عکس و بیوگرافی مهناز افشار ، همسرش و دخترش لیانا + جزئیات کامل زندگی

عکس و بیوگرافی مهناز افشار ، همسرش و دخترش لیانا + جزئیات کامل زندگی


منبع: نمکستان

401

1398/8/21

02:02


عکس های خانوادگی مهناز افشار ، همسرش یاسین رامین و دخترش + بیوگرافی

مهناز افشار,بیوگرافی مهناز افشار,عکس مهناز افشار,likhc htahv

نمکستان: مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۴ آغار کرد. وی متاهل بوده و صاحب یک فرزند است.

مهناز افشار

خانواده مهناز افشار : 

مهناز افشار در خانواده ای ۶ نفره متولد شد و آخرین فرزند خانواده می باشد. وی یک خواهر دو برادر بزرگتر از خود دارد. برادر کوچکش در جواهرسازی فعالیت دارد و مهناز افشار گاهی وی را در این راه همراهی می کند. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود.

عکس مهناز افشار و برادرش در کودکی

همسر مهناز افشار : 

در رسانه ها شایع شده که مهناز افشار یک ازدواج ناموفق داشت و قبلا با شخصی دیگر ازدواج کرده است اما این خبر هرگز از سوی خودش تایید نشد.

مهناز افشار در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد ازدواج کرد و یک سال بعد صاحب یک دختر شدند و نامش را لیانا گذاشتند. خطبه عقد خانم افشار و یاسین رامین توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

یاسین رامین متولد ۱۳۶۰ و آلمان است و مدرک دکترای دانشگاه آلمان را دارد. وی قبل از مهناز افشار قبلا یک بار ازدواج کرده است و در دولت احمدی‌ نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.

عکس مهناز افشار و همسرش

سابقه فعالیت مهناز افشار : 

مهناز افشار بازیگر محبوب و مشهور کشورمان ۴ سال زیر نظر استاد مجید فخرایی‌ نژاد، تدوین خواند و پس از آن همراه با خانم فضل‌ اللهی یک کار ۹۰ دقیقه‌ ای انجام دادند. در سال ۱۳۷۷ وی برای بازی در سریال تلویزیونی گمشده ساخته مسعود نوابی انتخاب شد و برای اولین بار از قاب تلویزیون دیده شد. سال ۱۳۷۸ با نقش آفرینی در فیلم شیرهای جوان ساخته محسن محسنی نسب اولین تجربه سینمایی اش را کسب کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس توانست در میان مردم به شهرت و محبوبیت برسد.

مهناز افشار تاکنون در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته و با کارگردانان مختلفی کار کرده است. وی علاوه بر سینما در صحنه ی تئاتر نیز حضور فعال دارد و در تئاتر های الیور توئیست، دورهمی زنان شکسپیر، بیست و یک بار مردن در سی روز، آمدیم نبودید رفتیم بازی کرده است. این بازیگر در سریال های شبکه خانگی عشق تعطیل نیست، عاشقانه و گلشیفته نیز ایفای نقش نمود.

مهناز افشار مدتی به عنوان شغل دوم مزون لباس افتتاح کرد اما به دلیل نداشتن وقت کافی برای اداره مزون از این کار صرف نظر کرد.

مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛

تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.

عکس و بیوگرافی مهناز افشار

صفحه اینستاگرام مهناز افشار : 

وی در اینستاگرام با آیدی mahnaz_afshar فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام مهناز افشار

مهناز افشار در تبلیغ پوشک آمریکایی :

مهناز افشار مدتی است که در عرصه تبلیغات برندهای معروف خارجی فعالیت می کند و بعد از حضورش در تبلیغات ساعت لوکس سوئیسی همراه با دخترش لیانا در تیزر تبلیغاتی پوشک بچه دیده شد.

این اولین باری بود که بازیگری همراه با فرزندش در یک تیزر تبلیغاتی برند خارجی حضور داشت.

برندهای خارجی با توجه به اینکه امکان پخش تیزر تبلیغاتی بین المللی خود را در کشور ایران ندارند و از تصاویر مدل های خارجی بدون حجاب هم نمی توانند بر روی بیلبوردها استفاده کنند از ستارگان محبوب داخلی برای تبلیغ محصولات خود بهره می گیرند که البته پیش از این هم سابقه داشته است.

مهناز افشار در تبلیغ پوشک

ماجرای دستگیری همسر مهناز افشار : 

گفته می شود یاسین رامین همسر مهناز افشار مدیرعامل شرکت دارویی رشد است و بدلیل اختلاف مالی ۶ میلیاردی با هلال احمر در مرداد ۱۳۹۵ بازداشت شد، وی در حال حاضر با وثیقه میلیاردی آزاد شده است، مدتی شایعه شده بود که وی بدلیل وارد کردن شیرهای خشک آلوده موجب مرگ ده ها کودک شده است که بارها این خبر تکذیب شد و صحت ندارد.

مهناز افشار در پاسخ به چنین شایعاتی گفت : مهناز افشار گفت: وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که درباره همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام، چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت، همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.

وی تأکید کرد: من یک مادرم، یک انسانم، و این موضوع که درباره پرونده همسرم مطرح شده برای من قطعاً مهم است چون حتما به این فکر می‌کنم که فرزندم را با چه پولی بزرگ می‌کنم. فرض بگیریم که من استقلال مالی داشته باشم و از درآمد همسرم ارتزاق نکنم، اما به هر حال باید بدانم همسرم چه انسانی است. مطمئن باشید من هم به اندازه شما پیگیر این موضوع هستم چون وقتی در حال انجام یک فعالیت اجتماعی هستم، پیگیری این موضوع هم جزو فعالیت‌های من محسوب می‌شود. مطمئن باشید من در کنار شما و حتی جلوتر از شما نگران و دغدغه‌مند این موضوع خواهم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو