عکس و بیوگرافی متین ستوده و خانواده + دانشجوی انصرافی تا شکست عشقی

عکس و بیوگرافی متین ستوده و خانواده + دانشجوی انصرافی تا شکست عشقی


منبع: نمکستان

435

1398/8/21

01:47


عکس متین ستوده و خانواده اش + بیوگرافی متین ستوده و همسرش

متین ستوده ، عکس متین ستوده و همسرش ، بیوگرافی متین ستوده ، ljdk sj,ni

نمکستان : متین ستوده بازیگر خوب کشورمان در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و اکنون ۳۳ سال سن دارد. وی دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی است و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۴ با ورود به قاب تلویزیون آغاز کرد. این بازیگر اصالتا اهل خرم آباد بوده و در حال حاضر مجرد است.

بیوگرافی متین ستوده

خانواده متین ستوده :

متین ستوده بازیگر جوان و با استعداد کشورمان در خانواده ای فرهنگی و اهل هنر متولد شد. وی فرزند سوم و آخر خانواده بوده و یک برادر بزرگتر به نام مانی و یک خواهر بزرگتر به نام مریم را داراست. پدرش مدیر تصویربرداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و اکنون بازنشسته صدا و سیماست. مادر متین ستوده معلم بوده و اکنون بازنشسته شده است.

متین ستوده و پدر و مادرش

همسر متین ستوده :

متین ستوده در حال حاضر مجرد است. وی درباره ی ازدواجش گفت : یک نفر مرا صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم، پذیرفته نشدم، جایم پر شده بود، من دیر برگشته بودم.

رویا میرعلمی و متین ستوده

سابقه فعالیت متین ستوده : 

متین ستوده بازیگر تلویزیون و سینما به واسطه یدرش که مدیر تصویربرداری بسیاری از سریالها، فیلم ها و برنامه های کودک و نوجوان بود از سال ۱۳۷۴ با بازی در سریال ” این خانه دور است ” پا به عرصه بازیگری گذاشت. وی برای مدتی به دلیل تحصیل و مخالفت پدر چندین سال از بازیگری فاصله گرفت و به صورت آکادمیک در رشته مدیریت تحصیل نمود اما درس خود را به اتمام نرساند و به دلیل علاقه اش به حرفه ی بازیگری در کلاس های آموزشی استاد امین تارخ شرکت کرد.

این بازیگر در مصاحبات خود گفت : بعد از شروع دوباره من از هیچ حمایت و واسطه‌ ای بدلیل عوض شدن تمام عوامل و رفقای پدرم بهره نمی‌ بردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود. متین ستوده با بازی در مجموعه تلویزیونی “میکائیل” به کارگردانی سیروس مقدم و “یادآوری” به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در میان مردم شناخته و دیده شد. از کارهای اخیر و پرطرفدار وی می توان به سریال لیسانسه ها اثر سروش صحت اشاره کرد.

عکس های جدید و جناجالی متین ستوده

نام فیلم های سینمایی متین ستوده :

  • زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده (۱۳۹۵)
  • نرگس مست به کارگردانی جلال الدین دری (۱۳۹۵)
  • خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی (۱۳۹۴)
  • ترمینال غرب به کارگردانی قربانعلی طاهر فر (۱۳۹۶)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو