عکس های خانوادگی ساعد سهیلی ، برادر ، خواهر و همسرش + بیوگرافی

عکس های خانوادگی ساعد سهیلی ، برادر ، خواهر و همسرش + بیوگرافی


منبع: نمکستان

756

1398/8/22

19:08


عکس های خانوادگی ساعد سهیلی ، برادر ، خواهر و همسرش + بیوگرافی

عکس ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی

نمکستانساعد سهیلی بازیگر جوان و توانای ایرانی در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۶۶ در مشهد متولد شد. وی فرزند نویسنده و کارگردان برجسته سعید سهیلی و برادر سینا مهراد می باشد. این بازیگر دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی ” شب برهنه” آغاز کرد. ساعد سهیلی در جال حاضر ۳۱ سال سن دارد و متاهل است.

ساعد سهیلی

خانواده ساعد سهیلی :

ساعد سهیلی خانواده ای هنرمند و ۶ نفره دارد که پدر وی نویسنده و کارگردان توانا، سعید سهیلی و برادر وی بازیگر سریال پدر، سینا مهراد (سهیلی) می باشد . ساعد همچنین دو خواهر به نام های سارا و صبا دارد که آنها نیز به حرفه ی بازیگری و هنر علاقه دارند.

عکس بازیگران ساعد سهیلی و خواهرش صبا

همسر ساعد سهیلی :

ساعد سهیلی در شهریور ۱۳۹۳ با گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا ازدواج کرد . گلوریا هاردی ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. وی مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. ساعد سهیلی زمانی که به  فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

سابقه فعالیت ساعد سهیلی :

ساعد سهیلی فرزند کارگردان برجسته ی ایرانی سعید سهیلی است و از کودکی همراه پدر در تئاترها حضور داشت .  ساعد سهیلی برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ و ۱۴ سالگی با بازی در فیلم پدرش “شب برهنه ” به دنیای بازیگری پا گذاشت و در برخی مواقع به عنوان فیلم‌بردار در پشت صحنه کارهای پدرش حضور داشت. ساعد سهیلی هیچ فعالیتی درتلویزیون نداشته و تنها در فیلم های سینما و شبکه نمایش خانگی بازی کرده است. این بازیگر با ایفای نقش در فیلم ” گشت ارشاد ” به کارگردانی پدرش در سال ۱۳۹۰ توانست در میان مردم شناخته شود و پس از آن با حضور در فیلم هایی از جمله کلاشینکف، چند متر مکعب و رخ دیوانه به شهرت رسید.

سربازی رفتن ساعد سهیلی :

ساعد دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است . وی بعد از انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و ۲۱ ماه در شهرک دفاع مقدس که سه ماه آن بعلت اضاف (تنبیهی) بود گذارند، می گوید ۱۰ ماه فقط دستشویی شستم !

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو