تولد لاکچری محسن میری همسر روناک یونسی در کنار خانواده اش

تولد لاکچری محسن میری همسر روناک یونسی در کنار خانواده اش


منبع: نیک صالحی

675

1398/8/20

18:08


روناک یونسی بازیگر مشهور کشورمان در صحفه شخصی اش با انتشار عکس های تولد همسرش محسن میری را تبریک گفته و این روز را در کنار فرزندانش مهرسام و مهراز جشن گرفته است

روناک یونسی بازیگر سریال رستگاران چند سالی هست که به خاطر شغل همسرش محسن میری در کانادا زندگی می کند و از بازیگری دور شده است. محسن میری متولد ۲۰ آبان ماه سال ۶۴ می باشد که امروز تولدش بوده و خانم بازیگر نیز جشن تولدی برای همسرش در کنار فرزندانش تدارک دیده است. لازم به ذکر است که محسن میری از همسرش چند سال کوچکتر می باشد. در ادامه تصاویری از محسن میری همسر روناک یونسی را در نیک صالحی مشاهده کنید

تولد محسن میری همسر روناک یونسی

محسن میری بازیگر و مدل معروف کشورمان در تاریخ ۲۰ آبان سال ۱۳۶۴ متولد شده است. او همسر روناک یونسی بازیگر ایرانی می باشد.
محسن میری از مدل های مشهور است که تاکنون با برندهای معتبر و معروف همکاری داشته است. او همچنین در زمینه بدنسازی و ورزش نیز به صورت جدی فعالیت می کند و در کانادا مربی بدنسازی می باشد و ساکن این کشور هستند.

تولد همسر روناک یونسی

تولد محسن میری همسر روناک یونسی

روناک یونسی در کنار همسر و فرزندانش

ازدواج محسن میری همسر روناک یونسی

روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل‌ های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد. وی در این مورد گفته است: ما در سریال «سقوط آزاد» با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد.

روناک یونسی و همسرش

محسن میری و روناک یونسی

گفتنی است روناک یونسی پس از حضور در فیلم سینمایی گرگ و میش در چند فیلم تلویزیونی هم بازی کرد، تا اینکه رسید به سریال «گل‌ های گرمسیری» که در نقش مرضیه ایفای نقش کرد، در آن سریال هم او مقابل آتیلا پسیانی بازی کرد. وی با سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم به اوج شهرت رسید.

روناک یونسی و پسرانش

محسن میری و همسرش روناک یونسی

محسن میری و پسرانش مهرسام و مهراز

محسن میری و روناک یونسی

روناک یونسی در کنار همسر و پسرانش

گردآوری گروه سینما نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو