دانلود بازی LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues برای کامپیوتر

دانلود بازی LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

116

1398/8/22

15:28


بازی LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues کاملا بر مبنای داستان سری فیلم های این مجموعه ساخته شده است و نکته ای اضافه ندارد. اما در نسخه قبلی، بازی به اتفاقات نسخه چهارم این فیلم که Kingdom of the Crystal Skull نام داشت نپرداخت که در این قسمت ماجرای این فیلم هم در بازی قرار دارد. همانند ماجرای فیلم، شما باید همان داستان و روند را دنبال کنید. اما در حالت لگو! اما نبود داستان مجزا برای بازی به نظر چندان هم مهم نیست، داستان خود فیلم به اندازه کافی کشش لازم برای بازی کردن را دارد.

LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues PC-GOG

دانلود-بازی-LEGO-Indiana-Jones-2-The-Adventure-Continues

با نگاه اول به بازی LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues حتما فکر خواهید کرد که این ها لگوهای واقعی هستند. طراحی شخصیت های بسیار زیبا و فانتزی و مهم تر از همه لگویی است ! رنگ بندی محیط هم بسیار زیبا و جذاب است و فضای بسیار دلنشینی دارد. بیشتر اجزای تشکیل دهنده محیط از لگو درست شده اند.

همین امر باعث شده تا در هنگام از بین رفتن به قطعات کوچکتر تبدیل شوند. در بازی جلوه های ویژه خاصی وجود ندارند و تنها افکت هایی که دیده می شوند، از هم پاشیده شدن لگوها است که آن ها هم بد طراحی نشده اند و مانند نسخه های قبلی عناوین لگو هستند. در کل بازی از گرافیک خیره کننده ای برخوردار نیست. اما موتور بازی سازی Lego به خوبی این بازی را به نمایش در آورده است.

صداگذاری بازی LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues بسیار جذاب است. تم اصلی موسیقی فیلم هایIndiana Jones در بازی شنیده می شود. در کنار این مسائل موسیقی های دیگری هم شنیده می شوند که آن ها هم در سطح خوبی قرار دارند. اما تنها مسئله ای که در این قسمت مشاهده می شود این است که قطعات موسیقی بازی به شدت کوتاه هستند و پس از مدتی به شدت تکراری می شوند.

در امر صداگذاری در این بازی و کلا بازی های لگو سازندگان مشکل خاصی ندارند، چرا که شخصیت های لگو کلا صحبت نمی کنند و حداکثر صدایی که از آن ها شنیده می شود صدایی است که در هنگام تعجب کردن و یا عصبانی شدن از آن ها شنیده می شوند. در کل بیشتر آن ها از ایما و اشاره برای صحبت استفاده می کنند.

گیم پلی بازی بیشتر همان حالت کلاسیک بازی های لگو را دارد. اکثرا شما مشغول نبرد بازی دشمنان لگویی هستید که با چند ضربه به قطعات کوچک تر تبدیل می شوند. همانند گذشته در اکثر مراحل باید با یارتان همکاری داشته باشید تا بتوانید بازی را پیش ببرید. کنترل یار شما را خود بازی بر عهده دارد که نسبتا هم خوب است، اما در بعضی مواقع به راحتی از بین می رود. این مسئله در تمامی بازی های لگو دیده شده است و هنوز معلوم نیست که چرا سازندگان فکری برای آن نمی کنند.

در بعضی مراحل هم باید به مبارزه دشمنانی قوی تر بپردازید که این قسمت بسیار جذاب است. معماهایی هم که در بازی قرار گرفته اند به نوعی نمک بازی به حساب می آیند و بازی را از حالت یکنواخت خارج کرده اند. اما همچنان معماها بسیار آسان هستند. البته آسانی معماها کاملا طبیعی است و نباید از یک بازی با این سبک انتظار معماهای سخت تر را داشت.

منبع توضیحات : پردیس‌گیم

info

LEGO® Indy is back in his biggest adventure yet. Battle through all four movies, including all-new levels from the original adventures and your favorite new moments from The Kingdom of the Crystal Skull… or in true LEGO® fashion, get creative and build your own levels to play with friends!

New modes including two-player drop-in, drop-out split-screen gameplay lets you play together with your friends and family like never before

For the first time, create your own levels and play them with friends!

New vehicles, characters and abilities in the biggest LEGO environments ever!

Use a variety of weapons from the environment to fight enemies (e.g., chairs, guns, swords, bottles)

Collect artifacts through the game to unlock more than 60 playable characters, including villains and supporting characters (Marion Ravenwood, Mutt Williams, Short Round, Rene Belloq, Willie Scott, Marcus Brody, Dr. Henry Jones Sr. and Irina Spalko)

A complete retelling of Indy’s three original adventures from the first game, for a whole new experience!

Includes all your favorite moments from The Kingdom of the Crystal Skull

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows 7 / 8 / 10

Processor:Intel P4 1.8 Ghz or AMD AthlonXP 2200+

Memory:512 MB RAM

Graphics:ATI X1300 with 256MB of ram, or Nvidia FX5800

Storage:5.0 GB

 

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه LEGO Indiana Jones 2 The Adventure Continues-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو