ریکی جرویس برای آخرین بار مجری مراسم گولدن گلوب سال ۲۰۲۰ خواهد بود

منبع: گیمفا

114

1398/8/22

00:31


ریکی جرویس برای آخرین بار مجری مراسم گولدن گلوب سال ۲۰۲۰ خواهد بود

ریکی جرویس (Ricky Gervais) برای پنجمین و آخرین بار و پس از چند سال وقفه در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۰ میزبان مراسم گولدن گلوب (Golden Globes) خواهد بود. کارگردان سریال محبوب آفیس (The Office) اولین بار در سال ۲۰۱۰ و با استقبال حاضران میزبان مراسم گولدن گلوب بود. او جسورانه با تمام حاضران شوخی‌های گاهاً خارج از عرفی نیز داشته است و تقریباً هر چیزی را مستقیماً به حاضران مشهور مراسم نسبت می‌داد. وی بار دیگر در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ همراه با تینا فی (Tina Fay) و ایمی پولر (Amy Pohler) مجری این مراسم بود. گفتنی است سث مایرز (Seth Meyers) پس از آنها و سه سال متوالی میزبان مراسم بوده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اندی سامبرگ (Andy Samberg) و ساندرا او (Sandra Oh) سال گذشته میزبان مراسم بودند اما علیرغم تلاش بسیار زیاد آنها جای خالی شخصی مانند جرویس احساس می‌شد. این کمدین اصرار دارد که این آخرین اجرای او در این مراسم خواهد بود. وی در مصاحبه‌ای اظهار داشت :

یک بار دیگر به من پیشنهادی داده‌اند که نمی‌توانم رد کنم. اما قول می‌دهم این آخرین حضور من در این مراسم است که مطمئنم عصر جذابی خواهد بود.

گفتنی است مسئولان مراسم اسکار نیز باید بزودی شرایط خود را اعلام کنند که آیا مانند سال گذشته بدون مجری خواهند بود یا اینکه به رسم دیرینه‌ی خود باز می‌گردند. مراسم گولدن گلوب ۲۰۲۰ در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو