عکس و بیوگرافی مهتاب کرامتی ، همسر و پسرش + علت طلاق از بابک ریاحی

عکس و بیوگرافی مهتاب کرامتی ، همسر و پسرش + علت طلاق از بابک ریاحی


منبع: نمکستان

274

1398/8/22

00:14


عکس مهتاب کرامتی و همسرش بابک ریاحی + بیوگرافی مهتاب کرامتی و پسرش

مهتاب کرامتی ، عکس مهتاب کرامتی و همسرش ، بیوگرافی مهتاب کرامتی ، lijhf ;vhljd

نمکستان : مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران متولد ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۴۹ در شهر تهران است. وی بازیگر، تهیه کننده فیلم، کنشگر حقوق کودکان، مدیر هنری و سفیر حسن نیت و صلح یونیسف است. مدرک تحصیلی این بازیگر کارشناسی رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در حال حاضر مجرد است و همسر سابقش بابک ریاحی پور نام دارد . این بازیگر اکنون در سریال نمایش خانگی رقص روی شیشه ایفای نقش می کند.

مهتاب کرامتی

خانواده مهتاب کرامتی :

خانواده مهتاب کرامتی در ابتدا موافق ورود وی به عرصه بازیگری نبودند. وی در این باره گفت : آن زمان که ما می خواستیم به کلاس بازیگری برویم باید با خانواده هایمان می جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره ها را بدهند. خانواده خود من به هیچ عنوان راضی نبودند من بازیگر شوم. نگاه خانواده ها به سینما طور دیگری بود. الان علاوه بر تغییر نوع نگرش تعداد کلاس های بازیگری هم زیاد شده و مقوله بازی راحت و در دسترس است. در آن دوره ما باید کلی تست می دادیم و هر کسی را هم قبول نمی کردند که حتی به راحتی تست دهد.

همسر و فرزند مهتاب کرامتی :

وی در حال حاضر مجرد است و همسر سابقش بابک ریاحی پور نام دارد که خودش بیان کرده است به خاطر ازدواج در سن پایین ازدواجش منجر به طلاق شده است. خانم کرامتی قبل از ورودش به عرصه بازیگری با جناب ریاحی پور آشنا شد و با هم ازدواج کردند حاصل ازدواجشان یک پسر است.

بابک ریاحی پور یکی از نوازنده های معروف ایرانیست که با ساز تخصصی گیتار باس در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. وی در آلمان رشته موسیقی را آموخت و در ایران با افرادی همچون محمد نوری همکاری می کند.

همسر و فرزند مهتاب کرامتی

صفحه اینستاگرام مهتاب کرامتی : 

مهتاب کرامتی با آیدی mahtab.keramati در اینستاگرام فعالیت می کند.

صفحه اینستاگرام مهتاب کرامتی

شروع کارهای هنری مهتاب کرامتی :

مهتاب کرامتی پس از تمام شدن دانشگاه در سال ۱۳۷۵ به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های آموزش بازیگری را نزد اساتیدی همچون امین تاریخ گذراند و همان‌ جا برای ایفای نقش هلن در فیلم مجموعه مردان آنجلس انتخاب می‌شود. کرامتی با همین مجموعه شناخته می‌شود ولی نمی‌تواند از این موقعیت استفاده مناسبی کند. سال ۱۳۷۷ در مردی از جنس بلور به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش می‌کند که نمی‌تواند درخششی برایش محسوب شود.

یک سال پس از آن در فیلم مومیایی ۳ و مرد بارانی بازی می‌کند. اولین فیلم کمدی خوش ساخت با بازی پرویز پرستویی بود که جای کار چندانی برای او به نقش یک دلال عتیقه نداشت و دومین فیلم به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازیابوالفضل پورعرب بود که در آن ایفاگر نقش یک وکیل بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو