عکس های خانوادگی نیکی نصیریان ، پدر ، مادر و برادرش نیما + بیوگرافی

عکس های خانوادگی نیکی نصیریان ، پدر ، مادر و برادرش نیما + بیوگرافی


منبع: نمکستان

2,080

1398/8/22

18:53


عکس و بیوگرافی نیکی نصیریان و خانواده اش

نیکی نصیریان,بیوگرافی نیکی نصیریان,عکس نیکی نصیریان,kd;d kwdvdhk

نمکستان : در این مطلب بیوگرافی کامل و عکس های نیکی نصیریان را گردآوری می کنیم که در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید. نیکی نصیریان به تازگی نقش آهو را در سریال بانوی عمارت بازی کرده که از شبکه ۳ سیما پخش شده است. وی در این سریال با غزل شاکری و مریم مومن همبازی می باشد.

عکس های جدید نیکی نصریان

بیوگرافی نیکی نصیریان :

نیکی نصیریان متولد ۲۰ مرداد ۱۳۸۲ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی در حال حاضر دانش آموز است و در مقطع دبیرستان در حال تحصیل می باشد. این بازیگر نوجوان قبل از اینکه به مدرسه برود بازیگری را آغاز کرد و اکنون پس از چندین سال با یک سریال تلویزیونی به این عرصه بازگشت.

نیکی نصیریان بازیگر سریال بانوی عمارت

خانواده نیکی نصیریان :

نیکی نصیریان در حال حاضر ۱۵ سال سن دارد و همراه پدر و مادر خود در تهران زندگی می کند. وی دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود به نام نیما دارد.

نیکی نصیریان و برادرش

سابقه فعالیت نیکی نصیریان از بزنگاه تا بانوی عمارت : 

به دلیل تشابه اسمی با علی نصیریان عده ای فکر می کنند این بازیگر به خاطر نسبت فامیلی به عرصه بازیگری وارد شده است در صورتی که وی هیچ نسبت فامیلی با آقای نصیریان ندارد . نیکی نصیریان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۵ سالگی آغاز کرد . وی برای اولین بار از طریق دخترعموی مادرش به کارگردان سریال بزنگاه آقای رضا عطاران معرفی شد و پس از تست برای نقش درسا دختر آقای عطاران انتخاب شد و خیلی خوب از پس نقش برامد و توانست در میان کارگردانان دیگر دیده شود.

پس از بزنگاه در فیلم پری دریایی، تله فیلم لانه، به دنبال خوشبختی و فیلم سینمایی به دنیا آمدن ساخته محسن عبدالوهاب بازی کرد اما رفته رفته حضورش در عرصه بازیگری کمرنگ شد تا اینکه پس از گذشت چند سال در سن ۱۵ سالگی با یک سریال تاریخی مجدد به تلویزیون بازگشت.

نیکی نصیریان در بزنگاه و سریال بانوی عمارت

نیکی نصیریان در سریال بانوی عمارت :

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد یک سریال تاریخی و عاشقانه است که در آذر ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد. نیکی نصیریان در این سریال نقش آهو ندیمه فخرالزمان را در کنار بازیگرانی از جمله شبنم فرشادجو، حسام منظور، اندیشه فولادوند و مریم مومن بازی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو