فیلم پساآخرالزمانی نتفلیکس کلید خورد

منبع: برترین ها

119

1398/8/21

16:24


چند ماه پیش بود که سرویس استریم نتفلیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد جرج کلونی قرار است فیلم بعدی این شرکت را که فضای پساآخرالزمانی دارد، کارگردانی کند.

ایران آرت: سرویس استریم نتفلیکس دست روی یکی دیگر از ستاره‌های محبوب سینمای هالیوود گذاشته است تا فیلمی را برای این سرویس کارگردانی کند؛ البته این بازیگر محبوب سابقه همکاری با نتفلیکس را دارد.

فیلم پساآخرالزمانی نتفلیکس کلید خورد

نتفلیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد جرج کلونی، بازیگر، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار و همچنین گلدن گلوب، علاوه‌بر کارگردانی، در فیلم بعدی این سرویس استریم، نقش‌آفرینی هم خواهد کرد. این فیلم براساس رمان "صبح بخیر نیمه شب" ساخته خواهد شد که این رمان را لیلی بروکس دالتون نوشته بود و در سال ۱۹۳۹ در ویترین کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت. فیلمنامه این فیلم را مارک ال.

اسمیت، نویسندهٔ فیلمنامهٔ فیلم The Revenant (از گور برخاسته) به رشتهٔ تحریر درخواهد آورد. این فیلم هنوز در مراحل پیش‌تولید قرار دارد؛ البته تا زمان مراحل ساخت و فیلم‌برداری، زمان زیادی باقی نمانده است. تهیه‌کنندگی فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس را اسموک‌هاوس پیکچرز (Smokehouse Pictures) بر عهده دارد که این شرکت تهیه‌کنندگی فیلم Argo (آرگو) را نیز بر عهده داشت؛ فیلمی که جایزه اسکار گرفت.

حال سایت خبری وِرایتی در گزارشی از حضور دمیان بیچیر، بازیگر مکزیکی-آمریکایی سینمای هالیوود در فیلم Good Morning, Midnight (صبح بخیر نیمه شب) جرج کلونی خبر داده است. چندی پیش سرویس استریم نتفلیکس از اضافه شدن کایل چندلر، بازیگر برنده جایزه امی برای بازی در سریال Friday Night Lights (چراغ‌های شب جمعه)، به‌جمع بازیگران فیلم Good Morning, Midnight که ممکن است در زمان انتشار نام متفاوتی را داشته باشد، خبر داده بود؛

چندلر قرار است نقش یک فضانورد آمریکایی به‌نام میچل را بازی کند که به موازات آن، فیلم قرار است داستان آگوستین با بازی جرج کلونی را نیز دنبال کند. وی یک دانشمند تنها در قطب شمال است که با خدمه فضاپیمای Aether ارتباط برقرار می‌کند و در تلاش هستند تا به زمین بازگردند. علاوه‌بر چندلر و کلونی، فلیسیتی جونز، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Theory of Everything (نظریه همه‌چیز)، دیگر بازیگری است که در این فیلم حضور دارد.

به گزارش زومیت، آخرین فیلمی که از دمیان بیچیر روی پردهٔ سینما رفت، فیلم The Nun (راهبه) بود که به‌دست کورین هاردی، کارگردان فیلم ترسناک The Hallow (مقدس) و انیمیشن کوتاه Butterfly (پروانه)، کارگردانی شد. وی در این فیلم با بازیگرانی چون تیسا فارمیگا در نقش خواهر آیرین، شارلوت هوپ در نقش خواهر ویکتوریا، جوناس بلوکت در نقش ماریس تریایول ملقب به "فرنچی"، اینگرید بیسو در نقش خواهر اووانا، مارک استگر در نقش دوک، ساندرا تلس در نقش خواهر راث، منیولا سیوکر در نقش خواهر کریستین، آنی ساوا در نقش خواهر جسیکا، جرد مورگان در نقش مارکوئس، آگوست ماتورو در نقش دنیل، کلودیو چارلز اشنایدر در نقش شیطان، مایکل اسمایلی در نقش بیشاپ پاسکوالی، بانی ارونز در نقش والاک/راهبه و جانی کوین در نقش گرگورو همبازی بود؛ فیلمی که امتیازات خوبی از منتقدان دریافت نکرد، اما در گیشه عملکرد خوبی داشت و با بودجهٔ ۲۲ میلیون دلاری، فروشی ۳۶۶ میلیون دلاری داشت.

فیلم جدید جرج کلونی براساس رمان "صبح بخیر نیمه شب" ساخته خواهد شد که این رمان را لیلی بروکس دالتون نوشته بود و در سال ۱۹۳۹ در ویترین کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت

دمیان بیچیر در فیلم The Grudge (کینه) نیز حضور دارد که اولین تریلر رسمی از بازسازی فیلم این فیلم ترسناک شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) چندی پیش منتشر شد و در تصاویر پیش‌تر منتشرشده نیز شاهد حضور دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی دمیان بیچیر و لین شی بودیم. نیکلاس پسی، کارگردان فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادرم) و فیلم Piercing (پیرسینگ)، کارگردانی ریبوت فیلم The Grudge را بر عهده داشته است.

وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم The Grudge هم بر عهده جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) بوده است. همچنین سم ریمی که پیش از این تهیه‌کنندگی دو قسمت اول نسخهٔ غربی مجموعه ترسناک "کینه" را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در بازسازی فیلم کینه حضور دارد. فیلم The Grudge در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

گفتنی است جرج کلونی در سریال Catch-22 (تبصره ۲۲) شبکه Hulu حضور دارد که این سریال قرار است شش بخش داشته باشد. وی همچنین مذاکراتی ابتدایی برای کارگردانی فیلم هیجانی و علمی تخیلی Echo (پژواک) دو شرکت فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) و 21Laps Entertainment نیز داشته است.

اولین فیلمی که جرج کلونی کارگردانی کرد، فیلم نئو نوآر، کمدی و درام Confessions of a Dangerous Mind (اعترافات یک ذهن خطرناک) بود که در آن فیلم سم راکول نقش اصلی را بر عهده داشت؛ این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و آغاز خوبی برای ورود جرج کلونی به عرصهٔ کارگردانی بود. فیلم دوم جرج کلونی، فیلم Good Night, and Good Luck (شب بخیر و موفق باشید) بود و وی عیار کارگردانی خود را با ساخت این فیلم نشان داد؛ این فیلم در ۶ رشته از جمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامهٔ غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد جایزه اسکار شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو