بیوگرافی سینا سرلک و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی

بیوگرافی سینا سرلک و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی


منبع: آرگا

216

1398/8/20

21:44


سینا سرلک یکی از خوانندگان مشهور و فعال در حوزه موسیقی سنتی و پاپ سنتی می باشد، برای آشنایی با بیوگرافی سینا سرلک و مشاهده تصاویر خانوادگی وی در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی سینا سرلک و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی

در این مطلب بیوگرافی سینا سرلک خواننده سنتی خوان ایرانی را مرور می کنیم که در ۶ آبان ۱۳۶۱ در منطقه الیگودرز استان لرستان به دنیا آمده است؛ همخوانی او با محسن چاوشی در مجموعه شهرزاد در قطعه معروف «کجایی» و «افسار» موجب شهرت و دیده شدن وی در میان مردم شد.

بیوگرافی سینا سرلک به همراه تصاویر خانوادگی اش

پدر سینا سرلک یکی از استادان بزرگ موسیقی و هنر خطه لرستان و شهر الگودرز می باشد، بنابراین این خواننده توانا و مشهور کشورمان موسیقی را از سنین کودکی و زیر نظر پدرش همراه با یادگیری ملودی های محلی بختیاری شروع کرد.

زندگی نوشته کامل سینا سرلک

سرلک در سن هفت سالگی ترانه ای محلی برای یک سریال تلویزیونی به نام «شاخه طوبی» خواند که از شبکه یک سیما پخش می شد، پس از آن تصمیم گرفت موسیقی را به صورت جدی تری دنبال کند، بنابراین شروع به یادگیری ساز تنبک زیر نظر حسن رضایی کرد، سپس راهی اصفهان شد و زیر نظر جمشید محبی آموزش دید.

زندگی نوشته سینا سرلک

وی در ادامه به مدت ۶ سال به فراگیری آموزه های ناصر فرهنگ فر پرداخت، به این صورت به خواننده موفقی تبدیل شد و توانست عنوان مقام اول در رشته های آواز و تنبک آواز را در طی چندین دوره جشنواره موسیقی فجر از آن خود کند.

بیوگرافی سینا سرلک

او سپس توسط قربان سلیمانی به محمدرضا شجریان معرفی و موجب آشنایی بیشتر با این شخصیت برجسته در حوزه موسیقی شد و موفق گردید در مدت ۸ سال تکنیک های صداسازی و ردیف های آوازی را در نزد وی فراگیرد. سپس علاوه بر خواندن آواز و ساز تنبک شروع به یادگیری ساز تار در نزد کیوان ساکت نمود و به خاطر هنر ارزشمندش در سال ۱۳۸۲ از سوی سازمان ملی جوانان به عنوان جوان نمونه در بخش هنر برگزیده شد.

سرگذشت سینا سرلک

وی مدتی را به عنوان خواننده در ارکستر ملی ایران که به رهبری فرهاد فخرالدینی انجام می گرفت، حضور داشت، ضمن اینکه با ارکستر سمفونیک تهران در زمانی که نادر مشایخی رهبری آن را برعهده داشت، همکاری می کرد.

زندگی نوشته و تصاویر سینا سرلک

سینا سرلک خواننده مطرح کشورمان به تازگی با محمدرضا گلزار در مجموعه «ساخت ایران» و نیز در ارکستر ملل به سرپرستی پیمان سلطانی همکاری داشته است.

زندگی نامه درباره سینا سرلک

سینا سرلک بعد از همکاری با مجموعه شهرزاد و در کنار محسن چاوشی برای خواندن ترانه های این سریال پر طرفدار به شهرت رسید.

زندگینامه درباره سینا سرلک

وی تاکنون کار های زیادی را به صورت تک آهنگ منتشر کرده و از جمله خوانندگان فعال و پرکار در عرصه موسیقی پاپ می باشد، در ادامه می توانید با نام آلبوم های موسیقی وی آشنا شوید.

راه و ماه (۱۳۸۸)، بیگاه (۱۳۸۸)، یکیست (۱۳۸۸)، رومی ۲ (۱۳۸۸)، چشم هایم تیام (۱۳۸۸)، پریچهره (۱۳۸۹)، فرزند ایران (۱۳۸۹)، افسانه عشق (۱۳۸۹)، منطق عشق (۱۳۸۹)، فکر و فریاد (۱۳۸۹)، بوی مهر (۱۳۹۰)، فردای دگر (۱۳۹۱)، ظهیر (عاشقانه لیلی و مجنون، ۱۳۹۱)، موج سودا (۱۳۹۱)، کوک کولی (۱۳۹۱)، رومی ۳ (۱۳۹۱)، بی منت می (۱۳۹۲)، کی می رسد بابان (۱۳۹۲)، اشکی در گذرگاه تاریخ (۱۳۹۳)، زیر باران (۱۳۹۳)، جرس (۱۳۹۳)، دلبر طناز (۱۳۹۴)، جرس (۱۳۹۴)، در بند تو آزادم (۱۳۹۵)، مجنون زمانه (۱۳۹۷)

زندگی نوشته جالب سینا سرلک

سینا سرلک در سال ۱۳۹۰ ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر به نام ساغر می باشد، وی در مورد همسرش با انتشار پستی در اینستاگرامش اینگونه نوشت : “رفیق واقعی یعنی فردی که در خوشی و سختی همراهت باشد . سپاس از خداوند که یک رفیق واقعی را بر سر مسیر زندگی من قرار داد ، تا در تمامی شرایط همراهیم کند و بهترین مادر برای فرزندمان باشد؛ احسنت به همه بانوان فهیم و با شخصیتی که شرایط کاری و زندگی همسرشان را درک میکنند و به جای ایجاد ناراحتی و تنش، فضای صلح و دوستی را در زندگی فراهم میسازند.”

بیوگرافی سینا سرلک

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی سینا سرلک می توانید تعدادی از عکس های جدید و گلچین شده وی برای این بخش را ملاحظه نمایید.

زندگی نوشته خواندنی سینا سرلک

عکس سینا سرلک

زندگینامه جالب و جدید سینا سرلک

عکس سینا سرلک خواننده مشهور کشورمان

بیوگرافی سینا سرلک+تصاویر

عکس علی ضیا در کنار سینا سرلک

زندگینامه سینا سرلک+تصاویر

سینا سرلک و مهران مدیری در برنامه دورهمی

زندگینامه و عکس سینا سرلک

عکس فرزاد حسنی در کنار سینا سرلک در روز تولدش

عکس های سینا سرلک+بیوگرافی

سینا سرلک و پوران درخشنده

زندگی نوشته متفاوت سینا سرلک

حضور سینا سرلک در یک برنامه تلویزیونی

بیوگرافی سینا سرلک

لیلا اوتادی و سینا سرلک

جدیدترین زندگینامه سینا سرلک

عکس و بیوگرافی سینا سرلک

زندگینامه از سینا سرلک

عکس دوستانه شهاب حسینی در کنار سینا سرلک

بیوگرافی سینا سرلک

محمدرضا شجریان و سینا سرلک در گذر زمان

زندگینامه کامل سینا سرلک

سینا سرلک در کنار ابی

زندگینامه سینا سرلک

امروزه با توجه به گستردگی فضای مجازی و همه گیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام به خصوص در بین سلبریتی ها می توان به راحتی به عکس ها و تصاویری که توسط خود آنها منتشر می شود، دسترسی پیدا کرد، از این رو در این بخش مجموعه ای جذاب و دیدنی از عکس های سینا سرلک در کنار خانواده اش را گردآوری کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید.

بیوگرافی سینا سرلک

سلفی خانوادگی سینا سرلک در اتومبیلش

تصاویر سینا سرلک+زندگینامه

سینا سرلک در جشن تولد دخترش

عکس های جدید سینا سرلک+بیوگرافی

عکس سینا سرلک در کنار همسر و فرزندش

تصاویر جدید و زندگی نامه سینا سرلک

عکس بامزه سینا سرلک و دخترش

زندگینامه متفاوت سینا سرلک

سینا سرلک در کنار پدر و مادرش

زندگینامه جدید سینا سرلک

سلفی خانوادگی سینا سرلک

همه چیز درباره سینا سرلک

در سال ۱۳۹۶ سینا سرلک قطعه «برخیز» را برای مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» اجرا کرد؛ این ترانه بازخوانی شده از سروده های اردلان سرافراز است که قبل از آن با نام محتاج توسط ابراهیم حامدی (ابی) خوانده شده بود و به دنبال شکایت سرافراز از سرلک این خواننده مطرح از سوی مرجع قضایی به دو سال حبس تعزیری محکوم گردید. در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی سایر خوانندگان و افراد مشهور ایرانی و خارجی می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو