ادامه روند سوددهی هوآوی با رشد 27 درصدی آمار فروش

منبع: فوت و فن

84

1398/8/22

10:30


ادامه روند سوددهی هوآوی با رشد 27 درصدی آمار فروش

با اعلام آمار رسمی سه ماهه سوم سال 2019 مشخص شد هوآوی توانسته در فروش محصولات خود در بخش گوشی‌های هوشمند به رشد 27 درصدی برسد. همچنین هوآوی موفق شده در کشور چین هم رکورد جدیدی از فروش را ثبت کند.

با وضع محدودیت‌های‌ تجاری هوآوی با شریک‌های آمریکایی، بسیاری از فعالان بازار جهانی تصور می‌کردند هوآوی وارد شرایط سختی برای فروش گوشی‌های هوشمند می‌شود. اما در دو دوره گذشته و با انتشار آمار فروش محصولات هوآوی، مشخص شد این شرکت همچنان در مسیر رشد قرار دارد و در حال افزایش فروش محصولات خود است.

یکی از مدیران ارشد شرکت هوآوی در ماه گذشته اعلام کرد محدودیت‌های اعمالی کمتر از آنچه تصور می‌شد روی هوآوی تأثیر گذاشته است و با انتشار آمار جدید فروش گوشی‌های هوشمند شاهد افزایش 24.4 درصدی فروش محصولات به ارزش 86.93 میلیارد دلار هستیم.

رویترز در گزارشی اعلام کرده که بر اساس محاسبه‌های انجام شده از گزارش‌های هوآوی، میزان درآمد این شرکت در سه ماهه سوم سال 2019 رشدی 23.28 میلیارد دلاری داشته و این شرکت توانسته به آمار 185 میلیون دستگاه (از ابتدای سال میلادی تا پایان ماه سپتامبر) برسد که افزایشی 39 درصدی نسبت به آمار مشابه سال گذشته است.

فروش گوشی‌های هوشمند یکی از بخش‌های فعالیت هوآوی در حوزه فناوری محسوب می‌شود و این شرکت تجارت خود را در زمینه‌های مختلف گسترش داده که بخش مهمی از آن تکنولوژی 5G  است.

نکته قابل توجهی که در مورد آمار فروش محصولات هوآوی در سه ماهه گذشته وجود دارد، ثبت رکورد جدید فروش در کشور چین است.

در گزارش اعلام شده از سوی موسسه معتبر Canalys، هوآوی در سه ماهه گذشته در چین موفق شده بیش از 41.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد که 66 درصد افزایش را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

اهمیت این آمار زمانی مشخص می‌شود که بدانیم فروش کلی گوشی‌های هوشمند این دوره در چین حدود 3 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افت داشته و تنها 97.8 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروش داشته که 41.5 میلیون دستگاه آن با برند هوآوی به دست مشتریان رسیده است؛  هوآوی موفق شده با این آمار فروش برای  ششمین دوره متوالی افزایش فروشی با نرخ رشد دو رقمی را در کشور خود ثبت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو