عکس و بیوگرافی سپند امیرسلیمانی ، خواهر ، پدر و مادر + جدایی از همسرش

عکس و بیوگرافی سپند امیرسلیمانی ، خواهر ، پدر و مادر + جدایی از همسرش


منبع: نمکستان

371

1398/8/21

09:15


عکس و بیوگرافی سپند امیرسلیمانی و ماجرایی جدایی از همسرش

سپند امیر سلیمانی ، عکس سپند امیر سلیمانی ، بیوگرافی سپند امیر سلیمانی ، skn hldc sgdlhkd

نمکستانسپند امیرسلیمانی (زاده ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او همچنین برادر کمند امیرسلیمانی (بازیگر) و پسر سعید امیرسلیمانی (بازیگر) می‌باشد. وی یک ازدواج ناموفق داشته و اکنون تنها زندگی می کند. این بازیگر دیپلم برق دارد و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرد. سپند امیر سلیمانی به موسیقی علاقه زیادی دارد و سازهای مختلفی را می نوازد.

عکس سپند امیرسلیمانی

خانواده سپند امیر سلیمانی :

سپند امیر سلیمانی فرزند سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت ایران می باشد. وی یک خواهر به نام کمند دارد که او نیز از بازیگران معروف و توانای ایران است. مادر سپند امیرسلیمانی شمالی و اهل رشت می باشد.

وی در برنامه فرمول یک گفت : من پدر و مادر پولدار نداشتم و بزرگترین خانه ما ۸۰ متر بود. پدر و مادر من کارمند بودند و خانه ای که در ولنجک داشتیم خانه ای بود که از طرف اداره مادرم به ما داده شده بود.

عکس سپند امیرسلیمانی و پدرش

همسر سپند امیر سلیمانی :

سپند امیر سلیمانی در سال ۱۳۸۵ به واسطه دو دوست قدیمی با مارال آراسته آشنا شد و در نهایت با عشق و علاقه با هم ازدواج کردند. اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و در سال ۱۳۹۳ از هم جدا شدند .

دیدگاه سپند امیرسلیمانی در مورد ازدواج و طلاق از همسر خود :

وی در برنامه فرمول یک گفت : من اعتقاد دارم هر آدمی حتما باید ازدواج کند این که دو نفر آدم نتوانند با هم زندگی کنند و زندگیشان جایی تمام شود دلیل بر این نیست انسان بدیست.

سپند امیر سلیمانی زندگی مشترکش را با عشق آغاز کرد اما به دلیل اختلاف سلیقه شدید و احترام به سال های با هم بودن تصمیم به جدایی گرفتند.

عکس سپند امیرسلیمانی و همسر سابقش

سابقه فعالیت سپند امیر سلیمانی :

سپند امیرسلیمانی با توجه به اینکه پدرش از بازیگران بزرگ سینماست از کودکی در عرصه بازیگری فعالیت داشت. پس از دیپلم با توجه به علاقه اش به موسیقی در کنکور موسیقی شرکت کرد اما در رشته بازیگری قبول شد و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل نمود. وی در سال ۱۳۶۵ در تله فیلمی از ابوالحسن داوودی حضور داشت و از این طریق با ایشان آشنا شد.

پس از آن در سال ۱۳۸۰ برای بازی در فیلم سینمایی نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ تست داد و پس از قبول شدن در این فیلم ایفای نقش نمود. از فیلم های سینمایی درخشانش اخراجی های ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی را می توان نام برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو