آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی

آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی


منبع: همگردی

388

1398/3/18

08:09


شهر دبی، یکی از لوکس ترین و گران ترین شهرهای دنیاست که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. گران بودن این شهر به این معنی نیست که شما نمی توانید سفری ارزان به دبی داشته باشید. برعکس، با هر هزینه و بودجه ای که به دبی سفر کنید، این امکان برای شما وجود دارد که یک اقامتگاه مناسب پیدا کرده و غذاهایی ارزان و خوشمزه نوش جان کنید. در این بخش تصمیم داریم، ارزانترین رستوران های دبی از نگاه گردشگران را به شما معرفی کنیم. در اینجا علاوه بر اسم و آدرس بهترین رستوران های ارزان دبی منوی غذایی، امکانات و هزینه یک وعده غذایی را نیز برای شما آورده ایم. با داشتن این اطلاعات شما می توانید انتخاب بهتری در بین رستوران های ارزان دبی داشته و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

ارزانترین رستوران های دبی

رستوران غذای دریایی فیش هات (Fish Hut Seafood Restaurant)

فیش هات، همان طور که از نامش پیداست و در توضیحات آن آمده، رستورانی مخصوص غذاهای دریایی است. مواد غذایی این رستوران که از رستوران های ارزان دبی به شمار می آید، به صورت روزانه و تازه تهیه می شوند و برای طعم دادن به آن ها نیز از مواد طبیعی و سبزیجات تازه استفاده می شود. از این رو شما در عین ارزانی، خوشمزه ترین و باکیفیت ترین غذاهای دریایی دبی را نوش جان خواهید کرد. محبوبیت رستوران فیش هات تا جایی است که شعب متعددی از آن به صورت زنجیره ای مشغول فعالیت بوده و عنوان ارزانترین رستوران های دبی را به خود اختصاص داده اند. این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای مدیترانه ای، گیاهی، فاقد گلوتن و حلال را نیز در منوی خود دارد. از جمله امکانات رستوران زنجیره ای فیش هات می توان به وای فای رایگان، جای پارک و امکان ارسال غذا اشاره کرد. معروف ترین شعبه این رستوران، البرشا نام دارد که در خیابان ام سقیم (Um Suqeim Street) واقع شده و شعبه دیگر آن نیز در نزدیکی اسماعیلی سنتر قرار دارد. رستوران فیش هات همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در سه وعده غذایی ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان بوده و لذیذترین خوراک دریایی دبی را آماده می کند. غذاهای این رستوران بسیار ارزان بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 14 درهم امارات هزینه دارد. محیط رستوران فیش هات برای خانواده ها و کودکان مناسب بوده و فضای لازم برای پذیرایی از گروه های بزرگ نیز در آن فراهم شده است.

رستوران غذای دریایی فیش هات (Fish Hut Seafood Restaurant)

رستوران اپریشن فلافل (Operation Falafel)

اگر به خوردن غذاهای سنتی عربی چون فلافل، شاورما، حمص علاقمندید، می توانید به رستوران اپریشن فلافل رفته و انواع غذاهای عربی و لبنانی را با کیفیت بالا و قیمتی ارزان نوش جان کنید. برخورد خوب کارکنان و طعم بی نظیر غذاهای این رستوران در کنار قیمت مناسب آن باعث شده تا اپریشن فلافل یکی از محبوب ترین رستوران های دبی به شمار آید. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای عربی، انواع غذاهای خاورمیانه ای، مدیترانه ای، فست فود و فاقد گلوتن نیز دیده می شود. همچنین مواردی نیز برای گیاهخواران نیز در نظر گرفته شده است. برای خوردن طعم سنتی غذاهای عربی و لبنانی این رستوران باید به ساحل جمیرا در دبی مراجعه نمایید. رستوران اپریشن فلافل به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان بوده و قیمت غذاهای این رستوران نیز ارزان هست. یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 25 درهم امارات (معادل 87,120 تومان) هزینه دارد. محیط این مکان که از رستوران های ارزان دبی به حساب می آید، برای خانواده ها و کودکان مناسب بوده و فضای لازم برای پذیرایی از گروه های بزرگ نیز برای مشتریان فراهم شده است.

رستوران اپریشن فلافل (Operation Falafel)

رستوران راوی (Ravi's Restaurant)

راوی، یک رستوران پاکستانی است که محیطی ساده اما گرم و صمیمی دارد. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های ارزان دبی به حساب می آید، انواع غذاهای خوشمزه پاکستانی را با عطر و طعمی دلپذیر برای مشتریان خود آماده می کند. ارزان بودن غذاهای رستوران در کنار طعم بی نظیر آن ها باعث محبوب شدن راوی در بین گردشگران دبی شده است. رستوران راوی، علاوه بر غذاهای پاکستانی، انواع کباب های خوشمزه، غذاهای آسیایی، چینی، هندی، مغولی و فاقد گلوتن را نیز در منوی غذایی خود داشته و گزینه هایی را نیز به گیاهخواران اختصاص می دهد. این رستوران قدیمی امکاناتی چون ارسال غذا، غذای بیرون بر و صندلی در فضای باز را نیز برای میهمانان خود فراهم کرده است. برای خوردن طعم اصیل و بی نظیر غذاهای پاکستانی این رستوران باید به خیابان السطوه (Satwa Al Satwa Rd) در دبی مراجعه نمایید. رستوران راوی همه روزه از ساعت 5 صبح تا 23:30 شب آماده پذیرایی از مهمانان بوده و وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را برای آنان سرو می کند. راوی رستوران ارزانی است و صرف یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 60 درهم امارات هزینه دارد. محیط رستوران راوی در بین ارزانترین رستوران های دبی برای خانواده ها و کودکان مناسب بوده و فضای لازم برای پذیرایی از گروه های بزرگ را نیز برای مشتریانش کرده است.

رستوران راوی (Ravi's Restaurant)

رستوران آیکیا (IKEA Restaurant)

یکی از پرطرفدارترین رستوران های ارزان دبی که غذاهای بسیار باکیفیت را با قیمتی ارزان ارائه می کند، رستوران آیکیا نام دارد. این رستوران انواع غذاهای اروپایی، اسکاندیناویایی، سوئدی، فست فود، وگان و گیاهی را در منوی غذایی خود داشته و برای تهیه آن ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند. رستوران آیکیا تمامی وعده های غذایی صبحانه، ناهار، عصرانه و شام برای میهمانان خود سرو می کند، اما در بین آن ها وعده غذایی صبحانه چیز دیگری است که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. از امکانات این رستوران می توان به صندلی های بلند و پارکینگ اشاره کرد. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران آیکیا باید به دبی فستیوال سیتی مراجعه نمایید. رستوران آیکیا همه روزه از ساعت 9 صبح تا 24 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و وعده های غذایی صبحانه، ناهار، عصرانه و شام را برای آنان سرو می کند. آیکیا، رستوران ارزانی است و صرف یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 60 درهم امارات هزینه دارد. فضای این رستوران چندان جذاب نیست و دکور خوبی نیز ندارد، اما ظرفیت آن برای برگزاری میهمانی های خانواگی و پذیرایی از گروه های بزرگ کافیست.

رستوران آیکیا (IKEA Restaurant)

رستوران زعتر وزیت (Zaatar W. Zeit Restaurant)

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان دبی که شعبه های متعددی نیز در این شهر دارد، رستوران زعتر وزیت هست. در این رستوران می توانید انواع غذاهای خوشمزه عربی را با عطر و طعمی بی نظیر نوش جان کنید. مهمترین ویژگی این رستوران 24 ساعته بودن آن و تنوع بالای منوی غذایی آن است. علاوه بر غذاهای عربی، غذاهای خاورمیانه ای، لبنانی و فست فود نیز در این رستوران سرو می شوند و گزینه هایی نیز برای وگان ها و گیاهخواران در نظر گرفته شده اند. از جمله امکانات این رستوران می توان به ارسال غذا، غذای بیرون بر و صندلی در فضای باز اشاره کرد. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران باید به خیابان شیخ زاید مراجعه نمایید. رستوران زعتر وزیت همه روزه به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان است، ضمن اینکه غذاهای آن نیز ارزان بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 60 درهم امارات هزینه دارد. محیط رستوران زعتر وزیت برای خانواده ها و کودکان مناسب است و فضای لازم برای پذیرایی از گروه های بزرگ را نیز برای مشتریانش فراهم می کند.

رستوران زعتر وزیت (Zaatar W. Zeit Restaurant)

کباب مخصوص الاستاد (Al Ustad Special Kabab)

اگر اهل خوردن کباب هستید و دوست دارید خوشمزه ترین کباب ها را در دبی نوش جان کنید، به رستوران الاستاد بروید. این رستوران دکوراسیونی ساده اما گرم و صمیمی داشته و حس خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر به این رستوران رفتید، چای نعناع آن را فراموش نکنید. رستوران الاستاد علاوه بر کباب های مخصوص و خوشمزه، انواع غذاهای ایرانی و خاورمیانه ای را نیز در منوی خود داشته و امکان ارسال غذا و غذای بیرون بر را نیز دارد. برای خوردن کباب های خوشمزه این رستوران باید به خیابان السطوه مراجعه نمایید. الاستاد همه روزه از ساعت 12 تا 16 برای وعده غذایی ناهار و از ساعت 18:30 تا یک شب، برای وعده غذایی شام آماده پذیرایی از میهمانان است. غذاهای این رستوران نیز ارزان بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 70 درهم امارات هزینه دارد. محیط رستوران الاستاد برای خانواده ها و کودکان مناسب بوده و فضای لازم برای پذیرایی از گروه های بزرگ را نیز برای مشتریانش فراهم می کند.

کباب مخصوص الاستاد (Al Ustad Special Kabab)

برگر و سیب زمینی فایو گایز (Five Guys Burgers and Fries)

اگر از علاقمندان به فست فود هستید و برگر و سیب زمینی گزینه محبوب شماست، پیشنهاد ما رستوران فایو گایز است. این رستوران شعبه های متعددی در سراسر جهان دارد که یکی از آن ها نیز در دبی قرار دارد. فایو گایز دبی در مجاورت آب نمای مشهور این شهر قرار داشته و یکی از ارزانترین رستوران های دبی محسوب می شود. این رستوران فقط غذاهای آمریکایی و فست فود را در منوی خود داشته و امکاناتی چوت غذای بیرون بر، صندلی در فضای باز و وای فای رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای خوردن برگرهای خوشمزه این رستوران باید به خیابان المرکز المالی مراجعه نمایید. فایو گایز همه روزه از ساعت 10 صبح تا یک شب برای وعده های غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان هست. غذاهای این رستوران نیز ارزان بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 70 درهم امارات هزینه دارد. برخورد خوب پرسنل رستوران و سرویس دهی مناسب از جمله دلایل معروف شدن فایو گایز در بین ارزانترین رستوران های دبی است.

برگر و سیب زمینی فایو گایز (Five Guys Burgers and Fries)

وکیو نودل بار (Wokyo Noodle Bar)

نودل، یکی از غذاهای معروف و پرطرفدار آسیای شرقی است. اگر از علاقمندان به نودل هستید می توانید به نودل بار وکیو در دبی رفته و انواع و اقسام نودل های خوشمزه و متنوع را سفارش دهید. انتخاب نودل در این نودل بار شامل سه بخش انتخاب سس، انتخاب نوع نودل و انتخاب پروتئین هست. کمی پس از اینکه نودلتان را سفارش دادید، آن را بر روی میزتان خواهید دید. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های ارزان دبی هست، علاوه بر نودل انواع غذاهای آسیایی، چینی، ژاپنی، گیاهی و فست فود را در منوی غذایی خود دارد. از جمله امکانات رستوران نیز می توان به غذای بیرون بر، امکان ارسال غذا، صندلی در فضای باز، وای فای رایگان و جای پارک اشاره کرد. برای سفارش نودل های خوشمزه این رستوران باید به خیابان الخلیل اول مراجعه نمایید. وکیو نودل بار همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 شب در سه وعده غذایی ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از میهمانان بوده و لذیذترین غذاها را برای آنان سرو می کند. قیمت غذاهای این رستوران نیز ارزان بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 74 تا 100 درهم امارات هزینه دارد. محیط وکیو نودل بار برای خانواده ها و کودکان که از رستوران های ارزان دبی بوده، مناسب است.

وکیو نودل بار (Wokyo Noodle Bar)

رستوران دریایی بوقطیر (Bu Qtair Fish Restaurant)

بوقطیر، یک رستوران دریایی است که غذاهای آن محدود به انواع ماهی و میگوها می شود. غذاهای دریایی این رستوران به سبک و سیاق هندی آماده شده و برای مشتریان سرو می گردند. در اینجا فقط می توانید غذاهای دریایی هندی سفارش دهید و هیچ گزینه دیگری پیش رو ندارید. از جمله امکانات رستوران نیز می توان به غذای بیرون بر، صندلی در فضای باز و پارکینگ اشاره کرد. برای خوردن غذاهای دریایی هندی باید به بندرگاه ماهیگیری ام سقیم مراجعه نمایید. رستوران بوقطیر همه روزه از ساعت 11:30 تا 23:30 شب در وعده های غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است. غذاهای این رستوران نیز قیمت ارزانی داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 90 درهم امارات هزینه دارد. محیط رستوران دریایی بوقطیر که یکی از بهترین رستوران های ارزان دبی هست، برای خانواده ها و کودکان بسیار مناسب بوده و فضای کافی برای پذیرایی از گروه های بزرگ را نیز برای مشتریانش فراهم می کند.

رستوران دریایی بوقطیر (Bu Qtair Fish Restaurant)

کافه رستوران بتاوی (Betawi Cafe)

بتاوی، یکی از ارزانترین رستوران های دبی است که غذاهای سنتی مربوط به این کشور را با مواد اولیه مرغوب و کیفیت فوق العاده تهیه کرده و برای مشتریان خود سرو می کند. افرادی که غذاهای این رستوران را در بین رستوران های ارزان دبی خورده اند، بتاوی را بهترین رستوران اندونزیایی دبی معرفی کردند. این رستوران فقط غذاهای اندونزیایی را در منوی خود داشته و گزینه هایی را نیز به گیاهخواران اختصاص داده است. از امکانات این رستوران می توان به غذای بیرون بر، وای فای رایگان، تلویزیون، جای پارک و امکان ارسال غذا اشاره کرد. برای خوردن غذاهای اندونزیایی رستوران بتاوی باید به خیابان 4 بی، پشت هتل رجیس مراجعه نمایید. رستوران بتاوی همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23:30 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و خوشمزه ترین غذاها را برای آنان سرو می کند. غذاهای این رستوران نیز قیمت ارزانی داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 90 درهم امارات هزینه دارد. محیط رستوران بتاوی برای خانواده ها و کودکان نیز مناسب است.

کافه بتاوی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو