عکس های خانوادگی و جدید یسنا میرطهماسب + بیوگرافی یسنا میرطهماسب

عکس های خانوادگی و جدید یسنا میرطهماسب + بیوگرافی یسنا میرطهماسب


منبع: نمکستان

751

1398/8/21

01:47


عکس یسنا میرطهماسب و خانواده اش + بیوگرافی یسنا میرطهماسب و زندگی شخصی

یسنا میرطهماسب ، عکس یسنا میرطهماسب ، بیوگرافی یسنا میرطهماسب ، dskh ldvxilhsf

نمکستانیسنا میرطهماسب در فروردین ماه ۱۳۷۸ شهر تهران متولد شد. وی اکنون ۱۹ سال سن دارد و در حال تحصیل در دانشگاه است. رشته اش معماریست و به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری روی آورده است.

بیوگرافی و عکس یسنا میرطهماسب

خانواده یسنا میرطهماسب :

یسنا میرطهماسب در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. پدرش مجتبی میرطهماسب فیلم بردار، صدابردار و مستند ساز است. مجتبی میرطهماسب مدتی به همراه چند مستندساز دیگر بازداشت بود.

عکس خانوادگی یسنا میرطهماسب

همسر یسنا میرطهماسب :

یسنا میرطهماسب در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

سابقه فعالیت یسنا میرطهماسب :

یسنا میرطهماسب از طریق باران کوثری که طراح لباس فیلم سینمایی سیزده بود به کارگردان کار آقای هومن سیدی معرفی شد. آقای سیدی پس از گرفتن تست وی را برای نقش اصلی فیلم سیزده انتخاب کرد و یسنا بدون هیچ گونه تجربه قبلی برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ مقایل دوربین قرار گرفت.

پس از نقش آفرینی در فیلم سیزده در فیلم لانتوری ساخته رضا درمیشیان دیده شد و پس از آن نقش ناصر را در فیلم تابستان داغ ایفا کرد. تابستان داغ فیلمی به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد است که در آن بازیگرانی از جمله پریناز ایزدیار، مینا ساداتی و علی مصفا بازی می کنند.

یسنا میرطهماسب در سال ۱۳۹۶ در فیلم سینمایی درساژ ساخته پویا بادکوبه نقش امیر را بازی کرد . شبنم مقدمی، علی مصفا و نگار مقدم از بازیگران این فیلم هستند. وی تصمیم دارد برای پیشرفت در عرصه بازیگری در کلاس های بازیگری و فن بیان شرکت کند.

زندگینامه یسنا میر طهماسب

صفحه اینستاگرام یسنا میرطهماسب :

یسنا میرطهماسب با آیدی yasnamirtahmasb در اینستاگرام فعالیت دارد.

صفحه اینستاگرام یسنا میرطهماسب

علایق یسنا میرطهماسب : 

یسنا میرطهماسب از بچگی به موسیقی علاقه داشت و همیشه همراه او بوده است. وی نواختن ارف را از کوکی آموخت و کلاس های ویولن سل و درامز گذرانده است. وی علاوه بر موسیقی به ورزش و سلامت خود اهمیت زیادی می دهد و به طور حرفه ای بسکتبال بازی می کند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو