عکس های خانوادگی آرام جعفری ، پدر ، مادر ، برادر و همسرش + بیوگرافی

عکس های خانوادگی آرام جعفری ، پدر ، مادر ، برادر و همسرش + بیوگرافی


منبع: نمکستان

167

1398/8/21

09:14


عکس آرام جعفری ، پدر ، مادر ، برادر و همسرش + بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری ، عکس آرام جعفری و همسرش ، بیوگرافی آرام جعفری ، Hvhl [utvd

نمکستانآرام جعفری یکی از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران میباشد. وی در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد شد و اکنون ۳۸ سال سن دارد. این بازیگر، دانش آموخته رشته نفاشی از دانشکده سوره و فارغ التحصیل لیسانس گرافیک می باشد. آرام جعفری در سال ۱۳۹۴ ازدواج کرده و متاهل است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر آغاز کرد.

عکس های جدید و دیده نشده آرام جعفری

خانواده آرام جعفری : 

آرام جعفری در یک خانواده ی ۴ نفره به دنیا آمد . وی فرزند دوم خانوادست و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد. پدر آرام در رشته ی مدیریت بازرگانی درس خواند و مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ فوت شد. مادرش فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است. خانواده ی آرام وقتی متوجه علاقه ی وی به هنر شدند از پنج سالگی او را به کلاس‌ های کانون پرورش فکری فرستادند و از اول راهنمایی در کنار مدرسه به کلاس بازیگری نیز می رفت.

عکس آرام جعفری و برادر و مادرش

همسر آرام جعفری : 

آرام جعفری متاهل بوده و در سال ۱۳۹۴ با همسرش ازدواج کرده است. وی در یکی از مصاحبات خود درباره ازدواج اینطور گفت : به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند.خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد

آرام جعفری و همسرش

سابقه فعالیت آرام جعفری : 

آرام جعفری بازیگر خوب کشورمان از کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت و از سن ۱۲ سالگی در کلاس های بازیگری شرکت می کرد. این بازیگر در سن ۱۶ سالگی اولین تئاتر حرفه ای خود را اجرا کرد و پس از آن در کلاس های استاد سمندریان دوره های بازیگری را گذراند. آرام جعفری با مجموعه تلویزیونی “میگی نه نگاه کن ” اثر کاظم بلوچی به قاب تلویزیون آمد و پس از آن با بازی درخشانش در زیر آسمان شهر توانست استعدادهای خود را در زمینه بازیگری نشان دهد. فیلم  ” آبی ” اولین فیلم سینمایی است که آرام جعفری با آن وارد سینما شد. وی در سریال نمایش خانگی قهوه تلخ در نقش کاترین بازی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو