دانلود بازی Visage v2.202 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access

دانلود بازی Visage v2.202 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access


منبع: دانلود ها

249

1398/8/22

17:31


Visage یک بازی ترسناک روانشناختی است که بر روی اکتشاف تمرکز دارد و تنش را به آهستگی در افراد ایجاد می کند تا تجربه ای عمیق و معنی دار را به آنها منتقل کند. داستان بازی از طریق تصاویر سورئال روایت می شود و محیط ظرافت بسیار بالایی دارند. این بازی اصلا ساده نیست و سعی دارد تا از روش های غیرمتعارف ترس را در علاقه مندان این ژانر ایجاد کند. خانه مرموزی را در بازی می بینیم که همه چیز در آن تغییر یافته است و شما باید به آرامی وارد بطن اصلی داستان شوید. جوی آرام و آهسته کم کم به تنشی بزرگ سوق پیدا خواهد کرد و محیط ها آرامش اصلی خودشان را از دست می دهند. در این حالت شما می توانید تجربه ای خوب در این ژانر دشته باشید و وارد راهروهای سخت و طاقت فرسای آن شوید. همه چیز گویا سخت به نظر می رسد و تاریکی شخصیت اصلی ما را دچار سرگردانی بسیار کرده است.

Visage v2.202 64bit (33455) PC-GOG

دانلود-بازی-Visage

در بازی Visage وارد یک خط داستانی می شوید که خانواده یک خانه در آن به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده اند. مردم دچار جنون شده اند و بسیاری دیگر هم در آن دست به خودکشی زده اند. حوادث ناگوار دیگری هم در بازی رخ داده است که روی منحوس بودن این خانه هم تاثیر زیادی گذاشته است. حال شما به عنوان یک بازیکن باید بخش هایی از این تاریکی را احساس کنید و با کنار هم قرار دادن قطعات، این تاریکی را با گوشت و خون خود حس کنید. یا می توانید به سرعت از این خانه قرار کنید، یا دچار مجنونی و دیوانگی ای شوید که اکثر اعضای آن دچارش شده اند. گیم پلی بازی شما را در بی دفاع ترین شرایط ممکن قرار می دهد و طوری است که هرگز نمی توانید از شر شخصیت هایی که در کمین تان هستند، رهایی یابید و تنها باید حالت دیوانگی به سراغ حل معماها بروید.

info

The game is set inside a huge house in which terrible things have happened. You’ll wander through the gloomy corridors, explore every dead room, and get lost in endless mazes, your head filling with memories of the dead families that once lived in this very home. This twisted environment, void of any life other than yours, takes you to places you couldn’t even bear imagining.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10

Processor: Intel® Core™ i3 or AMD Ryzen™ 3

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 950 or AMD Radeon™ R7 370

DirectX: Version 10

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10

Processor: Intel® Core™ i5 or AMD Ryzen™ 5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480

DirectX: Version 12

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early-Access) منتشر شده و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها با محض انتشار اضافه خواهند شد.

——————–

دانلود بازی Visage v2.202 Early-Access 64bit (33455)-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

——————–

دانلود آلبوم موسیقی متن بازی (OST)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو