دسته بندی : پزشکی و سلامت

چطوری ران هامو سریع کوچک کنم ؟؟(روش لاغری ران)

چطوری ران هامو کوچک کنم ؟ این شاید سوال خیلی ها بخصوص خیلی از خانم ها باشد که دوست دارند هر چه سریع تر با روش های درست و اصولی به تناسب اندام در پایین تنه بخصوص قسمت ران هایشان برسند.  در این نوشته درباره لاغر کردن سریع ران صحبت خواهیم کرد و روش های لاغری را به شما خواهیم گفت. اکثر مردم قسمت ران پای آن ها چربی دارد، و برای خلاص شدن از آن به دنبال راه حل هستند. باید دانست که شما نمی توانید در بدن به صورت نقطه ای چربی را نابود کنید، و برای اینکه از دست این چربی ها راحت شوید باید چربی بدن را کاهش دهید . می توان از ورزش و ماهیچه سازی برای خلاص شدن از استفاده کنید. پس برای لاغر کردن سریع ران ما را همراهی کنید.

چطوری باید رونامو لاغر کنم

چطوری ران هامو سریع کوچک کنم ؟

 

چطوری ران هامو کوچک کنم ؟؟

روش اول >> با خوردن این غذاها چربی ران را آب کنید.

۱- از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید.

اگر به دنبال کم کردن وزن خود هستید ، باید کالری مورد نیاز خود را از مواد غذایی با کالری کم و مواد مغذی بالا به دست آورید. در رژیم خود از پروتئین خوب مثل گوشت و آجیل ، و از کربوهیدارت کامل مثل حبوبات و نان سبوس دار استفاده کنید.در صورت امکان از مواد غذایی فرآوری شده مصرف نکنید. برای مثال پیتزا فریز شده و غذاهای پخته شده شامل مواد غذایی فرآوری شده می باشد. و باعث از بین رفتن مواد مغذی می شود.

 

۲- غذای تازه بخورید.

تعداد وعده های غذایی را زیاد ولی حجم آن را کم کنید. می توان به جای ۳ وعده غذایی از ۴ الی ۵ وعده غذایی با حجم کم مصرف کنید تا اشتها و متابولیسم زیاد شود ، پس بهتر است از پرخوری دوری کنید. اگر قادر به کم کردن حجم غذایی خود دارید بهتر است از بشقاب کوچک استفاده کنید.

 

۳- چربی اشباع شده مصرفی را کم کنید.

چربی های اشباع شده کمی برای بدن می باشد. محصولاتی همچون : لبنیات و گوشت است. اکثر دسر ها دارای چربی اشباع هستند ، پس بهتر است زیاد از این نوع دسر استفاده نکنید. روغن نارگیل از چربی اشباع بالایی برخوردار است. یادتان باشد که کره و روغن ترد کننده شیرینی نیز حاوی چربی های اشباع می باشند.روغن ماهی حاوی چربی اشباع زیادی می باشد ، پس بهتر است برچسب محصولات و مکمل ها را خوانده و از مقدار چربی اشباع آن با خبر شوید.

 

۴-مصرف چربی اشباع را کم و آن را حذف کنید.

استفاده از چربی در بعضی از مواقع خوب بوده و بهتر است از ماهی و آجیل استفاده کنید. از مصرف گوشت قرمز خودداری کرده و از پروتئین کم چرب استفاده کنید. پروتئین کم چرب ، چربی اشباع کمی دارد و از کالری کمی برخوردار است . استفاده از این نوع مواد خوب بوده و برای کم کردن وزن شما خوب مفید است. به جای گوشت قرمز از مرغ و بوقلمون استفاده کنید . ماهی از چربی کمی برخوردار ولی گوشت قرمز نه و ماهی خواص زیادی دارد . حبوبات از جمله عدس و لوبیا چیتی حاوی پروتئین کم چرب هستند . این مواد غذایی به شما حس سیر بودن را می دهد و مواد مغذی بدن شما را جذب می کند .

 

۵- از لبنیات کم چرب، زیادی استفاده کنید.

کلسیم به سلول های چربی و کاهش وزن شما کمک خواهد کرد ، لبنیات کم چرب مثل شیر و ماست در کاهش وزن شما نقش دارد ، بخصوص در خانم هایی که پوکی استخوان دارند ، پس بهتر است در رژیم خود از لبنیات کم‌چرب مصرف کنید. از لبنیات کم چرب مصرف کنید، لبنیاتی که ۱ الی ۲ درصد چربی دارند. افراد بالای ۹ سال روزانه باید ۳ پیمانه ماست و کودکان زیر  ۳ سال، روزانه ۲ پیمانه مصرف کنند.

 

۶- چه مواد غذایی را استفاده کنیم؟

اگر مدام از خودتان میپرسید چطوری ران هامو کوچک کنم باید بدونید که راه ساده و معجزه واری بدون رژیم و ورش وجود نداره . در اکثر مواقع باید رژیم غذایی خود در کنار گذاشته ، اما اکثر غذاها رژیم غذایی شما را تغییر می دهد ، از مواد غذایی همچون نوشابه و سیب زمینی سرخ کرده استفاده نکنید. بخاطر اینکه کالری نداشته و برای بدن مضر می باشد.

 

لاغر شدن ران

 

چطوری ران هامو کوچک کنم ؟؟

روش دوم >> با ورزش کردن ظاهر ران بهتر کنید

۱-ورزش های هوازی انجام دهید.

بک روش خوب برای آب کردن چربی ورزش های هوازی می باشد . برای کاهش چربی ران، باید ورزش های هوازی را زیاد انجام دهید. ورزش های هوازی برای ران خوب بوده و ران های شما را تقویت می‌کند. می توان از ورزش های همچون بالا رفتن پله ، طناب زدن و دویدن انجام داد.

  • هفته ای ۵ بار و به مدت ۳۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید تا چربی سوزی شما بیشتر شود.
  • همیشه قبل از ورزش با پزشک خود مشورت کنید.
  • با مشورت مطمئن شوید با ورزش کردن سلامتی شما به خطر نمی افتد.

 

۲- به انجام تمرین اسکات بپردازید.

اسکات به دیوار به لاغر شدن ران شما کمک خواهد کرد .

  • طریقه انجام اسکات به دیوار به این شکل است.
  • پشت خود را به دیوار چسبانده و به صورت ۴۵ درجه خم شوید ،
  • ۳۰ ثانیه در همین حالت مانده و بلند شوید ،
  • این کار را ۴ الی ۱۰ ست تکرار کنید.

 

۳- حرکت قورباغه را انجام دهید.

این تمرین جزء ورزش های هوازی و مقاومتی بوده ، این دو ورزش به سوزاندن کالری کمک کرده و هدف آن لاغری سریع راه (ماهیچه داخلی ران) می باشد .

  • در حالت ایستاده، پاهای خود را باز کرده و دستان خود را بر روی زمین قرار دهید.
  • حواستان باشد زانوی شما یا پای شما هماهنگ باشد .
  • این حرکت را به مدت ۱ دقیقه انجام دهید.

 

۴-تمرین فشردن بالشت را انجام دهید.

این حرکت ساده است و در منزل نیز می توانید انجام دهید.

  • بر روی صندلی بنشینید و پای خود را روی صندلی قرار دهید.
  • زانوی خود را ۹۰ درجه خم کنید .

 

۵- ورزش های مخصوص ران را به صورت خوابیده اجرا کنید.

این حرکت ماهیچه های داخلی را درگیر خواهد کرد، این حرکت باعث بیشتر شدن ماهیچه داخل ران می شود.

  • این کار با انجام ورزش هوازی مداوم مفید می باشد.

چطوری ران هامو سریع و راحت کوچک کنم

لاغر شدن ران

 

چطوری ران هامو کوچک کنم ؟؟

روش سوم >> بدن خود را دوست بدارید 🙂

۱- چشم‌تان به روی واقعیت ها باز باشد.

امکان دارد شما حساس شده و حس کنید که چربی بین ران های شما بیشتر شده است. اما شاید این فقط نظر شماست و شما به جای پیدا کردن روشی برای لاغری سریع ران نیاز دارید کم با بدن خودتان مهربان تر باشید و آن را بپذیرید.

  • برای مطمئن شدن از وضعیت بدن به پزشک بروید .
  • پزشک توده بدنی (BMI) شما را اندازه گیری می کند و راهنماییتن میکند.

۲- نکات مثبت را بیابید

زمان خود را برای قسمت های بدن که مشکل دارد نگذارید و به دنبال پیدا کردن نقاط قوت خود باشید.

  • قسمت هایی از بدن را انتخاب کرده که برای شما جذابیت دارد .
  • مثل اینکه بازوی خوبی دارید و یا شکم صافی دارید .
  • این کار به شما انگیزه می‌دهد.

۳- قدردان بدن خود باشید

بدن شما ماشینی بوده که روانه حمل و اداره می شود ، یادتان باشد که بدن شما ابزار و یا یک نوع زیور آلات نمی باشد. ران های قوی باعث می شود که راحت تر بچه را بغل و یا راحت راه بروید.

چطوری باید رونامو سریع لاغر کنم