واکنش ایران به حمله اسرائیل به نوار غزه

منبع: برترین ها

111

1398/8/21

21:42


سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شدت محکوم و بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین در محاکم بین‌المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تاکید کرد.

ایرنا: سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شدت محکوم و بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین در محاکم بین‌المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی با تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین، وحدت و مقاومت را تنها گزینه مردم در مبارزه با غاصبان فلسطین توصیف کرد.

موسوی با اشاره به سکوت و انفعال سازمان ها و مجامع بین‌المللی برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه در پرتو حمایت از این رژیم سفّاک و کودک کش، جنایات و ترور مردم و مبارزان فلسطینی در داخل و خارج از اراضی اشغالی ادامه داشته است.

وی از سازمان ها و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی خواست به وظیفه و مسئولیت انسانی و قانونی خود در توقف اقدامات تروریستی اشغالگران قدس و حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین عمل کنند.

منابع فلسطینی از جنایت رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی در غزه خبر دادند که واکنش قاطعانه گروه‌های مقاومت را به دنبال داشته و شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تل‌آویو هدف شلیک موشک قرار گرفته‌اند.

جنبش جهاد اسلامی امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یکی از فرماندهان این جنبش به‌نام ابوالعطا بامداد امروز در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده است.

این جنبش تأکید کرده است مسیر جهاد و مقاومت با قدرت ادامه خواهد یافت و جنایت ترور ابوالعطا بی‌پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

جهاد اسلامی هشدارداد رژیم صهیونیستی باید تمام پیامدها و عواقب این اقدام تنش‌آمیز و تروریستی خود را بپردازد.

در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در شهرک الشجاعیه در شرق غزه، «بهاء ابوالعطا» فرمانده «گردان‌های القدس» - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی- و همسرش به شهادت رسیدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو