عکس های شیلا خداداد ، همسرش فرزین سرکارات ، دختر و پسرش + بیوگرافی

منبع: نمکستان

412

1398/8/21

23:57


عکس شیلا خداداد و همسر جراحش + بیوگرافی شیلا خداداد و تولد فرزندش در آمریکا

شیلا خداداد,بیوگرافی شیلا خداداد,عکس شیلا خداداد,adgh onhnhn

نمکستان : شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. جالب است بدانید شیلا خداداد به صورت اتفاقی به فیلم اعراض پیوست و در اولین کارش با بازیگران بزرگی همبازی شد. وی دیپلم ریاضی دارد و فارغ التحصیل لیسانس شیمی از دانشگاه آزاد است. وی در کودکی موسیقی کار می کرد و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. شیلا خداداد متاهل بوده و دارای دو فرزند است.

زندگینامه شیلا خداداد

خانواده شیلا خداداد :

شیلا خداداد تک فرزند خانواده ی خود می باشد. مادرش از کردهای مهاباد استان آذربایجان غربی بوده و پدرش در بیشتر ماه های سال در امریکا ساکن است و به همین دلیل شیلا خداداد نیز زیاد به امریکا مسافرت می کند. وی در این باره گفت: قرار بود که به امریکا مهاجرت کنیم اما من و مادرم مخالف بودیم و این شد که به صورت رفت و آمدی به امریکا می رویم . خانواده شیلا خداداد در ابتدا موافق ورود وی به عرصه بازیگری نبودند و با صحبت مسعود کیمیایی رفته رفته با این موضوع کنار آمدند.

همسر و فرزندان شیلا خداداد :

شیلا خداداد در سال ۱۳۸۹ با فرزین سرکارات جراح زیبایی ازدواج کرد. حاصل ازدواجشان یک دختر یک ساله به نام ساتین و یک پسر ۵ ساله به نام سامیار است . سامیار در امریکا به دنیا آمد و گرین کارت امریکا دارد. وی در برنامه دید در شب گفت: من این موقعیت را داشتم و خواستم پسرم بعد از بزرگ شدنش هر جا که دلش خواست به راحتی برود.

نحوه آشنایی شیلا خداداد و همسرش : 

شیلا خداداد در این باره گفت : من بینی خانم نیوشا ضیغمی را دیدم و ازش سوال کردم که کجا بینیشو عمل کرده و او هم بهم گفت . من پس از عمل بینیم به امریکا رفتم و پس از بازگشت به ایران به دلیل تغییر آب و هوایی مجدد به مطبشان رفتم و رفته رفته بیشتر با هم آشنا شدیم.

ازدواج و دوری از بازیگری :

یک سال بعد از مادر شدنش تصمیم گرفت که کار نکند و بیشتر به زندگی مشترکش توجه نماید. اما رفته رفته زمان گذشت و به مدت ۵ سال از سینما دور بود.

عکس شیلا خداداد و همسرش و فرزنداش

سابقه فعالیت شیلا خداداد :

شیلا خداداد بازیگر مستعد و خوب کشورمان بدون هیچ گونه تجربه بازیگری روزی در یک داروخانه به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی دیده شده و او پیشنهاد اجرای نقش در فیلم در حال ساخت خود «اعتراض» را برای شیلا خداداد مطرح نمود.` بدین ترتیب شیلا خداداد در سال ۱۳۷۸ وارد عرصه سینما گردیده و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. بعد از آن خانم خداداد تصمیم گرفت در کلاسهای آموزش بازیگری استاد علی ژکان شرکت کند و به طور جدی این حرفه را دنبال نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو