسند.

فیلم «زیر دریاچه نقره‌ای»

تاریخ اکران: ۱۹ آپریل ۲۰۱۹

شاید فیلم Under the Silver Lake از فیلم‌های رومانیتک مورد پسند شما نباشند. این فیلم ممکن است ابتدا از آن فیلم‌های رومانتیک کلاسیک و تکراری باشد که یک پسر با یک دختر همدیگر را می‌بینند و با هم آشنا می‌شوند اما در آغاز این فیلم فورا یک اتفاق غیر منتظره رخ می‌دهد: دختر بدون بر جای ماندن هیچ رد و نشانی ناپدید می‌شود. اندرو گارفیلد نقش «سام» را در این فیلم بازی می‌کند؛ مرد جوان و محزونی که به اعماق دریاچه می‌رود تا ردی از ناپدید شدن سارا (ریلی کیو) بیابد.

فیلم «لانگ شات»

تاریخ اکران: ۳ می ۲۰۱۹

فیلم عاشقانه 2019


فیلم «لانگ شات»


سث روگن و چارلیز ترون در فیلم Long Shot، که یک اعجوبه غیرعادی در این ژانر به شمار می‌رود، هنرنمایی می‌کنند: یک فیلم کمدی رومانتیک سیاسی. فرد فلارسکی، خبرنگاری بی‌دست و پا اما مستعد، به دنبال جذب عشق بچگی‌اش، شارلوت فیلد، است.اما او بر عکس فرد یک خانم باهوش، باکلاس و باکمالات است که تصمیم دارد قدم در راه ریاست جمهوری امریکا بگذارد.

فیلم «آخرین تابستان»

تاریخ اکران: ۳ می ۲۰۱۹

تایلر پوزی و کی.جی آپا در فیلمThe Last Summer  کنار هم بازی می‌کنند. یک مشت بچه دبیرستانی که قرار است آخرین تعطیلات تابستان خود را قبل از ورود به دانشگاه با هم سپری کنند اما ماجراهای رومانتیک بین آنها جرقه می‌خورد.

فیلم «خورشید هم یک ستاره است»

تاریخ اکران: ۱۷ مه ۲۰۱۹

یک جعبه دستمال کاغذی را دم دست بگذارید؛ فیلم The Sun Is Also a Star قرار است اشک شما را دربیاورد. یارا شهیدی (هنرپیشه ایرانی امریکایی) و چالرز ملتون در این فیلم عاشقانه و زیبای نوجوانانه در نقش «ناتاشا» و «دانیل» هنرنمایی می‌کنند. این فیلم با یک رخداد ناگوار رومانتیک شروع می‌شود: درست روزی که ناتاشا و چالرز با هم آشنا می‌شوند، ناتاشا دیپورت می‌شود. فیلم «خورشید هم یک ستاره است» بر اساس یک رمان به همین نام، نوشته نیکولا یون، ساخته شده است.

فیلم «علاءالدین»

تاریخ اکران: ۲۴ می ۲۰۱۹

این بار یک دنیای کاملا جدید را در فیلم Aladdin، از کارتون‌های کلاسیک دیسنی، تماشا خواهید کرد که در نسخه لایو اکشن دوباره جان گرفته است. منا مسعود در نقش علاءالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمین و ویل اسمیت در نقش غول چراغ در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بدانید : اولین پوسترهای رسمی «علاءالدین» با چهره تازه ای از ویل اسمیت

فیلم «همیشه شاید من باش»

تاریخ اکران: ۲۹ می ۲۰۱۹

اگر فیلم‌های کمدی آلی وانگ، مخصوصاBaby Cobra ، را دوست داشته باشید و شیفته تماشای Fresh Off the Boat باشید از فیلم کمدی و رومانتیکAlways Be My Maybe  هم خوشتان می‌آید. کارگردان این فیلم ناناچکا خان است و رندال پارک و آلی وانگ در کنار هم عشق کودکی خود را بعد از ۱۵ سال جدایی بار دیگر تازه می‌کنند.

فیلم «بانو و ولگرد»

تاریخ اکران: ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹

با انتشار Disney+ در ۱۲ نوامبر، داستان کلاسیک بانو و ولگرد (Lady and the Tram) از نو روایت می‌شود. یکی از به یادماندنی‌ترین و البته رومانتیک‌ترین‌ صحنه‌های فیلم انیمیشن «بانو و ولگرد» بدون شک شام اسپاگتی سگ‌هاست که در تیزر این فیلم هم نمایش داده شده. تسا تامسون در نقش بانو و جاستین تیراکس صدابازیگر ولگرد را اجرا می‌کند.

فیلم «آخرین کریسمس»

تاریخ اکران: ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹

فیلم عاشقانه 2019


فیلم «آخرین کریسمس»


طرفداران فیلم بازی تاج و تخت (Game of Thrones ) حسابی از پایان سریال دلخواهشان اشک ریختند اما شاید با دیدن این فیلم رمانیتک در کریسمس امسال زخم دلشان بهبود یابد. فیلم Last Christmas با بازی امیلیا کلارک (مادر اژدها در بازی تاج و تخت) و هنری گولدینگ (در فیلم آسیایی‌های خرپول Crazy Rich Asians)روی پرده می‌رود. فیلمبرداری این فیلم رومانتیک در لندن و درست در جادویی‌ترین وقت سال صورت گرفته است. در فیلم «آخرین کریسمس» کیت با تام درست زمانی آشنا می‌شود که همه چیز زندگی‌اش در حال از هم پاشیدن است. اما آیا تام آنقدر خوب هست که بتوان با او صادق بود؟

بیشتر بدانید : امیلیا کلارک با معشوقش در آخرین کریسمس + عکس

 فیلم «کویین و اسلیم»

تاریخ اکران: ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹

با یک فیلم رومانتیک و هیجانی چطورید؟ فیلمQueen & Slim  ماجرای عاشقی اسلیم (دانیل کالویا) و کویین (جودی ترنر اسمیت) را به تصویر می‌کشد که در اولین قرار عاشقانه خود درگیر پلیس‌بازی می‌شوند و مجبورند فرار کنند. این دو در هنگام فرار به طرز غیرمنتظره‌ای عاشق همدیگر می‌شوند.

فیلم «داستان ازدواج»

تاریخ اکران: ۶ دسامبر ۲۰۱۹

فیلم Marriage Story با بازی اسکارلت یوهانسون و آدام درایور در نقش نیکول و چارلی ساخته شده است. این دو عاشق و معشوق در ماجرای این داستان رومانتیک قرار است از هم جدا شوند.

فیلم «زنان کوچک»

تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹

فیلم عاشقانه 2019


فیلم «زنان کوچک»


بله، همه ماجرای داستان زنان کوچک را می‌دانند. کتاب Little Women نوشته لوییزا می آلکات که نسخه‌های متعددی از آن به صورت فیلم روی پرده رفته است. این فیلم ماجرای رومانتیک بین جو (سورشا رونان) و لوری (تیموثی شالامی) را نشان می‌دهد اما در واقع داستان عاشقانه توسط این چهار خواهر با کارگردانی گرتا گرویگ زنده می‌شود.

بیشتر بدانید : اولین عکس های منتشر شده از «زنان کوچک» با بازی اما واتسون

فیلم «یک پرنس کریسمس: نوزاد سلطنتی»

تاریخ اکران: ۲۰۱۹

فیلم عاشقانه 2019


فیلم «یک پرنس کریسمس: نوزاد سلطنتی»

شما مقصر نیستید که باید یک فیلم‌ دیگر با عنوان پرنس کریسمس تماشا کنید. اما خیالتان راحت که این بار خبر از ازدواج سلطنتی نیست. امسال در نسخه جدید این فیلم با عنوان A Christmas Prince: The Royal Baby که از سوی نتفلیکس منتشر خواهد شد امبر (رز مک ایور) و پرنس ریچارد (بن لمب) در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند و همه چیز در این فیلم با تم زیبای کریسمس دکور شده است.

فیلم «همه مکان‌های روشن»

تاریخ اکران: ۲۰۱۹

فیلم All the Bright Places بر اساس یک رمان عاشقانه اما بسیار غم‌انگیز، نوشته جنیفر نیون، ساخته شده است. به شما هشدار می‌دهیم که این درام نوجوانانه چندین روز اشک شما را درمی‌آورد. دو نوجوان به نام‌های وایولت (ال فانینگ) و تئودور (جاستیس اسمیت) به یکدیگر کمک می‌کنند تا عشق و عاشقی را یاد بگیرند.


بیشتر بدانید : 8 فیلم عاشقانه ای که حتما باید ببینیم!

بیشتر بدانید : 5 فیلم عاشقانه غم انگیز با پایان دردناک (قسمت1)

بیشتر بدانید : نگاهی به 16 فیلم عاشقانه به مناسبت روز عشق + داستان و تصاویر

بیشتر بدانید : فیلم های عاشقانه دردناک که شما را از درون تکان می دهد + عکس (قسمت2)

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو