عکس های خانوادگی و مدلینگ هدی زین العابدین + بیوگرافی و زندگی شخصی

منبع: نمکستان

643

1398/8/21

23:57


عکس هدی زین العابدین و خانواده اش + بیوگرافی هدی زین العابدین و همسرش

هدی زین العابدین ، عکس هدی زین العابدین و همسرش ، عکس مدل تبلیغاتی هدی زین العابدین ، بیوگرافی هدی زین العابدین ، ind cdk hguhfndk

نمکستان : هدی زین العابدین در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۳۶۸ در شهر کرج متولد شد. رشته تحصیلی وی گرافیک بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. بازی در سریال «سقوط یک فرشته» اولین کار جدی هدی زین العابدین محسوب می‌شود. خانم زین العابدین علاوه بر بازیگری به مدلینگ و عکاسی نیز علاقه مند است. وی مدتی به عنوان مدل تبلیغاتی در تیزرهای تبلیغاتی دیده می شد.

هدی زین العابدین

همسر هدی زین العابدین :

هدی زین العابدین در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

خانواده هدی زین العابدین :

هدی زین العابدین در شهر کرج متولد شد. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار بود. وی فرزند اول خانواده است و تنها یک برادر کوچک تر از خود به نام هادی دارد. مادرش فوت شده است.

هدی زین العابدین

سابقه فعالیت هدی زین العابدین :

هدی زین العابدین بازیگر جوان ایرانی همیشه به بازیگری علاقه داشت و فعالیتش را به طور جدی از سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال سقوط یک فرشته ساخته بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان آغاز کرد.

 

پیش از این به اندازه سه سکانس در سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند چهار سکانس در فیلم «چمدان» به کارگردانی مانی حقیقی و نیز در سریال «خانه روشن» به کارگردانی وحید موساییان بازی داشته است. در تله فیلمی با عنوان یکی از ما به کارگردانی نگار آذربایجانی ایفای نقش کرده است. هدی زین‌العابدین چهره‌ای آشنا در تبلیغات تلویزیونی نیز می باشد. هدی زین العابدین در سریال شوخی کردم هم حضور داشته است.

هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۶ با نقش آفرینی در فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. وی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی ایفای نقش نمود و در جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. وی همچنین در سال ۱۳۹۷ با بازی در فیلم سینمایی طلا به کارگردانی پرویز شهبازی در جشنواره فیلم فجر ۹۷ نیز حضور داشت. در فیلم سینمایی طلا هدی زین العابدین در کنار هومن سیدی، نگار جواهریان و طناز طباطبائی نقش آفرینی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو