دانلود بازی The TakeOver برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی The TakeOver برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

90

1398/8/22

17:31


بازی The TakeOver از آثار کلاسیک دهه ۹۰ الهام گرفته است و تجربه ای ساید اسکرولینگ با سبک بیت ام آپ به شما ارائه می کند. اگر آثاری همچون Streets of Rage و Final Fight را تجربه کرده باشید، قطعا از این بازی لذت خواهید برد و می توانید در نبردهای کوآپ و تک نفره بازی به چالشی عظیم دعوت شوید. بازی مودهای مختلفی دارد و لحظات آرکید بسیاری دارد. چالش های بازی تنوع بسیار بالایی دارد و می توانید وارد حالت بقا در بازی شوید. نبردها در ۷ مرحله جریان دارد و می توانید وارد بیش از بیست منطقه منحصر به فرد شوید. کاراکترهای قابل این اثر بسیار است و می توانید بارها از اول کار خود را شروع کنید. حالت ها واقع گرایانه هستند و به نوعی یادآور آثار آرکید دهه های قدیمی هستند. گیم پلی بازی روی موسیقی هم استوار شده است و به شما امکان می دهد که کومبوهای بسیاری را در حرکات خود صورت دهید. داستان بازی روی کینه توزی استوار شده است و باید در مسیر انتقام گرفتن به جلو پیش بروید.

The TakeOver PC-SKIDROW

دانلود-بازی-The-TakeOver

بازی The TakeOver سلاح های منحصربه فردی برای هرکدام از شخصیت های شما دارد و می توانید از شمشیر و مسلسل های مخلتف استفاده کنید. بازی را می توانید در سه درجه سختی دنبال کنید و باید بدانید که درجه سختی Hard هیچ ضربان قلب اضافه ای برای شما ندارد و باید تا انتها با یک جان کار خود را ادامه دهید. سبک هنری تصویری بازی عالی است و کیفیت پیش زمینه های بازی هم وضوح ۱۰۸۰ دارد. داستان بازی ته مایه هایی از طنز دارد و می توانید به سبک آثار قدیمی همگان را به چالش بکشید. سرعت بازی بسیار بالا است و سازندگان هم از کومبوهای نابی برای تست مهارت بازیکنان استفاده کرده اند. چنین روندی باعث می شود که تفاوت بازیکنان هم بیشتر به چشم بخورد.

info

The Takeover is a side-scrolling beat’em up inspired by 90’s classics such as Streets of Rage and Final Fight. Battle solo or alongside a friend in local co-op in any of the three featured game modes, Arcade, Survival and Challenge. Fight your way across 7 stages and over 20 unique locations using any of the four playable characters or swap between them in real time in the unlockable Relay Mode.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Pentium Dual Core or equivalent

Memory: 3 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 or equivalent

Storage: 4000 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The TakeOver-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو