دانلود بازی Resonance برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Resonance برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

112

1398/8/22

15:11


در آینده‌ای نه‌چندان دور، مرگِ مرموزِ فیزک‌دانِ ذراتی به اسم دکتر «خاویر مورالز»، چهار نفر که کاملا غریبه هستند را درکنار هم جمع می‌کند. اِد، دستیار آرام دکتر مورالز؛ آنا، برادرزاده‌ی دکتر مورالز که پزشک است؛ رِی، خبرنگاری تحقیقاتی که یک سایت خبری را هدایت می‌کند و درنهایت، کاراگاه بنت، پلیسی باتجربه و بامزه که ترسی از شکستن قانون برای رسیدن به اهداف‌اش ندارد.

گرانش اصلی داستان بازی Resonance که تمام این شخصیت‌ها را در یک کانون گردهم می‌آورد، دستگاهی به نام «طنین» است؛ اختراعی که براساس تحقیقاتی تازه در ذرات اتمی طراحی شده و قادر است بشر را به سوی دوران طلایی جدیدی هدایت کند یا در مقابل تبدیل به یک سلاح کشتار جمعی خطرناک‌تر و مرگبارتر شود.

Resonance PC-GOG

دانلود-بازی-Resonance

دکتر مورالز در لحظه‌ی مرگ‌اش، سرنخ‌هایی از محل آزمایشگاه مخفی‌اش به آنا- تنها کسی که به او اعتماد دارد- می‌دهد و طبیعتا قهرمانان داستان تنها کسانی نیستند که به دنبال این آزمایشگاهِ مخفی‌اند. به این ترتیب، بازی Resonance تبدیل می‌شود به مسابقه‌ای برای جستجو در یافتن باقی‌مانده‌های پژوهش‌های دکتر مورالز، قبل از اینکه آدم‌ بد‌های قصه از «طنین» برای ایجاد خرابی و هراس‌افکنی استفاده کنند.

البته داستان از همان ابتدا مشخص نیست. «طنین» با اخبار تلویزیون که در حال نمایش انفجارها و حملاتی تروریستی در شهرهای بزرگ دنیا است، کلید می‌خورد. نویسندگان با کاشت این حادثه، به سادگی سنگ اول ساختمان داستان را می‌گذارند و از این طریق محکم یقه‌ی مخاطب را می‌چسبند و او را برای شنیدن داستان احتمالی بزرگ‌شان وسوسه می‌‌کنند.

سپس، قصه به ۶۰ ساعت قبل از این حملات تروریستیِ مرموز کات می‌خورد. در قدم بعدی بازی Resonance وارد مرحله‌ی معرفی و پرداخت شخصیت‌ها می‌شود تا وقتی همه‌چیز جدی شد و وارد پیرنگ اصلی شدیم، با کسی غریبی نکنیم و احساس ناشناختگی با مواد اصلی داستان نداشته باشیم. این‌ها را برای این با جزییات می‌گوییم که خیلی از بازی‌های بزرگ‌مان در این بخشِ ساده اما محوری، ضعف دارند و همیشه از روی نادانی مخاطب را بدون فضاسازی و شخصیت‌پردازی، به وسط معرکه‌ی اصلی پرت می‌کند.

بنابراین فصل افتتاحیه‌ی «طنین» برای هرکدام از چهار شخصیت اصلی، یکی-دو سکانسِ مجزا درجهت معرفی آنها طراحی کرده است. سکانس‌هایی که با هوشمندی فوق‌العاده‌ای نوشته شده‌اند و در پایان متوجه می‌شوید، این صحنه‌های به‌ظاهر ساده که در نگاه اول وظیفه‌ی شخصیت‌پردازی داشته‌اند، در پی‌ریزی نقاط مهم قصه هم نقش خیلی تاثیرگذاری را برعهده داشته‌اند و ما خبر نداشتیم.

خود کاراکترها با اینکه از عمق کمی برخوردارند، اما دوست‌داشتنی هستند و همین که بازی توانسته چهار شخصیت مجزا تعریف کند، که پیش‌زمینه‌ی داستانی‌شان با اتفاقاتِ «حال» به شکلی در ارتباط باشد و کاری کند که با جان و دل به دیالوگ‌هایی که بین‌شان رد و بدل می‌شود، گوش دهید، نشان از عملکرد تحسین‌برانگیز و سخت آنها دارد.

منبع توضیحات : زومجی

info

When a brilliant particle physicist dies unexpectedly, the race is on to secure his terrible new technology before it falls into the wrong hands. The lives of four playable characters become entangled as they fight against the clock to find the dead scientist’s secret vault.

The suspicions they harbor, the memories they guard, the connections they share – all will converge as these four ordinary people work together to prevent a potentially cataclysmic disaster.

Key Features:

Voiceover work featuring fan-favorite Logan Cunningham (Bastion)

Four simultaneously playable characters

A twisting, riveting storyline influenced by player decisions

Long and short term memory system – ask anybody about anything in the game!

Over ten hours of gameplay!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows ME, 2000, XP or Vista

Processor: Pentium or higher

Memory: 64 Mb RAM

Hard Disk Space: 1G Free Space

Video Card: Supports all DirectX-compatible video cards

DirectX®: DirectX 5 or above

Sound: Supports all DirectX-compatible sound cards

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Resonance v2.1.0.11-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو