حمله شدید نوه مرضیه به اظهارات نامجو علیه من و تو

منبع: برترین ها

122

1398/8/22

16:46


محسن نامجو با انتشار ویدیویی به شدت از شبکه من و تو انتقاد کرد و گفت: «پیگیر حقوقی این اتفاق هستم و تا آخر این مساله را پیگیری می‌کنم تا یکبار برای همیشه امثال این تلویزیون به خودشان اجازه ندهند هر استفاده‌ای که دلشان می‌خواهد و هر چیزی که می‌خواهند از آثار دیگران بسازند.» این انتقاد واکنش تند برخی‌ها از جمله جانان خرم نوه مرضیه را در پی داشت.

برترین ها: محسن نامجو با انتشار ویدیویی به شدت از شبکه من و تو انتقاد کرد و گفت: «پیگیر حقوقی این اتفاق هستم و تا آخر این مساله را پیگیری می‌کنم تا یکبار برای همیشه امثال این تلویزیون به خودشان اجازه ندهند هر استفاده‌ای که دلشان می‌خواهد و هر چیزی که می‌خواهند از آثار دیگران بسازند.» این انتقاد واکنش تند برخی‌ها از جمله جانان خرم نوه مرضیه را در پی داشت.

پست نوه مرضیه علیه محسن نامجو: 

 

حمله شدید نوه مرضیه به اظهارات نامجو علیه من و تو

رو نمیزدند؟ اونموقع به نفعشون بود که بگن جمهوری اسلامی اَخه؟ این چند روز هی خواستم بروی خودم نیارم و سعی کردم حرفاشونو نشنوم ولی دیگه نشد.

واکنش کاربران به پست جانان خرم: 

این توئیت با واکنش های جالب برخی کاربران مواجه شد.

توئیت کاربر: جانان عزیز شما به عنوان کسی از یک خانواده هنرمند دیگه چرا؟ معتاد بودن و کرک کشیدن و هروئینی بودن, حتی به فرض صحت, چه ربطی به کپی رایت و حق مولف دارند؟ انگار این بگم بگم های جمهوری اسلامی چی ها واگیر دارند.

پاسخ : من با مسأله کپی رایت کاری ندارم ، و قبول دارم که بعد از اینکه شنیدم ایشون در مورد جعلی بودن تاریخ صحبت کردند عصبانیتم باعث شد مسأله رو خصوصی کنم و متاسفم ولی این باعث نمیشه حرفم رو در مورد اشتباه بودن کار ایشون درمورد کتمان تاریخ ، پس بگیرم .
 
توئیت کاربر: تو همین حالاشم زیر بلیط مرضیه‌ای بعد اعتیاد یه آدم رو تو غربت و در به دری چماق میکنی؟
 
پاسخ : بله شخصی کردن موضوع از طرف من درست نبوده ولی حقارت از دید من اینه که یک نفر بگه صد سال پیش ایران وجود نداشته و افسانه است، صحبت کردن از پیشرفتهای کشور قبل از ۵٧ تحریف تاریخه.
 
 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو