عکس های خانوادگی حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی + بیوگرافی کامل

منبع: نمکستان

619

1398/8/22

00:13


عکس های عروسی حدیث میر امینی و همسرش مجتبی رجبی + بیوگرافی حدیث میر امینی

حدیث میرامینی ، عکس حدیث میر امینی و همسرش ، بیوگرافی حدیث میر امینی ، pnde ldv hldkd

نمکستان: حدیث میرامینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای کارشناسی نمایش است و اکنون در همین رشته به فعالیت‎های تلویزیونی و هنری می‎پردازد. رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد و مجرد می باشد.

بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی حدیث میر امینی فیلم دیدن و ورزش کردن است . و این بازیگر شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد. او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. در این پست سری اول عکس های حدیث میر امینی بازیگر خوب کشورمان را گردآوری کرده ایم ، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید.

زندگینامه و عکس های جدید حدیث میرامینی

خانواده حدیث میرامینی:

حدیث میر امینی فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . پدر وی کارمند بوده و اکنون بازنشسته است اما مادرش خانه دار می باشد.

همسر حدیث میرامینی:

حدیث میرامینی در سال ۱۳۹۶ با مجتبی رجبی بازیگر تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آقای رجبی در حال حاضر مدیر شبکه جام جم هستند.

عکس های جدید حدیث میرامینی و همسرش

سابقه فعالیت حدیث میرامینی:

حدیث میرامینی بازیگر خوب کشورمان از دوران کودکی به هنرهایی همچون نقاشی و بازیگری علاقه داشت تا اینکه تصمیم گرفت حرفه بازیگری را با گذراندن دوره های آموزشی به طور جدی دنبال کند. وی در سال ۱۳۷۸ برای اولین بار به طور رسمی در سریال هویت ساخته مهدی ودادی نقش آفرینی نمود اما با بازی در سریال دلنوازان اثر حسین سهیلی زاده مشهور و دیده شد. این سریال به دلیل داشتن بازیگران محبوبی همچون فریبا کوثری از سریال های محبوب زمان خود بوده است.

این بازیگر اولین تجربه سینمایی اش را  با بازی در فیلم شب حورا به کارگردانی شهاب ملت خواه به دست آورد و آخرین اثر وی سریال “سال های دور از خانه” است که از شبکه نمایش خانگی منتشر می شود. در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی، احمد مهرانفر و آزیتا حاجیان نقش آفرینی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو