عکس های خانوادگی سحر دولتشاهی + طلاق از رامبد جوان و زندگی خصوصی

عکس های خانوادگی سحر دولتشاهی + طلاق از رامبد جوان و زندگی خصوصی


منبع: نمکستان

379

1398/8/21

01:12


عکس های خانوادگی سحر دولتشاهی + طلاق از رامبد جوان و زندگی خصوصی

عکس و بیوگرافی سحر دولتشاهی

نمکستان: سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی دانشجوی انصرافی رشته مهندسی شیمی و فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت‌های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. اولین کار تصویرش به طور جدی فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصفر فرهادی می باشد.

عکس های سحر دولتشاهی

خانواده سحر دولتشاهی :

سحر دولتشاهی یک خواهر کوچکتر دارد و فرزند اول خانواده است. خانواده اش دوستدار هنر بوده اند اما هیچ کدام در این عرصه فعالیت نمی کنند. مادرش ورزشکار حرفه ایست و نائب رئیس فدراسیون شنا می باشد.  پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری ایران و دیگر کشورها فعالیت میکند.

 

عکس پدر و مادر سحر دولتشاهی

همسر سحر دولتشاهی :

وی همسر سابق رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان مطرح ایران می باشد. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در اسفند ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۳ در سکوت خبری از هم جدا شدند.

وی همسر دوم رامبد جوان بود و پس از جداییشان رامبد جوان با نگار جواهریان که از بازیگران خوب سینما است ازدواج کرد.

آشنایی سحر دولتشاهی با رامبد جوان :

سحر دولتشاهی در مورد آشنایی و ازدواج با رامبد جوان در مصاحبه ای چنین عنوان کرد : رامبد جزو بازیگرانی بود که همیشه کارش را دنبال می‌کردم. یادم هست وقتی «خانه سبز» را می‌دیدم خیلی از او خوشم می‌آمد.

اینطور نبود که بگویم می‌دانستم یک روز قرار است با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم؛ اما همیشه احساس خاصی داشتم. به‌نظرم آدم مثبت و دوست‌داشتنی می‌آمد. دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می‌شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید.

کم‌کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید. من همیشه به ازدواج کردن معتقد بودم. انگار ازدواج خودش پیش می‌آید و آنطور نیست که خیلی برایش برنامه‌ریزی کرد.

من می‌دانستم دوست دارم تشکیل خانواده بدهم و خانواده خودم را داشته باشم و همیشه به چشم یک کار خلاقانه به آن نگاه می‌کردم و خوشبختانه پیش آمد. از قبل نسبت به ازدواج پیش‌داوری نداشتم، می‌دانستم و از دیگران هم شنیده بودم که وقتی پیش می‌آید خودت می‌فهمی که درست است و واقعا برای من هم همین‌طور بود. برخی ملاک‌های کلی داشتم مثل اینکه خیلی اختلاف طبقه اجتماعی و اقتصادی و سنی عجیب و غریب وجود نداشته باشد.

این زوج از طریق دوستان مشترکشان در تئاتر با هم آشنا شده بودند. ازدواج این زوج در سال ۱۳۹۳ در سکوت خبری به جدایی کشیده شد طوری که هیچ یک از دو طرف از دلیل طلاق شان صحبتی نکردند.

سحر دولتشاهی و رامبد جوان

سابقه فعالیت سحر دولتشاهی :

سحر دولتشاهی در اواخر سال ۱۳۷۰ با تئاتر در دانشگاه برای اولین بار کار بازیگری خود را آغاز کرد . بین سال های ۷۹ تا ۸۰ به صورت حرفه ای تئاتر کار می کرد. با نمایش نیمروز خواب آلود به کارگردانی حمید امجد فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر را آغاز کرد. در کارنامه دولتشاهی همکاری با گروه‌های نمایشی پرچین و ویرگول و نیز عضویت در گروه تئاتر بازی به سرپرستی آتیلا پسیانی به مدت ۵ سال به چشم می‌خورد. وی در سمت دستیار کارگردان، مترجم متن و بازیگر تجربه‌های بسیاری در تئاتر اندوخته است.

اولین کار تصویرش به طور جدی فیلم سینمایی چهارشنبه سوری ساخته اصغر فرهادیست که در این فیلم همبازی بازیگران مطرح و معروفی از جمله هدیه تهرانی، حمید فرخ نژاد و ترانه علیدوستی بود. فیلم فرزند صبح اولین فیلم سینمایی سحر دولتشاهی بود که روند موفقیت این بازیگر کمی هموار کرد. کار بعدی سحر دولتشاهی حضور در سریال کتابفروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند بود که در سال ۱۳۸۶ پخش شد.

سحر دولتشاهی با نقش آفرینی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش ( رامبد جوان ) به محبوبیت و شهرت رسید. این بازیگر در تئاتر های معروفی از جمله بینوایان، مرگ هوتن، کنسرت نمایش سی، خشکسالی و دروغ و دورهمی زنان شکسپیر حضور درخشانی داشت.

شغل دوم سحر دولتشاهی : 

سحر دولتشاهی همانطور که خودش بارها گفته است بازیگری را خیلی دوست دارد و از کودکی برایش جذابیت خاصی داشته است. خودش در مصاحبه ای در این باره گفته است که بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیت این است که من در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده ام و با این که بازیگری را خیلی دوست دارم اما هنوز دغدغه نوشتن دارم.

در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می نوشتم،  از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می کردم. خیلی غبطه می خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پس ذهن من هست. نمی دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم. هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است

بیوگرافی و عکس های سحر دولتشاهی

علایق سحر دولتشاهی :

سحر دولتشاهی اوقات بیکاری خود را با دیدن فیلم و یا موسقی می گذراند. وی عاشق موسیقیست و گاهی هم به مترجمی میپردازد. سحر دولتشاهی بسیار اهل ورزش است و دوره مربی گری شنا و نجات غریق را گذرانده است. وی درباره ورزش کردن خود می گوید : ورزش عضو همیشگی زندگی‌ ام است اما میزان آن بستگی به وقتم دارد از یک پیاده‌ روی ساده بگیرید تا اگر برسم یک ساعتی یوگا کنم یا شنا بروم ، به ورزش خیلی اعتقاد دارم خیلی وقت‌ ها اگر فعالیت بدنی نداشته باشم اصلا مغزم کار نمی‌کند کلا از بدنم مراقبت می کنم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو