دانلود بازی Bridge Constructor Portal – Portal Proficiency برای کامپیوتر

دانلود بازی Bridge Constructor Portal – Portal Proficiency برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

92

1398/8/22

17:00


بازی Bridge Constructor Portal ادغام یافته تو اثر پرطرفداری است که در عنوان آن هم به کار رفته است و میتوانید لحظات اعتیادآوری را در آزمایشگاه خاص این بازی تجربه کنید. وظیفه شما در این بازی ساخت و ساز پورتال ها است و باید با خیال راحت خط تولید را به راه بیاندازید و آن ها را توسط ریل به مقصد نهایی برسانید. بازی المان ها و ابزارهای بیشماری برای تان دارد و می توانید از ژل های پیشران، پورتال ها، بشقاب های هوایی و مکعب های مختلف استفاده کنید. شما به عنوان کارمند جدید در این آزمایشگاه استخدام شده اید و باید با حل پازل ها از اطلاعات سری و وسایل ارزشمند این مکان محافظت کنید. این محافظت از موانعی است که بسیار خطرناک هستند و می توانند کل آزمایشگاه را نابود سازند. ادغام در بازی اهمیت بالایی دارد و باید به فیزیک معماها اهمیت زیادی بدهید.

Bridge Constructor Portal Portal Proficiency PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Bridge-Constructor-Portal-Portal-Proficiency

در DLC بازی Bridge Constructor Portal که با عنوان Portal Proficiency منتشر شده است، دوباره به همین مرکز دیافراگم بازمی گردید و تجربه کننده چالش های جدیدی خواهید بود. در این بسته می توانید در کنار ساخت پل ها، به درگاه ها هم دسترسی داشته باشید و مانند واقعا تمام حرکت ریل را خودتان برعهده بگیرید. حداقل سی مرحله جدید به بازی اضافه شده است و همان ساز و کار همیشگی در بازی برقرار است. فقط شجاع ترین و باذکاوت ترین فرد می تواند گواهی طلایی را دریافت کند و در نهایت از پورتال ها به سلامت عبور کند. سطح فکری خود را در بازی بالا ببرید و طرح هایی را اختراع کنید که بتوانید با پیچیدگی تمام از خطراتی همچون استخر اسیدی جان سالم به در ببرید. اتاقک ها پیچیدگی بالایی دارند و یک اشتباه می تواند تمام زحمات شما را به هدر دهد. گاهی اوقات زندگی دیگر کارگران در دستان شما است و نباید آن ها را به کام مرگ بکشانید.

info

Enter the Aperture Science Enrichment Center and experience Bridge Constructor Portal – the unique merging of the classic Portal™ and Bridge Constructor™ games. As a new employee in the Aperture Science test lab, it’s your job to build bridges, ramps, slides, and other constructions in 60 test chambers and get the Bendies safely across the finish line in their vehicles.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: 2 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX10 compatible

Storage: 200 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: این نسخه دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 12م نوامبر 2019 می باشد.

————–

دانلود بازی به همراه کرک نهایی SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو