یک خانم جذاب و دوست داشتنی چه ویژگی دارد؟

یک خانم جذاب و دوست داشتنی چه ویژگی دارد؟


منبع: نمناک

492

1398/8/21

18:45


همه خانم ها به دنبال زیبایی و جذابیت با عمل های جراحی با هزینه های بالا هستند اما جذاب و دوست داشتنی بودن یک خانم راز و رمزهایی دارد که نمی دانید.

راز جذابیت خانم ها

همه خانم ها دوست دارند که همیشه در نظر دیگران شیک و جذاب به نظر برسند اما می پندارن راز جذابیت و شیک پوشی ، تنها پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره است . حتی برخی از آنها برای اینکه جذاب به نظر برسند با پرداخت هزینه های هنگفت ، چهره خود را مصنوعی می کنند . اما باید بدانید هیچ کدام از این روش ها برای برخورداری از جذابیت کافی نیست بلکه شما باید برای اینکه خانم جذاب و دوست داشتنی باشید ، با رمز و راز جذاب بودن که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم آشنا شوید.

خانم های جذاب همیشه به موهای خود می رسند

زنان جذاب موهای تقریبا لخت ، پر پشت دارند. آنها برای پرتر به نظر رسیدن موهایشان از اسپری حجم دهنده مو و حتی از شامپوهای حجم دهنده مو استفاده می کنند .

زنان برای جذابیت بیشتر خود هر از گاهی موهای خود را رنگ می کنند و برای رنگ کردن موهایشان از روش های سامبره و آمبره استفاده می کنند. باید بدانید هیچگاه خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و فر و رنگ نمی کنند تا سلامت موهایشان به خطر افتد.

خانم جذاب

چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های مرسوم و مد روز

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می کند. خانم های جذاب همیشه در لباس پوشیدن به تناسب اندام خود توجه می کنند و بر اساس فرم بدنشان لباس می پوشند . آنها همیشه طبق مد روز پیش می روند و مرتبا به فروشگاه ها سر می زنند تا بتوانید از آخرین کپ لباس ها، طرح های جدید صندل، لوازم های تزئینی مد روز و دیگر پوشش های مرسوم با خبر باشند. این خانم ها هیچگاه لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند را استفاده نمی کنند و سعی می کنند همیشه با وقار لباس بپوشند.

استفاده از کفش های پاشنه دار راحت

کفش های پاشنه بلند تاثیر زیادی در جذابیت و شیک پوشی دارد اما استفاده زیاد از این نوع کفش ها سبب آسیب رسیدن به پا خواهد شد بنابراین خانم های جذاب فقط در مواقع خاص کفش پاشنه دار می پوشند تا سلامت پایشان به خطر نیافتد و همیشه از کفش های پاشنه داری استفاده می کنند که راحت باشد .

راز جذابیت زنان

پوشیدن کفش های پاشنه بلند از ویژگی های خانم جذاب

اهمیت به سلامتی در خانم های شیک و جذاب

خانم های شیک و جذاب ، در وهله اول به سلامت خود اهمیت می دهند زیرا یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد .

آنها برای حفظ سلامت خود سالم زندگی می کنند و غذاهای سالم مانند انواع سبزیجات و میوه جات میل می کنند . همچنین خواب کافی دارند و آرامش خود را در همه لحظات حفظ می کنند و با ورزش روزانه استرس را از خود دور می سازند زیرا باور دارند که قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است.

اصلاح موهای زائد صورت و ابرو

شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید بنابراین خانم های شیک و جذاب همیشه موهای زائد صورت و بدن خود را اصلاح می کنند و ابروهای مرتبی دارند ، آنها اگر وقت رفتن به آرایشگاه را نیز نداشته باشند با یک موچین صورت خود را تمیز می کنند و نمی گذارند ابروهایشان پر شود.

اصلاح صورت و ابرو

اصلاح صورت و ابروی خانم های جذاب و زیبا

از عطر خوشبو استفاده می کنند

خانم های جذاب همیشه بوی خوبی می دهند ، آنها علاوه بر اینکه نظافت شخصی خود را رعایت می کنند و لباس هایشان را مرتب عوض می کنند و به حمام می روند تا بوی عرق ندهند از یک عطر خوب نیز استفاده می کنند.

اگر می خواهید خانم جذابی شوید عطر زدن را فراموش نکنید و برای انتخاب یک عطر خوشبو وقت بگذارید و هزینه کنید . پیامبر مکرم اسلام نیز به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و حتی گفته می شود هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

استفاده از زیور آلات

داشتن زیور آلات برای یک خانم لازم است اما شما نباید حتما انواع زیور آلات را از خود آویزان کنید بلکه برای جذاب بودن داشتن یک گردنبند کافی است پس اگر پول کافی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید حتما گردنبند را بخرید تا در محافل توجه ها را به خود جذب نمایید.

چند ویژگی زنان جذاب

استفاده از زیورآلات برای یک خانم جذاب بودن

نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن

خانم های شیک و جذاب به نظافت خود اهمیت می دهند چرا که می دانند اگر نظافت شخصی خود را رعایت نکنند اگر لباس های شیک و گرانقیمت نیز بپوشند ، شیک و زیبا نخواهند بود . آنها همیشه به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند تا هنگام لبخند زدن زیباییشان دو چندان شود .

دنیای مد نمناک قبل از این هم در رازهای حذابیت زنان گفت که این دسته خانم ها مرتب حمام می کنند تا بدنشان بوی بد عرق ندهد تا دیگران را از خود منزجر نمایند. لباس های زیر خود را هر روز تعویض می کنند زیرا اگر روی لباس زیرشان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشند، بازهم همه از اطرافشان پراکنده می شوند بنابراین راز اصلی خانم های شیک و زیبا نظافت شخصی است.

ناخن های زیبا و مرتب

از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیبا داشتن ناخن های زیبا و مرتب است . ناخن های نا مرتب و کثیف از جذابیت خانم ها می کاهد پس اگر برای مرتب نمودن ناخن هایتان نمی خواهید به آرایشگاه بروید و هزینه اضافی بپردازید ، خودتان در خانه ناخن هایتان را مرتب کنید.

ناخن زنان جذاب

ناخن های زیبا و مرتب خانم های جذاب

آرایش ملایم

یک خانم شیک و جذاب هیچ گاه بیش از حد آرایش نمی کند و همیشه داشتن چهره طبیعی را بیشتر می پسندد . او هیچگاه با آذرایش زیاد چهره اش را غیر طبیعی نشان نمی دهد و همیشه از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد برای پوشاندن جوش ها و لکه های پوست خود و محافظت از پوست در مقابل آفتاب استفاده می کند و برای زیبا تر شدن لب هایش از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، استفاده می کند و بعد از حمام با فرمژه به مژه های خود حالت می بخشد تا زیبایی طبیعی اش دو چندان گردد.

رفتار موقر

اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند . اگر خانمی لباس شیک و گرانقیمتی بپوشد اما این خصایل اخلاقی را نداشته باشد هیچگاه به چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسد زیرا رفتاری سبک و زننده ، جذابیت را از بین می برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو