دانلود نسخه هک شده بازی Toukiden 2 برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هک شده بازی Toukiden 2 برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

166

1398/3/17

18:32


طی رویدادی به نام «بیداری» (Awakening)، هنگامی که Oni جهان را نابود و در حالتی مخروبه رها کرد، گروهی از نابودگران به نام «مدافعان بشریت» برای دفاع از شهر Yokohama برخواسته و نیروهای متخاصم Oni را عقب نشاندند. در میان نبرد شدید آن‌ها، یک شیطان غول پیکر ظهور کرده و دریچه‌ای را باز کرد که نابودگری تنها را به درون خود کشید. ۱۰ سال بعد، آن ویرانگر بدون آنکه اطلاعی از گذشته خود داشته باشد در دهکده Mahoroba بیدار شد. بازی Toukiden 2 بازیکنان را در نقش این نابودگر مرموز قرار می‌دهد که توسط گروهی از شخصیت‌ها همراهی می‌شود.

Hakase پروفسوری است که مشتاق است از حقیقت جهان سر در بیاورد، Tokitsugu رباتی است که به روح انسان آغشته شده، Gwen یک نابودگر انگلیسی است که استاد استفاده از شمشیر و سپر است، Benizuki یک همراه خوش قلب است که به عنوان قدرتمندترین نابودگر شهر محسوب می‌شود و Homura یک دزد سابق است که به نابودگر تبدیل شده و از یک شلاق زنجیری استفاده می‌کند.

Toukiden 2 (CUSA-07275) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Toukiden-2

پروفسور همیشه مبتکر یک دستگاه منحصر به فرد برای نابودکنندگان ساخته است که تجلی فیزیکی از ذهنشان را ایجاد می‌کند. نام این دستگاه «دست شیطان» (Demon Hand) است. با استفاده از این دستگاه عجیب، بازیکنان می‌توانند وارد دشمنان شوند و خود را به آسمان پرتاب کرده و سپس ضربات خود را در هوا نثار آن‌ها کنند یا حملات گریزانی را اجرا کنند و oni را با شدت به زمین بکوبند.

نه تنها Demon Hand در مبارزات کاربرد دارد، بلکه در جهت کاوش در محیط باز و گسترده بازی که Otherworld نام دارد هم به کار خواهد آمد. ممکن است برخی مکان‌ها بسته یا دسترسی به آن‌ها ممکن نباشد، اما با استفاده از حرکت Oni Smash دستگاه Demon Hand، بازیکنان می‌تواند بدون آنکه ردی از خود به جای بگذارند، موانع را نابود کنند. در غیر این صورت هم می‌توان با استفاده از Oni Grapple به لبه‌های غیرقابل دسترس رسید.

در کنار هیولاهایی که بشریت را به نابودی تهدید کرده‌اند، جهان بازی Toukiden 2 خانه موجوداتی است که بازیکنان را جهت انجام ماموریتشان یاری می‌دهند. برای مثال، منابع موردنیاز برای بهبود سلاح‌ها و زره‌ها را می‌توانید به سادگی از طریق دستور دادن به ربات‌های سختکوش در Otherworld کاوش کنید.

با ارتقا و تعمیر این همکاران رباتی، آنها می‌توانند مقادیر بیشتر و نایابتری از منابع را بازگردانند تا بتوانید تجهیزات بهتری را در آهنگری‌ها بسازید. علاوه بر این، همراهان شایان ستایش Tenko نیز در بازی Toukiden 2 باز خواهند گشت و می‌توانید در حالی که به کاوش در Otherworld مشغول هستید، آن‌ها را از خطر نجات دهید. هنگامی که نجات پیدا کنند، می‌توانید از آن‌ها مراقبت کنید و هنگامی که رابطه نابودگران با آن‌ها به اندازه کافی قدرتمند شد، Tenkoها به همراه شما به سیاحت در Otherworld خواهند پرداخت.

منبع توضیحات :  زومجی

info

Slayers! Go forth and eradicate the Oni menace! Experience the latest hunting action game featuring a dynamic targeted destruction system!

The latest installment in the hunting action series ‘Toukiden’. From the battlefield to the village that serves as your base of operations, the game takes place in a vast ‘open world’. Explore the vast world for yourself, and enjoy hunting action from an entirely new perspective.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو