استایل زیبای هنرمندان در جشن رونمایی از آلبوم افسانه چشمهایت

استایل زیبای هنرمندان در جشن رونمایی از آلبوم افسانه چشمهایت


منبع: نیک صالحی

445

1398/8/22

18:38


چهره های مطرح موسیقی و هنر کشورمان دیروز در تالار وحدت برای جشن رونمایی از آلبوم افسانه چشمهایت کار مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی گردآمده بودند.

بعد از مدت ها بالاخره از آلبوم افسانه چشمهایت کاری مشترک از همایون شجریان و علیرضا قربانی در تالار وحدت رونمایی شد و هنرمندان مشهور زیادی در این مراسم حضور یافته بود. در این مراسم بهنوش طباطبایی , سحر دولتشاهی , نوید محمدزاده , لیندا کیانی , سیاوش خیرابی , ترلان پروانه , الناز حبیبی , حامد کمیلی و …حضور یافته بودند. در ادامه عکس های از این جشن رونمایی را در نیک صالحی مشاهده کنید

جشن رونمایی از آلبوم افسانه چشمهایت

آیین رونمایی از آلبوم «افسانه چشم‌هایت»، با حضور علیرضا قربانی و همایون شجریان و جمعی از هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد. این نشست از همان ابتدا با پرسش‌های خبرنگاران و پاسخ هنرمندان حاضر همراه شد.

در ابتدای این نشست برخی خبرنگاران به تشریفات موجود، اعتراض و اینگونه عنوان کردند که گویی وارد یک باشگاه پرورش اندام شده‌ایم و نه نشست مطبوعاتی که بخاطر این امر عذرخواهی شد.

نوبد محمدزاده

سحر دولتشاهی

بهنوش طباطبایی

صحبت های همایون شجریان و علیرضا قربانی درباره آلبوم افسانه چشمهایت

همایون شجریان درباره تجربه همکاری اش با علیزاده و قربانی گفت: من «حریق خزان» از علیزاده و قربانی را پیش از این ها شنیدم و دوست داشتم. همدلی لازم بین ما شکل گرفت. من برای آهنگسازی کمی نقطه نظر داشتم که اگر بود تا ۲۰ درصد کار‌ها بهتر می‌شد.

علیرضا قربانی و همایون شجریان

لیندا کیانی و الناز حبیبی

ترلان پروانه

مثلا اگر موسیقی یک پرده پایین‌تر بود، تحریرها بهتر شنیده می شد و این حجم از اوج شکل نمی‌گرفت. برای فضا من هم تنوع در گام را نیاز می‌دیدم. به دلیل یک دستی و فراز‌هایی که به اوج می‌رسد، این آلبوم شاید به شما پاسخ خوبی ندهد. شاید با یکی دو ترک بیشتر انس بگیرید.

سپند امیرسلیمانی

بهنوش طباطبایی

حامد کمیلی

وی افزود: یک زمان کار بداهه بر عهده خواننده است که می‌تواند توان خودش را داشته و حس را منتقل کند. اینجا و در این آلبوم یک دست بودن یا تنوع داشتن کارها بر عهده آهنگساز است. من به مهیار افتخار می‌کنم و خیلی زحمت کشید.

همایون شجریان و علیرضا قربانی

سیاوش خیرابی

علیرضا قربانی و بهنوش طباطبایی

در ابتدا علیرضا قربانی بیان کرد: خیلی خوشحالم که بعد از چهار ـ پنج سال این آلبوم منتشر شد. در این پنج سال که زمان زیادی برای تولید یک اثر موسیقی است، من خیلی صبر کردم تا این آلبوم تولید شود تا بازخوردها را ببینیم. پنج سال پیش شوق زیادی برای آن داشتم و تعلیق خیلی برای من به عنوان یک هنرمند بد بود ولی ما ناامید نشدیم و در نهایت منتشر شد.

آلبوم «افسانه چشمهایت» پیش از این در تاریخ ۱۹‌ آبان ماه منتشر شد.

سیاوش خیرابی و لیندا کیانی

سحر دولتشاهی

ایسنا , شبکه های اجتماعی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو