دانلود بازی Noita v20191105 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Noita v20191105 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

76

1398/8/22

17:31


Noita یک تجربه اکشن جادویی است که در جهانی پیکسلی و شبیه ساز جریان دارد. در این بازی به نبرد و مبارزه می پردازید و باید جهان سوزان و متفاوت بازی را اکتشاف کنید. المان های مختلف را تبخیر کنید و راه خود را به سمت بیرون پیدا کنید. دنیای بازی به صورت وارونه تولید می شود و می توانید تنوع بالایی را در زمینه معماها و چالش ها نظاره گر باشید. رازهای ناشناخته را جستجو کنید و عمیق در دل بازی فرو روید. فیزیک بازی مبتنی بر پیکسل هایی است که مشاهده می کنید و هیچ گاه هم قرار نیست که وزن بازی افت پیدا کند. در خون دشمنان خود شنا کنید و بدانید که برای شکستن طلسم ها باید دنیای اطراف خود را دستکاری کنید. بازی محیط های منحصر به فردی دارد که نیاز به کشف شدن دارند و شما هم هیچ گاه نباید انگیزه خود را از دست بدهید.

Noita 20191105-1851 Early-Access (33712) PC-GOG

دانلود-بازی-Noita

سیستم اکشن راگلایت بازی Noita تهدید آمیز است و وقتی می میرید، نباید ناامید شوید. از آنچه آموخته اید استفاده کنید و در ماجراجویی های بعد خود به کار ببرید. این بازی توسط Nolla Games ساخته شده است و با یک موتور سه بعدی داخلی توسعه داده شده است. این شرکت سابقه کار روی پروژه های بیشتری را هم داشته است. درواقع ماجراجویی های بازی تغییر چندانی پیدا نمی کنند و در صورتی که در مرحله ای موفق نباشید، این امید در شما زنده است که در دور بعدی دیگر این اشتباه را تکرار نخواهید کرد. المان های بازی هم به اندازه کافی سرگرم کننده هستند و از ترکاندن و آویزان شدن به دیواره های غارها لذت خواهید برد. محیط بازی از هر آنچه که قبلا در بازی ها تجربه کرده اید، تعاملی تر هستند و می توانید هرچیزی را تحت تاثیر قرار داده و آن را منفجر کنید.

info

Noita is a magical action roguelite set in a world where every pixel is physically simulated. Fight, explore, melt, burn, freeze and evaporate your way through the procedurally generated world using spells you’ve created yourself. Explore a variety of environments ranging from coal mines to freezing wastelands while delving deeper in search for unknown mysteries.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, 8/8.1, 10

Processor: Dual Core CPU, Intel i5 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512MB VRAM, OpenGL 3.0 support

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista, 7, 8/8.1, 10

Processor: The more cores the better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 1024MB VRAM, OpenGL 3.0 support

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early-Access) منتشر شده و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها با محض انتشار اضافه خواهند شد.

——————-

دانلود بازی Noita 20191025-1438 Early-Access (33443)GOG با لینک مستقیم

——————-

دانلود آلبوم موسیقی متن بازی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو