عکس های خانوادگی سید جواد رضویان و همسرش و دخترش یامین + بیوگرافی

منبع: نمکستان

193

1398/8/21

09:08


عکس های خانوادگی سید جواد رضویان و همسرش و دخترش + بیوگرافی جواد رضویان

جواد رضویان ، عکس سید جواد رضویان و همسرش ، بیوگرافی جواد رضویان ، [,hn vq,dhk

نمکستان : سید جواد رضویان کمدین ایرانی متولد ۶ مرداد ۱۳۵۳ در قم میباشد. او بازیگر، کارگردان، خواننده و مجری بوده اما حرفه ی برجسته ی او بازیگریست. او کاملا اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد. او دارای مدرک لیسانس در رشته نقاشیست و سبک نقاشی اش الیستراسیون یا همان سبک تصویرسازی کودک است.

عکس شخصی جواد رضویان

خانواده و همسر جواد رضویان :

از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمده، سال هاست ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام یامین است. او ازدواج را مهمترین اتفاق زندگی اش میداند و معتقد است که همسرش در زندگی اش نقش موثری دارد. مهمترین اوقات فراغت او بودن در کنار خانواده بوده و به گفته خودش در خانواده شخصی جدی است.

جواد رضویان

فعالیت های هنری سید جواد رضویان :

رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌ است. شروع فعالیت رضویان از سال ۱۳۷۳ بود. او در بچگی اصلا علاقه ای به تئاتر و بازیگری نداشته و خیلی اتفاقی در این حرفه فعال شد. اولین حضور جواد رضویان در تلوزیون برمیگردد به سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۰ ساله بود. شروع فعالیتش با تئاتر و نمایش شروع کرد. سپس با مجموعه سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران در سال ۷۶ وارد تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۱ با سریال پاورچین مهران مدیری به اوج شهرت خود رسید.

فعالیت او در سینما در سال ۱۳۸۱ با فیلم شارلاتان شروع شد و دومین حضورش در سینما با فیلم شاخه گلی برای عروس بود که خودش این فیلم را خیلی دوست دارد. علاوه بر بازیگری او کارگردانی چند فیلم رانیز بر عهده داشت که نتوانست موفقیتی را که در بازیگری کسب کرده بود در این حرفه کسب کند.

همچنین او در زمینه خوانندگی نیز فعالیت داشته که منجر به چند آلبوم و چند تک آهنگ شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو