عکس های خانوادگی و دیده نشده نگار مقدم + بیوگرافی و زندگی خصوصی

منبع: نمکستان

389

1398/8/21

01:47


عکس و بیوگرافی نگار مقدم

نگار مقدم ، عکس نگار مقدم ، بیوگرافی نگار مقدم ، k'hv lrnl

نمکستاننگار مقدم بازیگر جوان و تازه کار سینما در تاریخ ۹ خردادماه ۱۳۷۸ شهر تهران متولد شد. وی در حال حاضر دانشجوی رشته سینماست و ۱۹ سال سن دارد.این بازیگر با فیلم سینمایی درساژ به سینما معرفی شد.

نگار مقدم

همسر نگار مقدم :

نگار مقدم در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

سابقه فعالیت :

نگار مقدم دانشجوی رشته سینماست و بدون هیچگونه تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون به طور اتفاقی وارد عرصه ی بازیگری شد. وی برای اولین بار به عنوان نقش اصلی در فیلم سینمایی دِرِساژ ساخته پویا بادکوبه بازی کرد و در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون علی مصفا، شبنم مقدمی و یسنا میرطهماسب ایفای نقش نمود. این بازیگر در سال ۱۳۹۷ به گروه بازیگران فیلم ” تا به اینجا ” به کارگردانی آیدا تبیانیان پیوست.

نحوه ورود نگار مقدم به سینما :

نگار مقدم در سال ۱۳۹۶ از طریق یکی از دوستانش به نام مرتضی فرشباف مطلع شد که برای نقشی در فیلم درساژ تست بازیگری گرفته می شود. وی به کمک دوستش یک ویدئو کوتاه آماده کرد و پس از ارسال این ویدئو به تست حضوری دعوت شد. در تست اول انتخاب نشد اما پس از تست دوم و آموزش های لازم برای نقش گلسا انتخاب شد.

زندگینامه نگار مقدم

جوایز نگار مقدم :

نگار مقدم با اولین فیلم سینمایی خود موفق شد در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای جایزه بهترین بازیگر زن در بخش استعداد جدید آسیا را دریافت نماید. وی در جشنواره بین المللی فیلم برلین برای بازی در فیلم سینمایی درساژ مورد استقبال و تحسین مخاطبان قرار گرفت.

نگار مقدم پس از دریافت این جایزه گفت:

وقتی کسی چیزی را خیلی می‌خواهد، همه دنیا به او کمک می‌کنند تا به آن رویا برسد و از آن روز همه‌چیز تغییر می‌کند. برای من هم همینطور بود؛ من رویا بافتن را شروع کردم. بعد از تشکر از مادرم، باید از دیگرانی که در این مسیر کمک کردند تا رویای من به حقیقت بپیوندد، تشکر کنم؛ به خصوص پویا بادکوبه، مرتضی فرشباف و حامد رجبی. می‌خواهم این جایزه را با مادرم و بهترین دوستم که همیشه من را حمایت کردند، تقسیم کنم. ممنون از اینکه به من باور داشتید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو