دانلود بازی Fable Anniversary برای کامپیوتر – نسخه CODEX و ElAmigos

دانلود بازی Fable Anniversary برای کامپیوتر – نسخه CODEX و ElAmigos


منبع: دانلود ها

154

1398/8/22

15:11


بازی Fable Anniversary نسخه بازسازی شده عنوان Fable: The Lost Chapters است. Fable اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای کنسول XBOX وارد بازار شد و توانست لقب یکی از بهترین بازیهای RPG تاریخ را از آن خود کند. قهرمانان معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول قهرمان هایی هستند که از همان زمان تولد قهرمان به دنیا می آیند و دسته دوم قهرمان هایی هستند که با گذر زمان خود را به یک قهرمان تبدیل می کنند.

قهرمان بازی Fable Anniversary هم جزو همین دسته دوم می باشد. البته انتظار نداشته باشید که هر کاری خواستید بکنید و آخر سر هم به یک قهرمان تبدیل شوید. تمامی اعمال شما در طول بازی در شکل گیری شخصیت شما نقش دارند. درست مانند کودکی که باید تربیت شود کاراکتر شما هم باید تربیت شود. با انجام دادن اعمال خوب و شایسته و کمک به دیگران می توانید از کاراکتر خود یک قهرمان بسازید و یا برعکس او را به یک انسان نا شایست و شیطان صفت تبدیل کنید.

Fable Anniversary PC-CODEX

دانلود-بازی-Fable-Anniversary

در میان جنگل های انبوه Albion در دهکده Oakvale پسری معروف به Chicken Chaser زندگی می کند که بیشتر وقتش را صرف پروراندن رویاهایی که او را یک قهرمان نشان می دهد می کند. در صورتی که نمی داند در تقدیر او چه چیزهایی نوشته شده است. قهرمان ما که البته در طول بازی Fable Anniversary اصلا حرف نمیزند زندگی خوبی را در دهکده Oakvale دارد.

همه چیز به خوبی پیش می رود تا اینکه دهکده مورد هجوم افراد ناشناسی قرار می گیرد و به یک باره همه چیز نابود می شود. قهرمان داستان تک و تنها در دهکده سرگردان است تا اینکه به کمک Maze به گروه Guild ملحق می شوید و در آنجا توسط Guild Master با انواع فنون جنگی آشنا می شوید و راه زندگی خود را پیدا می کنید.

آزادی عمل شما در این بازی به اندازه کافی زیاد است و باعث می شود هر چه بیشتر از بازی کردن لذت ببرید. شما می توانید اسلحه و آیتم های مختلف خرید و فروش کنید، می توانید به سلمانی رفته و قیافه خود را به هر حالتی که می خواهید در بیاورید، خانه بخرید و دل دختران را بدست آورید.  رشد کنید، اگر جایی بین دو نفر دعوایی بود این کار شماست که تشخیص بدهید که حق با کدام طرف است و طرف حق را بگیرید یا نا حق را، از خانه ی مردم آیتم هایی را که می خواهید بردارید و در نتیجه با گاردها درگیر شوید. در کل اگر یک RPG باز حرفه ای هستید به هیچ وجه بازی Fable Anniversary را از دست ندهید.

info

FOR EVERY CHOICE, A CONSEQUENCE.

Fully re-mastered with HD visuals and audio, Fable Anniversary is a stunning rendition of the original game that will delight faithful fans and new players alike!

The all new Heroic difficulty setting will test the mettle of even the most hardcore Fable fan. With no Resurrection Phials and even more lethal enemies to contend with, will you be able to survive?

Forge a hero based on your actions: age and evolve a hero or villain through the actions you choose and the path you follow-be it for good, evil, or in-between.

Build your living legend: Through deeds and actions, build a name for yourself across the land. Recruit allies and followers. Gain glory or notoriety. Who will you be?

With an entirely new lighting system, slick new interface, all new textures, models and gameplay, Fable Anniversary is the full HD, definitive Fable experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8

Processor: Intel 2GHz Core2 Duo / AMD Athlon 64 x2 2.4GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Radeon X1800/ Nvidia GeForce 7600GT

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8 64bit

Processor: Intel Core2 Quad 2.33GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 260

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه CODEX فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو