عکس های سمانه پاکدل ، خواهر ، مادر و همسرش هادی کاظمی + بیوگرافی

عکس های سمانه پاکدل ، خواهر ، مادر و همسرش هادی کاظمی + بیوگرافی


منبع: نمکستان

250

1398/8/21

09:15


عکس سمانه پاکدل و همسرش + بیوگرافی سمانه پاکدل و ماجرای ازدواجش

سمانه پاکدل ، عکس سمانه پاکدل و همسرش ، بیوگرافی سمانه پاکدل ، slhki h;ng

نمکستانسمانه پاکدل از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد ۲۶ مهر ماه ۱۳۶۶ می باشد. . سمانه پاکدل در سال ۸۸ با حضور در مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود. البته او قبل از آن نقش های کوتاهی در برخی مجموعه ها نیز داشته است. به گفته ی خودش نیز او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام ( تهیه کننده ) است که وی را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریالش معرفی کرده است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی می باشد.

عکس های سمانه پاکدل

خانواده سمانه پاکدل :

او عضو یک خانواده ۵ نفری می باشد. او یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و آخرین فرزند خانواده است. خواهر و برادرش هر دو ازدواج کرده اند. پدر و مادرش کارمند بوده اند و به مادرش علاقه زیادی دارد و همیشه او را الگوی اخلاقی خود قرار می دهد. به دلیل کارمند بودن پدر و مادرش خیلی زود آشپزی کردن را شروع کرد و در این مورد ادعا دارد.

سمانه پاکدل و مادرش

همسر سمانه پاکدل :

سمانه پاکدل در مرداد ماه ۱۳۹۷ با هادی کاظمی بازیگر ایرانی ازدواج کرد. وی در برنامه دورهمی از علاقه ی خود به ازدواج صحبت کرد و پس از چند ماه خبر ازدواجش با هادی کاظمی در رسانه ها منتشر شد.

هادی کاظمی بازیگر خوب کشورمان در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۵ در شهر میانه متولد شد. وی با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره مشهور شد.

ماجرای ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی :

هادی کاظمی و سمانه پاکدل در ویژه برنامه نوروزی خندوانه برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی در مورد آشنایشان صحبت کردند. آقای هادی کاظمی در مورد ازدواجش گفت : ما در سال ۹۶ در یک برنامه ای به نام ۱۳ شمالی از هم خوشمون اومد و در عرض ۳ ماه ازدواج کردیم. من قبل این اصلا به هیچ وجه قصد ازدواج نداشتم و واقعا اگر سمانه نبود من باز همچنان ازدواج نمی کردم. واقعا به دلم نشست بهرحال خیلی ویژگی های خوبی داره و واقعا جوری بود که دلمو برد و تموم اتفاقا طی ۳ ماه اتفاق افتاد.

سمانه پاکدل در مورد ازدواجش گفت : واقعیت اینه که من و هادی قبلا همدیگرو دیده بودیم و میشناختیم همو اما توی برنامه ۱۳ شمالی اولین باری بود که توی کار کنار هم قرار گرفته بودیم. اصولاً اینکه محبت آدما از چشماشون خیلی معلومه چشم خیلی صداقت داره پسر صادقی بود و همه بچه ها هم ازش خوب می گفتن. من با هادی خیلی خندیدم هادی یک خاطره برام گفت و من خیلی خندیدم و من یکی از ایده آلام توی انتخاب اطرافیانم همینه.

سمانه پاکدل و همسرش

صفحه اینستاگرام سمانه پاکدل :

سمانه پاکدل با آیدی samanehpakdel1366 در اینستاگرام فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام سمانه پاکدل

سابقه فعالیت سمانه پاکدل :

سمانه پاکدل بازیگر جوان ایرانی از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت به همین دلیل تصمیم گرفت که به هنرستان سوره برود و رشته هنر را دنبال کند اما خانواده اش با رشته هنر مخالف بودند به همین دلیل به رشته تجربه رفت و در دانشگاه روانشناسی خواند. وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر و از دستیار صحنه شروع کرد. خواهر و همسر خواهرش کسانی بودند که وی را در این راه همراهی کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو